Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Leveszed a karbi alját, magyarul a poharat, és belelóg lefelé egy 2mm-es cső. Annak az alján van a szívató fuvija...
Azt kell megbővíteni, de nyithatsz a csatornában lévő fuvin is, ami a pohár aljában helyezkedik el...
Én 9-nél leváltom.....
Akkor dinamikusan húz....sztem felesleges 12-ig forgatni...
Ez nem gyorsasági....
Bár lehet sokall középen, tedd lentebb a tűt...
Na ja, sose tudni mit találnak ki...
Ez nekem is megfordult a fejemben, de hát a f*sz tudja, jobb a békesség
Úgy látom, hogy nincs a gépeden rendszám. Tehát smkp-d van. A tábla pedig motorkerékpárra érti a tilalmat. Tehát akkor smkp-al behajthatsz.
Na köszi persze, hogy pont arra akartam menni
nem a srác, hanem az apja használta a motort, ő meg a spanjától vette, aki állítólag magának építete meg normálisan...
a srác full balfasz volt, motorozni se tudott...
és azér adták el mer a gyerek kocsi jogsit csinált meg vw golfot akart...
meg szép is volt, meg normálisnak tűnt a tulaj is, meg faterja is minden...
azt mégis ez van...:(
de ez az!
Tudom melyik az. Itt is hirdette a gyerek. Kép alapján kívülről még normálisnak tűnt, de szerintem hiba volt megvenni Meg miután meglett neki, igen gyorsan el is akarta adni.
szekszárdról vettem, de nem, hanem hasznaltmotor-ról, 170e-ért
A hengerbe velevan írva h 50-es, meg azér ilyen színű, mer állítóla gilyen színe van az 50-eseknek is, de nemtom, csak tetszett, sose néztem utána h ez igaz e.
Aki szétszedte aztmondta purhabbal volt összerakva, a hengerfej meg nagyon erősen rávolt húzva... -.-
és letisztította a pórhabot, vagy leszedte, de látszik a hengeren így is h hol folyt be 2 ponton a víz... (mindíg utána kellett töltenem, azthittem valami más a probláma...
valami fékony lemezke bevolt még rakva tömítésnek, de az is átégett, van rajta 2 lyuk...:D
ha gondoljátok teszek fel képeket este
Felül persze hogy jobban húz, de nem lehet érezni hirtelen erőtöbbletet. 9 ezer fölé még poénból sem forgattam, arról nem tudok nyilatkozni.
Nem innen a fórumról vetted egy sráctól? A purhabbal az ablakot fogjuk be a falba, az valami más lehetett. De rendes tömítés kell bele.
nem, csak simán elkopott a szerelő szerint, és 58 milisre kell felfúratni, meg akkora dugattyú is kel bele vagy mi...
De elvittem hozzá karbi tisztításra még nyár elején, meg beállításra, és szar volt, nem volt alapjárat stb, mikor rákérdeztem meg mondta h 2x indította be, azt belőtte, de nem is melegítette, sztem meg nem ment vele stb...
Szal felvittem hozzá, hogy szétszedje azt hazahoztam, azt nemtom hogy lesz a továbbiakban
Am az volt a probléma, hogy nem volt hengerfej tömítés, hanem helyette pórhab volt, és befolyt a víz a dugattyúhoz...:D
Téll hengerfej tömítés is kell, azt hol tudok venni?
Képem sajnos nincs, meg csinálni se tudok, mer szétvan szedve, de az alkatrészekről , dugattyú, henger ilyesmiről tudok ha az jó vlamire.
Am fekete-piros-fehér színűm piros telóharisnya, fekete tank, fehér sárvéddők, fehér kipufogó takaró idom, piros nemtom milyen idom, ami a térdemnél van.:D
Mellékeltem 1-2 fotót. Szóval ilyet tudunk csinálni. Mint látható nem kell hozzá a gyári könyököt szétdarabolni, teljesen újat csinálunk. Ez a dob így ahogy van, festve, gyapotozva, könyökkel 10e Ft. Le kell csavarozni a régit, felrakni, az újat, és ennyi. Ha kérdés van ezzel kapcsolatban, esetleg mást is érdekel, akkor MSN címem: tothady@hotmail.com
Nyugodtan vegyetek fel, vagy ugyanerre a címre e-mailt is írhattok. Szerintem a többiek nem bánják, ha nem a fórumot offoljuk szét ezzel. :)
Jaa, most olvasom újra a hsz-ed. Konkrétan az enyémen lévő kémény kellene?
