Nem kell felkapni a cukrot.......
A motorkerékpár blokkja 2 fő részre osztható.
1. a motor.
2. a hajtáslánc, áttételezés (sebességváltó)
Namármost ha azt akarod, hogy kisebb fordulaton menjen gyorsabban,vagy nagyobb lánckereket teszel előre, vagy kisebbet hátra.
A motorhoz nem nyúlunk!
A pova beállítása adott, nem lehet tekergetni előre hátra, magyarul egyféle beállításnál üzemel rendesen a motor.
Lánckereket inkább nem ajánlanám, hogy csak magában cserélj, mert a nyúlt lánc, tönkre fogja tenni magát, és a lánckereke(i)det is.
Bocs hogy lehánytalak, csak elegem van azokból, akik DTR-re ácsingóznak, utána meg nem tudják tankolni.....
oldalról a motor mellé álsz az első villát megfogod az egyik kezeddel, a másikkal meg a kereket és elkezdet rángatni ha rossz a csapágy akkor érzed hogy lötyög a kerék, remélem azért értehtő volt
Semennyit se kéne ennie szerintem. Ha a hengerfejtömítés jó (gondolom még gyári, illetve 10ezer alatt nem hiszem hogy bármi baja lenne) akkor a vízpumpánál kéne keresni a hibát.
A két kerék nem fut egy nyomon,ilyenkor beszitálhat az eleje.Ha szerencséd van akkor csak a hátsó kerék van elállítva,de lehet hogy a vázadban van csavarodás.Ha a hátsó kerék jól van beállítva,akkor lécezd össze a két kereket és ahogy tudsz az első teló tartók fellazításával korrigálj rajta.
Az mitől lehet, hogy néha elkezd táncolni az első kerék? Mai 60km utam utolsó pár km-én már volt, hogy izomból kellett megtartanom az elejét Hol keressem a hibát?
Jó rendben, akkor hülyeség, nem is vitatom, hogy jobban értesz hozzá mint én, mivel ha értenék hozzá akkor nem tennék fel ide kérdést.
Akkor úgy kérdezem, a powereszeéepen nem lehet azt állítani, hogy hol nyisson? Gyári áttétel van rajta, és ha 16-ost cserélem 17-re akkora mekkora különbséget érezhetek? (Mielött vki rávágná, nem azt kérdeztem, hogy menniyt fog menni, hanem hogy- hogyan fog változni a gép...nagyvonalakban.
Hát elég nagy baromság amit írtál.
Ezt a pover nyitást kevered a turbó feltöltéssel.
Ha 6500-nél nyit, 8000-nél nincs nyitva teljesen!
Evidens, hogy nem eszi meg a dupláját.
Amúgy számold meg a lánckerekeket, a gyári 16-57.
Ha meg spórolni akarsz, vegyél 4T-t!
nem tudom mennyire lenne jó megoldás, de ha mindenképp az a célod, hogy a power ne nyisson kösd ki a motort, ami mozgatja, és akkor nem fog nyitni. Ha pedig így nem működik megfelelően kicsit nagyobb sebességen/fordulaton, akkor mehet a lánckerék, persze ha megéri a lánckerék árát a spórolás.
szarkazmussal írtam bunkó voltam, bocs. Amúgy lehet más és más olajak máshogy reagálnak, de ami nekem volt, az a benzintől lett fehéres-szürkés, mivel víz nem kerülhetett bele és csak a simmering volt rossz, tömítések nem.
Üdv Fúrum lakók:)
Nah egy olyan kérdéssel, vagyis inkább problémával állnék elétek, hogy...125-ös Dt-m van és főként túrázásra használnám.6500-as fordulatnál 80-at megy a gép, és 7000-nél nyit a power.
Én vmivel nagyobb utazósebbeséget szeretnék kicsikarni belőle, de úgy, hogy a power ne legyen nyitva. Ezt hogyan kéne megoldanom? Power állítás, hogy kéősbb nyisson? Nagyobb elsőlánckerék?
Vagy egyáltalán mit javasolnátok? Esetleg vmi tapasztalat? (Mekkora a gyári első lánckerék méret?) Segítségeteket előre is megköszönöm.
A motorkerékpár blokkja 2 fő részre osztható.
1. a motor.
2. a hajtáslánc, áttételezés (sebességváltó)
Namármost ha azt akarod, hogy kisebb fordulaton menjen gyorsabban,vagy nagyobb lánckereket teszel előre, vagy kisebbet hátra.
A motorhoz nem nyúlunk!
A pova beállítása adott, nem lehet tekergetni előre hátra, magyarul egyféle beállításnál üzemel rendesen a motor.
Lánckereket inkább nem ajánlanám, hogy csak magában cserélj, mert a nyúlt lánc, tönkre fogja tenni magát, és a lánckereke(i)det is.
Bocs hogy lehánytalak, csak elegem van azokból, akik DTR-re ácsingóznak, utána meg nem tudják tankolni.....