Sziasztok az lenne a kérdésem hogy mi a baja a motoromnak ha megyek vele valamikor jó valamikor meg rossz. ha rossz akkor elkezd szaggatni a motor rángat olyan mintha kihagyna a gyújtás pedig most lett átnézve a gyújtásrésze és nem volt semmi baja. Lehet vele az a gond hogy kiment az egyik szimering és azért csinálja? ja és még melegedik is nagyon a motor mokor rossz. ha tudtok segítsetek légyszi nagyon fontos lenne. Előre is köszönöm
de ha a két dolognak nincs köze egymáshoz megnézném belül, hogy hova vezet vissza a cső amiből folyik, nem-e az egy túlfolyó és eltört a csöve, ami fel menne az úszóház tetejéig
Ha az indexek CSAK akkuról működnek, akkor miért van az, hogy így akku nélkül és index-égők nélkül ha rányomom a kapcsolót "villog" a világításom, mintha valami ritmikusan elvenné az áramot. Lehet letestel a szál és azért, de ha nem tekercsről megy, akkor miért villog a reflektor?
Az Ákosé volt ez a motor mentem énis vele akkor nekem még nemvolt meg a 125-ös és az 50-eshez képest nem éreztem hogy sokkal erősebb lenne. A srác tényleg nagyon keveset ment vele, ilyen csere-bere volt ha jól emlékszek autót a motorért vagy valami ilyesmi.
Ma próbálgattam, 8ezer környékén szerintem a legjobb ha elváltom ott még nyomaték is van meg pacik is bírják szedni a lábukat. 5.be szoktam 10ig elforgatni, mert ha rakom a 6.at akkor 9ezret forog 6.ba és ot is gyorsul De csak amikor sietek... Jah és szerintem nem sokall, nem vagyok nagyon hozzáértő de nem sokall akkor kicsit megtorpanna, de nem ez szépen húz, legalábbis szerintem
oda való egy csavar, melynek az a szerepe, hogy ha az úszóház aljában víz vagy egyéb nem kellő anyag gyűlik össze akkor a csavar lazításával tudod leereszteni a k@akát
Az nagyon durca volt....motor bakon, szárad a hátsó belső gumi ....ülünk a motor mellet azt elkezd folyni a benzin! És asszem még a csap is zárva volt!
Srácok tudnátok segíteni?
LCII-es 125ös DT és a karbiból folyik a benzin ha egy kicsit is oldalra döntöm a mocit. Nem csöpög hanem szabályosan folyik. Benzinszintet állítgattam ha lejjebb vettem akkor ha jobban pörgettem befulladt mindig, viszont nem folyott. Most kicsit többet tettem rá magasabb a szint így nem fullad, de így sincs tele a tálca sőt, és ha mozgatom a motort egyből folyik. Meg olyan is volt, hogy ültünk a motor mellett beszélgetünk azt egyszercsak elkezdd folyni belőle a benzin aztán megin és megin 2-3 perces időközönként kb. Vmi javaslat volt már vkinek hasonló gondja?
Beszúrok képet hogy honnan jön a benzin.
kösz
nem tudsz valamit a motor multjáról?
csak h fellegyek készülve...
Link :
http://racing-bazar.hu/motorke...
és van egy Cross Bukó is + szemüveg is
Link :
http://racing-bazar.hu/motorke...
Elérhetőségeim :
Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
E-mail 2 : gabi910617@citromail.hu
MSN : gabi910617@freemail.hu
Fűzött!
LCII-es 125ös DT és a karbiból folyik a benzin ha egy kicsit is oldalra döntöm a mocit. Nem csöpög hanem szabályosan folyik. Benzinszintet állítgattam ha lejjebb vettem akkor ha jobban pörgettem befulladt mindig, viszont nem folyott. Most kicsit többet tettem rá magasabb a szint így nem fullad, de így sincs tele a tálca sőt, és ha mozgatom a motort egyből folyik. Meg olyan is volt, hogy ültünk a motor mellett beszélgetünk azt egyszercsak elkezdd folyni belőle a benzin aztán megin és megin 2-3 perces időközönként kb. Vmi javaslat volt már vkinek hasonló gondja?
Beszúrok képet hogy honnan jön a benzin.
ja és olyan sok benne a kompresszió ,hogy kisújjal le tudod nyomni a berúgókart