Helo!
Mint előbbi hsz-emben írtam, estére szerzek infót, mert nem én készítem ezeket.
Látom alsóörsi vagy! Dobjál már egy képet a gépedről mert multkor láttam egyet ott. Amúgy nem törött gyürü vagy valami?125-öshöz elég széles a dugóválaszték....
Sziasztok!
Bekakilt a dt-m.
Nyár elején vettem, 7 körül fújt kompressziómérésen, mostmeg 3.5, 4-et, és be se indult.
elvittem szerelőhöz, hogy szedje szét stb, azt hazahoztam, és a probléma, hogy felkell fúrni a hengert, meg dzgattyú, gyűrű csere.
Szükségem lenne még gázkarhoz, a markolat alá való fehér műanyagra, mer elestem vele, és letört belőle.

Nem tudjátok hol tudnám ezeket beszerezni, meg h olcsón, meg milyen minőségűt vegyek, meg h MI LEHETETT AZ OKA H ILYEN HAMAR ELKOPOTT? vagy ez így normális? nemhiszem...
De am nagyon nem értek hozzá, cask az alapok.
Segítsetek légyszi, vagy ha valaki már nagyon otthon van a témába, tapasztalt stb, kisegíthetne msn-en keresztül infokkal!
MSN: marcy.freerider.umf@citromail.hu
Köszi!
Karika, rendszergazda és akinek 125r-je van, nektek is 6,5 fél körül indul meg egyszer a motor amikor nyit a power szelep és utána 9ezer környékén megint? Lehet hogy csak nekem tűnt fel most vagy változott a motorom mert 9ezer után is megindul, vagyis inkáb 1-2-3 ban 6,5 körül indul meg és 4-5-6-ba meg 9ezertöl érződik 3.-ba átmenet van 6,5nél is meg 9nél is megindul. Normális ez?
Csáó! Engem érdekelne az a kipufogó mennyi lenne az ára?
Apuci!
Még egy pár hónapja tárgyaltátok, hogy a 125R-nek a szvatónál valami lyuk kicsi és ezáltal nem sokat ér a szivató. Vagy valami ilyesmi... Erről tudnál valamit mondani, mert jön a tél és az enyém nagyon nem szeret elindulni hidegen és szivatóval is nagyon sokat kell rugdosni.
Helo!
A dobot 1-es lemezből csináltuk. Így azért viszonylag nehezen is horpad be, de dolgozni is lehet vele. A vastagabb lemezt nehéz hajtogatni. Vékonyabb meg sérülékeny, ill. hegeszteni is körülményesebb.
Árat most még nem tudok mondani, mert nem elérhető a srác. Gondolom majd meló után visszahív. Estére megpróbálom elérni feltétlen.
Viszont! Az én DT-m 125-ös, 2004-es évjárat. Erről tudunk felfogatást, elvezetést másolni, csak hogy ez a tiedhez nem lesz jó.
Mondjuk volt már, aki úgy kérte, hogy csak dob legyen, csatlakozást, felfogatást megoldja. Erre megoldást kell találunk, mert sajnos nem is ismerek a környéken olyat, akinek 80-as DT-je lenne.
Nekem is mutató szerint 90 volt a max. De gurultam már üresbe 95-öt lejtőnek lefelé Lejtőnek lefelé stiften 100 volt cross gummákkal de akkor már azt hittem hogy kiszakad belőle a blokk. Majd tavaszra akarok rá szerválni előre egy kisebb lánckereket, hogy jobb legyen az utazója.
Szia! Engem érdekelne dt 80 lc re dob. Olyasmi kinéztű mint ami a képen van. Mennyiért vállalna? Meg miből készül? Vas, saválló, alu? Előre is köszi