Sziasztok. Van egy pár eladó kerekem! Az elsőn (21) egy jó állapotú Metzeler(90/90) utcai gumi van, kb 90--95%-os. A hátsón (18) egy Bridgeston(130/80) gumi van, ami olyan 70%-os lehet, a középső bütykök már kopottasak, de még használható. Mind a két kerékben a belső gumit cserélni kell. Ha valakit érdekel itt jelentkezzen: szdani91@citromail.hu
Én tegnap szinte egész végig nyél gázon mentem szegénnyel olyan úton, hogy majd elsüllyedtem. DRZ után kellett mennem. Jövő vasárnap meg csomó nagy enduró után..Dejólesz.
Hidd el bírja az...amikor én télen ugy voltam vele, hogy jolvan 1 hónap múlva dugó gyűrü fúratás nem kíméltem. Nyélgázon mentem mindenhol. Azt augusztus végére sikerült a csere.... Dugó egy kicsit megvolt égve de jó volt még!
A motor/váz szám lekérdezése akkor bukó, ha volt már MO-n forgalomba helyezve, az hogy volt előző tulaj az tökmindegy lehetett neki 100 is. Én meg a Hősök terén délben lesz*pom magam a túristák előtt, ha MO-n volt valaha 80as motor forgalomba helyezve
Rá kell fabrikóni valami 50-es hengert azt nem érdekl minket ha nem működik... Amúgy állítólag a rendőr nem nagyon küldi el az ipsét KPM-re mert nagyon sok papír munka vele, meg sokáig is tart az ügy.
Akárhányszor megállít a rendőr (kurva sürjen:S) mindig kérdezi, hogy nem 80-as ez a motor..ááhhh dehogy..50-es..biztos? persze...legalábbis én úgy vettem..volt már, hogy be akarta küldeni vizsgára, de megúsztam eddig.
Amúgy szerintem ne játsz a törvénnyel túlságosan sokat. Én örülök, ha majd megszabadulok a DT-től, és nem lesz basztatás.Igaza következő motorom is csak papíron lesz 25kW-os. Remélem.
Nekem egy rendőr ismim mondta, hogy ha volt már magyaroszági tulaja rajtad kívül akkor le tudják nyomozni, hogy honnan azt enm tudom. De KPM vizsgálaton kiderítik úgyis.
Hát jah. De mé szerepel vmi rendszerbe h alváz meg motorszám alapján hogy melyik mekkora? Mert amikor még tavaly igazoltattak, akkor is bemondták a nagy NOKIA készüléken a váz, meg blokk számomat és nem volt semmi baj. Persze lehet, hogy az valami helyi kereső volt, hogy nem lopott-e vagy vmi! Amúgy gondolkodtam már, hogy egy 50-es DT-nek a számait kéne bele ütni....pár szám eltérésével. Csak akkor meg az lenne, a bibi, hogy vissza menni a motor előző életébe azt mindenkivel adásvételit átirni vagy mi?!
Hiába kisebb a blokk...80-as...van egy alvázszámod, motorszámod...és létezik KPM..ahol darabokra szedik és megnézik.Már cska szopatásból is. A papi meg mennyen a picsába..
Ez mind igaz amit mondatok, de ha már egyszer kárt okozott volna nekem, nem mentem volna el, hogy jolvan majd megcsinálom!
Meg Rics! azért ne a 125-ösödből indulj ki, mert ha 25 ösöm lenne akokr inkább elmennék a f@aszba minthogy szenvedjek, hogy ne legyen anyagi károm. De azért a 80-as blokkja kisebb a simson-nál...De persze nyílván kitudnak fele cseszni elég rendesen...de az a lényeg, hogy nem lett kár. Legalábbis nekem A papit meg nem érdeklte az első lökös...
egyenlőre világításom sincs...amikor meguntam az alkatrészvárogatást,összedobtam,hogy megyek vele pár kört,30 percnél többet nem ketyegett...akkor minek is biztosítás,rendszámozás?
lehet,hogy az életbe nem lesz műszakilag O.K a motor...sajnos
Most nem az övéről van szó. Tényleg nem érdemes pattogni, ha 80-assal jársz. Keményen meg tudnak büntetni. KPM-nél tejelhetsz+ okirít hamisítás meg miegymás.
Ez jó kell, hogy legyen 1991 DT 80 LC2-höz?
http://robogotuning.hu/spd/SPE...
De ha van valakinek elfekvőben, arra vevő lennék!
Meg Rics! azért ne a 125-ösödből indulj ki, mert ha 25 ösöm lenne akokr inkább elmennék a f@aszba minthogy szenvedjek, hogy ne legyen anyagi károm. De azért a 80-as blokkja kisebb a simson-nál...De persze nyílván kitudnak fele cseszni elég rendesen...de az a lényeg, hogy nem lett kár. Legalábbis nekem A papit meg nem érdeklte az első lökös...
lehet,hogy az életbe nem lesz műszakilag O.K a motor...sajnos
ha te a 80-as dt-vel pattogsz,úgy meg cseszik a szád,hogy csak nézel!
tudom,ne ugassak,nincs igazam,hülye vagyok,de jobb tisztába lenni a dolgokkal
direkt nem írtam a forma szöveget,felesleges lenne...