Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez önindítós ugye? Mert színre egyezik a motorunk, és nekem 1991-es forgalmi és adattábla szerint. Egyébként rendbe van a motorod nagyon
Nekem is mind a 2 szar!
és kb. nem tudod mennyiért csinálja?
Nem rontom az üzleteket.....
Az jó! Nekem is egy olyan kéne ami csak 10 000 körül tilt mint a mostani.
Eddig nem találtam egyet se most meg rögtön 2
Mennyire gondoltál?
Egy ugyanilyen powermotorom van eladó! Ha érdekel megbeszélhetjük.
és ezt ajánlották hogy ez való lc2esbe:
Igaz hogy ami fent volt a lyukak nempasszoltak a vázon csak 1 csavar fogta de az elektronikás dobozon 6os csatit látok az enyémet meg 5 kábel köti össze.
Vki segítseen.
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni, rendelni szeretnék egy Giannelli rezót a motoromhoz (DT 125R), csak nem tudom milyen évjáratú a motorom, mivel hobbimotornak használom. Akitől vettem a motort azt mondta, hogy 96'-os, de itt olvasgattam a fórumon, hogy a grafitszürke blokkost elvileg 93'-ig gyártották. A felnibe az utolsó két szám is: 12 89. Tehát szerintem 89'-es évjárat.
Itt a 2db link a 2 rezókról amik közzül nem tudom melyik lenne jó az enyémre:rezó 1 vagy rezó 2
Várom a válaszaitokat, előre is köszönöm a segítséget.
ÜDV.
Srácok nemtudjátok az lc2es 125ös dt-n milyen powermotor van?
Ez volt nekem benne ami meghalt :
Nem.
Őrbottyánban van egy Aranykezű faszi, ő újratekeri a régit, príma és pontos, ha kell szám írj. Én újratekertettem a világító és a töltő tekercsemet is, vatta új a gyújtásom. :)
Jaja régit ami mèg nem poweres.
Neeee! Fogadjunk, h 80-as DT-re 125ös hengert akarsz! Amúgy az első fogaskerék 15-ös.
Valaki nem tudja hogy a dt80 lc és a 125lc hengere megegyezik?
helló!
valaki cserélt már világító tekercset?
mennyibe került?
hol vette? (DT 80 lc2)
köszi!
szia.
engem érdekelne a CDI,ha neked van pluszba 1.persze ha eladó.
Annyit még, hogy a legolcsóbb megoldás, ha egy kis hüvelyt esztergáltatsz a tengelyre, vagy csak leszabályoztatod a tengelyt /ha úgy is akarsz másik perselyt/, a bronzperselyt pedig ehhez a tengelymérethez csináltatod.
Szia!

Több száz kilowattos motorok tengelyeit is javítják így.
Ma már lézerrel is fel lehet hegeszteni, ha nem nagy a kopás, a tengely nem lesz gyengébb. Egyébként a tengely terhelhetőség szempontjából túl van méretezve.
szia!
sajnos a hátsó gumit már elvitték, de van első! Mitas c-17 95%-os 8000ft-ért
nekem van egy RD-re való hátcsó,zsír új,dtm-re vettem aztmondta eladó bácsi hogy;"ez jórá,persze,hogyne!"
Köze nincs a 4 furatnak a hátcsó agyhoz,szóval nemvolt még motoron! JT márkáju,talán 32 fogas,elég kicsi:P egy időbe rákattantam a fogaskerekek variálására,gondoltam megprobálom a dt80-at:D
lett belőle egy 15-ös elsőlánckerék:)Pontjó!
Az ólom adalék főleg régebbi 4 ütemű autókba volt lényeges, az ólom egy puha bevonatot képzett a szelepeken, így azok kevésbé koptak, és jobban zártak.

Két ütemű motorba teljesen felesleges.
Az a baj, a fogaskerék alatt annyira el van kopva a tengely, hogy lötyög rajta a fogaskerék és leüti a tengely végén lévő seegert is, ettől nem lehet berúgni a motort, mindenhol csak komplett váltót akarnak eladni, de csak ez az egy nyavalyás tengely kéne. Azt meg végképp nem értem a bronzpersely hogy koptatta el az acél tengelyt, a bronz persely alig kopott, de azt mindenképp újat csináltatok.

Ötleteket szívesen várok. Ezek szerint ez nem egyedi probléma? nem nagyon hallottam még hogy mással is iylen történt volna.
Valaki eltudná mondani az ólom adalèk lényegèt? Meg éri e használni mi célt szolgál pontosan?
benne vagyok:)
Mumi! Két hét múlva itt?

http://sportmotor.hu/motoros_k...