és ezt ajánlották hogy ez való lc2esbe:
Igaz hogy ami fent volt a lyukak nempasszoltak a vázon csak 1 csavar fogta de az elektronikás dobozon 6os csatit látok az enyémet meg 5 kábel köti össze.
Vki segítseen.
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni, rendelni szeretnék egy Giannelli rezót a motoromhoz (DT 125R), csak nem tudom milyen évjáratú a motorom, mivel hobbimotornak használom. Akitől vettem a motort azt mondta, hogy 96'-os, de itt olvasgattam a fórumon, hogy a grafitszürke blokkost elvileg 93'-ig gyártották. A felnibe az utolsó két szám is: 12 89. Tehát szerintem 89'-es évjárat.
Itt a 2db link a 2 rezókról amik közzül nem tudom melyik lenne jó az enyémre:rezó 1 vagy rezó 2
Várom a válaszaitokat, előre is köszönöm a segítséget.
ÜDV.
Őrbottyánban van egy Aranykezű faszi, ő újratekeri a régit, príma és pontos, ha kell szám írj. Én újratekertettem a világító és a töltő tekercsemet is, vatta új a gyújtásom. :)
Annyit még, hogy a legolcsóbb megoldás, ha egy kis hüvelyt esztergáltatsz a tengelyre, vagy csak leszabályoztatod a tengelyt /ha úgy is akarsz másik perselyt/, a bronzperselyt pedig ehhez a tengelymérethez csináltatod.
Több száz kilowattos motorok tengelyeit is javítják így.
Ma már lézerrel is fel lehet hegeszteni, ha nem nagy a kopás, a tengely nem lesz gyengébb. Egyébként a tengely terhelhetőség szempontjából túl van méretezve.
nekem van egy RD-re való hátcsó,zsír új,dtm-re vettem aztmondta eladó bácsi hogy;"ez jórá,persze,hogyne!"
Köze nincs a 4 furatnak a hátcsó agyhoz,szóval nemvolt még motoron! JT márkáju,talán 32 fogas,elég kicsi:P egy időbe rákattantam a fogaskerekek variálására,gondoltam megprobálom a dt80-at:D
lett belőle egy 15-ös elsőlánckerék:)Pontjó!
Az ólom adalék főleg régebbi 4 ütemű autókba volt lényeges, az ólom egy puha bevonatot képzett a szelepeken, így azok kevésbé koptak, és jobban zártak.
Az a baj, a fogaskerék alatt annyira el van kopva a tengely, hogy lötyög rajta a fogaskerék és leüti a tengely végén lévő seegert is, ettől nem lehet berúgni a motort, mindenhol csak komplett váltót akarnak eladni, de csak ez az egy nyavalyás tengely kéne. Azt meg végképp nem értem a bronzpersely hogy koptatta el az acél tengelyt, a bronz persely alig kopott, de azt mindenképp újat csináltatok.
Ötleteket szívesen várok. Ezek szerint ez nem egyedi probléma? nem nagyon hallottam még hogy mással is iylen történt volna.
és kb. nem tudod mennyiért csinálja?
Mennyire gondoltál?
Igaz hogy ami fent volt a lyukak nempasszoltak a vázon csak 1 csavar fogta de az elektronikás dobozon 6os csatit látok az enyémet meg 5 kábel köti össze.
Vki segítseen.
Segítséget szeretnék kérni, rendelni szeretnék egy Giannelli rezót a motoromhoz (DT 125R), csak nem tudom milyen évjáratú a motorom, mivel hobbimotornak használom. Akitől vettem a motort azt mondta, hogy 96'-os, de itt olvasgattam a fórumon, hogy a grafitszürke blokkost elvileg 93'-ig gyártották. A felnibe az utolsó két szám is: 12 89. Tehát szerintem 89'-es évjárat.
Itt a 2db link a 2 rezókról amik közzül nem tudom melyik lenne jó az enyémre:rezó 1 vagy rezó 2
Várom a válaszaitokat, előre is köszönöm a segítséget.
ÜDV.
Ez volt nekem benne ami meghalt :
valaki cserélt már világító tekercset?
mennyibe került?
hol vette? (DT 80 lc2)
köszi!
engem érdekelne a CDI,ha neked van pluszba 1.persze ha eladó.
Több száz kilowattos motorok tengelyeit is javítják így.
Ma már lézerrel is fel lehet hegeszteni, ha nem nagy a kopás, a tengely nem lesz gyengébb. Egyébként a tengely terhelhetőség szempontjából túl van méretezve.
sajnos a hátsó gumit már elvitték, de van első! Mitas c-17 95%-os 8000ft-ért
Köze nincs a 4 furatnak a hátcsó agyhoz,szóval nemvolt még motoron! JT márkáju,talán 32 fogas,elég kicsi:P egy időbe rákattantam a fogaskerekek variálására,gondoltam megprobálom a dt80-at:D
lett belőle egy 15-ös elsőlánckerék:)Pontjó!
Két ütemű motorba teljesen felesleges.
Ötleteket szívesen várok. Ezek szerint ez nem egyedi probléma? nem nagyon hallottam még hogy mással is iylen történt volna.
http://sportmotor.hu/motoros_k...