Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kell felkapni a cukrot.......
A motorkerékpár blokkja 2 fő részre osztható.
1. a motor.
2. a hajtáslánc, áttételezés (sebességváltó)

Namármost ha azt akarod, hogy kisebb fordulaton menjen gyorsabban,vagy nagyobb lánckereket teszel előre, vagy kisebbet hátra.
A motorhoz nem nyúlunk!
A pova beállítása adott, nem lehet tekergetni előre hátra, magyarul egyféle beállításnál üzemel rendesen a motor.
Lánckereket inkább nem ajánlanám, hogy csak magában cserélj, mert a nyúlt lánc, tönkre fogja tenni magát, és a lánckereke(i)det is.

Bocs hogy lehánytalak, csak elegem van azokból, akik DTR-re ácsingóznak, utána meg nem tudják tankolni.....
oldalról a motor mellé álsz az első villát megfogod az egyik kezeddel, a másikkal meg a kereket és elkezdet rángatni ha rossz a csapágy akkor érzed hogy lötyög a kerék, remélem azért értehtő volt
Semennyit se kéne ennie szerintem. Ha a hengerfejtömítés jó (gondolom még gyári, illetve 10ezer alatt nem hiszem hogy bármi baja lenne) akkor a vízpumpánál kéne keresni a hibát.
Köszönöm, megpróbálom.
A két kerék nem fut egy nyomon,ilyenkor beszitálhat az eleje.Ha szerencséd van akkor csak a hátsó kerék van elállítva,de lehet hogy a vázadban van csavarodás.Ha a hátsó kerék jól van beállítva,akkor lécezd össze a két kereket és ahogy tudsz az első teló tartók fellazításával korrigálj rajta.
Kicsit bővebben légyszi, mert én láma vagyok hozzá
Első hallásra csapágyra gondolok.
Hali

Az mitől lehet, hogy néha elkezd táncolni az első kerék? Mai 60km utam utolsó pár km-én már volt, hogy izomból kellett megtartanom az elejét Hol keressem a hibát?
Jó rendben, akkor hülyeség, nem is vitatom, hogy jobban értesz hozzá mint én, mivel ha értenék hozzá akkor nem tennék fel ide kérdést.
Akkor úgy kérdezem, a powereszeéepen nem lehet azt állítani, hogy hol nyisson? Gyári áttétel van rajta, és ha 16-ost cserélem 17-re akkora mekkora különbséget érezhetek? (Mielött vki rávágná, nem azt kérdeztem, hogy menniyt fog menni, hanem hogy- hogyan fog változni a gép...nagyvonalakban.
Sziasztok! Mi a véleményetek ha 125-ös DT-m 10.000 km után elkezdte enni a hűtővizet? ( 3000km alatt kb 1.5 dl-t. ) Ez lenne a tipushibája esetleg ?
Mekkorák lehetnek mert olyan furák! 18/18?
Yamaha DT 80 Alkatrészek (eladóak) már csak kb. a 20% a van meg annak ami volt akit érdekel nézzen be....

Link :

http://racing-bazar.hu/motorke...

(Már nincs meg a Cross Bukó úgyhogy azt nem linkelem mellé)

Elérhetőségeim :

Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
E-mail 2 : gabi910617@citromail.hu
MSN : gabi910617@freemail.hu
Hát elég nagy baromság amit írtál.
Ezt a pover nyitást kevered a turbó feltöltéssel.
Ha 6500-nél nyit, 8000-nél nincs nyitva teljesen!
Evidens, hogy nem eszi meg a dupláját.
Amúgy számold meg a lánckerekeket, a gyári 16-57.
Ha meg spórolni akarsz, vegyél 4T-t!
nem tudom mennyire lenne jó megoldás, de ha mindenképp az a célod, hogy a power ne nyisson kösd ki a motort, ami mozgatja, és akkor nem fog nyitni. Ha pedig így nem működik megfelelően kicsit nagyobb sebességen/fordulaton, akkor mehet a lánckerék, persze ha megéri a lánckerék árát a spórolás.
szarkazmussal írtam bunkó voltam, bocs. Amúgy lehet más és más olajak máshogy reagálnak, de ami nekem volt, az a benzintől lett fehéres-szürkés, mivel víz nem kerülhetett bele és csak a simmering volt rossz, tömítések nem.
Ott nem ázhat be.a váltó és a forgattyúsházat összeköt részen van az a simmering.A blokkodba valahogy máshogy kerülhetett víz.
Üdv Fúrum lakók:)
Nah egy olyan kérdéssel, vagyis inkább problémával állnék elétek, hogy...125-ös Dt-m van és főként túrázásra használnám.6500-as fordulatnál 80-at megy a gép, és 7000-nél nyit a power.
Én vmivel nagyobb utazósebbeséget szeretnék kicsikarni belőle, de úgy, hogy a power ne legyen nyitva. Ezt hogyan kéne megoldanom? Power állítás, hogy kéősbb nyisson? Nagyobb elsőlánckerék?
Vagy egyáltalán mit javasolnátok? Esetleg vmi tapasztalat? (Mekkora a gyári első lánckerék méret?) Segítségeteket előre is megköszönöm.
köszi mindenkinek!
Akksi elött egyből asszem!
Hol vannak a biztosítékok a motoron?
3 hónapja állt? És nem volt beindítva? Akkor töltsd fel, utánna próbálkozz! És nézd át a csatlakozókat, biztosítékokat.
Esetleg kontakthiba? vagy biztositék?
nem nagyon! :S
attól elbaszódhat az aksi hogy pl. vagy 2-3 hónapig ált a motor?(zselés)