Még mindig vannak eladó alkatrészeim, gondoltam frissítem a hirdetést, csináltam új képeket, leírom mik vannak még :
Blokkból :
lendkerék, főtengely (hibátlan, de a hajtókar cserére szorul), kuplung oldali dekli,
Egyéb :
komplett váz, első fékbowden, hűtő, hűtőidom, lábtartók, fékpedál(hátsó) :),
láncvédő, blokvédő(haspáncél), csomagtartó(hozzátartozó idom), első teleszkóppár, központi teló, hátsó keréktengely(láncfeszítők is), kormány befogó, első sárvédő, tank
kb ennyi van lehet még van 1-2 apróság amit nem írtam úgyhogy lehet érdeklődni
Postázni tudom 2 féle módon :
1. utánvétel
2. postai rózsaszíncsekkes befizetés után
+ Eladó egy sima Cross Bukó+Szemüveg ( a bukón 4 helyen arany színű Fox levonók vannak)...
szerintem aránytalanul bonyolult lenne ehhez egy célszerszám készítése. ráadásul a kuplung agy /vagy mittomén mi a neve/ valami alu ötvözet aminek ha nekifeszítesz valami vasfélét az jól össze is verheti, szóval szerintem nem annyira oké jelen esetben ez.
teljesen jó ez a megoldás, nem igazán értem ,hogy mi kárt okozna ez a váltóalkatrészeknek meg a láncnak. nagyon kemény gyerek vagyok ,de kétlem ,hogy ilyen módon történő lazításkor annak az erőnek akár az ötödét is létretudnám hozni ami van egy hirtelen gázadáskor, hirtelen kuplungoláskor lép fel. vagy amikor repül egy kicsit a h kerék ,közben terheletlenül felpörög majd földetérsékor újra terhelődik. na az rántás , bár az sem árt neki. tök rendeltetés szerű használat. ehhez képest szerintem csekély a lazításkor fellépő nem hirtelen hanem egyenletesen a tengelyre ható erő....
Légkulcs+fék az eddig a leg meredekebb.
Nem csak a nyomaték kétszerese mint a motornak, de még dinamikus is az igénybevétel, mert a légkulcs üti.
Nézzétek már meg az anya meghúzási nyomatékát...
persze, nekem mindegy, mindenki azt csinál amit akar.
Lazítsa légkulccsal, rendben, de lehetőleg ne azzal húzza meg, mert akkor hamarosan puklungtengelyt fog keresni:)
(meg ugye, nyilván, ha nem képes magától csinálni egy célszerszámot, akkor se lékkulcsa, se kompresszora:)
(nekem sincs:)
Nincs valakinek valami jó módszere egy 1995-ös 125-ös DT kuplungjának a leszereléséhez/felrakásához?
Konkrétan a nagy csavart nem tudom meglazítani, mert nem tudom lefogni az agyat. Tehát az agyat hogy lehetne lefogni?
ööö miért van az hogy haveroméknak sokkal jobban megy a saját dt -jük mint az enyém? az enyém egy kicsivel ujjab mint az övéké talán valami fojtás miatt? érdekelne pár hasznos tanács köszi elöre is
Nem egy dt-nél...