Hátsó 18-as kerék okés úgy ahogy van, csak gumi kell rá, előre kell ráfűzetni egy 17-eset arra gumit is lehet kapni. Így olcsóbb, mintha kicserélnéd mindkettőt. 125r supermoto felnik nem tudom hány küllősek, de 17esek.
Értem. Hát szerintem akkor ezt hanyagolom, lehet inkább mégiscsak a 110-es henger tervemet helyezem megint előtérbe. Vagy motorcserén is gondolkodtam, de nincsn olyan 125-ös ami kéne, van rajta rendszám, és jó árban is van.
Ez azért erősen szubjektív, hogy mi a drága. Szerintem egy komplett jó minőségű új kereket venni jóval drágább, mint használt, de jó alkatrészekből összehozni egyet.
Mindent meg lehet oldani.
Pl nyugodtan lehetne befűzni akár egy magnézium duo duplex dobot is, igaz, hogy drágább lenne a dob, mint a motor. De csinálsz küllőket és befűzöd :)
Azzal a végcső átmérővel nyugodtan csinálhatsz egy abszorciós csillapítást, bár az csak a magas hangokat veszi ki igazán. Gyárilag elég nagy átmérőjű, egy 300-as hosszot simán csinálhatsz, azzal sem fogod megfőzni vele.
Szigetinek is ilyet csináltam, neki tökre ki volt herélve a gyári dobja.
Szerintem dob fel róla képet, ha megkéred.
60-as alucső külsővel, szerelhetőre.
Az eladással nem lenne gond, emrt nem tervezem. 2-4 év és veszek nagy gépet, ez meg jó lesz itthon szaladgálni. Értelme meg talán annyi, hoyg szerintem sokkal szebb supermotoként, viszont az ára miatt nem igazán érné meg.
Szerintem ne foglalkozz vele.
Nincs olyan SM szett, ami hátul dobos.
Vegyél előre ráfot, és fűzesd át, vagy 18-as kereket.
Nehéz lesz rá gumit kapni!
17"-os annyi van mint a szemét....
Szóval ha a gyári lemezes végdob helyett tervezek egy házi gyapotos-lyukacsos csöves dobot, azzal lehet hogy rosszabb lesz? Akkor is ha minden méretében megegyezik a gyári dobbal csak épp "nyitott"?
Általában ha maszekban mókolnak a kipuvégen, hogy hangosabb legyen, akkor azt is elérik, hogy kisebb legyen a végcső, végdob ellenállása és ezzel gyakorlatilag elhűtöd a rezót, egyszóval gyengébb lesz.
Az újabb TZR-ek is természetesen olasz motorral mennek, de kb itt mindenre azt írják, hogy olasz benne, futó, fék, felnik:
4DL Belgarda series
The 4DL version was assembled by Belgarda in Italy from imported Japanese parts and made use of Italian components. Brembo brake system and rims, Marzocchi upside down forks and the crankcase manufactured by Moto Minarelli. The 4DLs can be identified by the code 3MB00 embossed on the cylinder block and 4DL at the start of the serial numbers on the crankcase and frames. The 4DL came in two versions. Series 1 featured a storage flap which would open out horizontally and a sidelight above the headlight. The Series 2, the storage compartment is access by removal of the pillion seat and the sidelight is absent.
Belgarda also produced in limited numbers TZR125RRs and TZR125R SPs which have varying swing arms and increased power ratings. The 4DL shares the same frame as some versions of the TZR250 and was also used for the Yamaha SZR660 Belgarda which uses an XT660 engine.
The TZR125RR which looks very similar to the 4DL Series 2 is identified by the larger and thicker banana swing-arm and longer expansion chamber stinger.
The TZR125R SP is based on the 4DL Series 1 but is recognised by the black Deltabox frame, swing-arm, rims, fork ends and a long expansion chamber stinger.
The Swiss market 4DL are known as 4HE.
As with the previous generation, Yamaha has a number of variants: 4CL; 4DL; 4FL; 4GM; 4HE; 4HW; 4HX; 4JB.
Bocs kicsit felkaptam tegnap a cukrot.
Nem tudom miért érveltél tegnap a sebesség-lóerő tényekkel, adatokkal.
Amúgy a TZR-ekben is ugyanez a szív dobog, és nem ritka a 160-170 km/h-s végsebesség elérése, csak más áttétellel.
"Ha pl veszel rá komplett gianelli rendszert, akkor alul nem lesz ereje, feszt pörgetni kell majd."
-Ez nem igaz. Ellenpélda erre az enyém.
Kipufogó cserekor a karburátort újra kell kalibrálni.
10 ből 9 dt tulaj első kérdése ez
ha már az első nap kevés a teljesítmény mipicsának vetted meg?
add el, és vegyél egy 250es cross gépet aztán legeléssz egy nagyobbacska ménessel
a nagy hang meg nemcsak a pórnép hanem a hivatalos szervek figyelmét is felkelti ám
Hang mindenképp, teljesítmény meg nem igazán. Ha pl veszel rá komplett gianelli rendszert, akkor alul nem lesz ereje, feszt pörgetni kell majd.
Ha csak a hang kevés, akkor a gyári végdob helyett csinálj vagy vegyél egyet.
Pl nyugodtan lehetne befűzni akár egy magnézium duo duplex dobot is, igaz, hogy drágább lenne a dob, mint a motor. De csinálsz küllőket és befűzöd :)
Szigetinek is ilyet csináltam, neki tökre ki volt herélve a gyári dobja.
Szerintem dob fel róla képet, ha megkéred.
60-as alucső külsővel, szerelhetőre.
Elf moto 2 xt full szinti olaj eladó.
2000/liter.
(boltban 3 rugó)
Személyes átvétellel csepelen.
Nincs olyan SM szett, ami hátul dobos.
Vegyél előre ráfot, és fűzesd át, vagy 18-as kereket.
Nehéz lesz rá gumit kapni!
17"-os annyi van mint a szemét....
Átalakítás nélkül milyen SM szettet lehetne 80-as DT alát bepakolni?
4DL Belgarda series
The 4DL version was assembled by Belgarda in Italy from imported Japanese parts and made use of Italian components. Brembo brake system and rims, Marzocchi upside down forks and the crankcase manufactured by Moto Minarelli. The 4DLs can be identified by the code 3MB00 embossed on the cylinder block and 4DL at the start of the serial numbers on the crankcase and frames. The 4DL came in two versions. Series 1 featured a storage flap which would open out horizontally and a sidelight above the headlight. The Series 2, the storage compartment is access by removal of the pillion seat and the sidelight is absent.
Belgarda also produced in limited numbers TZR125RRs and TZR125R SPs which have varying swing arms and increased power ratings. The 4DL shares the same frame as some versions of the TZR250 and was also used for the Yamaha SZR660 Belgarda which uses an XT660 engine.
The TZR125RR which looks very similar to the 4DL Series 2 is identified by the larger and thicker banana swing-arm and longer expansion chamber stinger.
The TZR125R SP is based on the 4DL Series 1 but is recognised by the black Deltabox frame, swing-arm, rims, fork ends and a long expansion chamber stinger.
The Swiss market 4DL are known as 4HE.
As with the previous generation, Yamaha has a number of variants: 4CL; 4DL; 4FL; 4GM; 4HE; 4HW; 4HX; 4JB.
Nem tudom miért érveltél tegnap a sebesség-lóerő tényekkel, adatokkal.
Amúgy a TZR-ekben is ugyanez a szív dobog, és nem ritka a 160-170 km/h-s végsebesség elérése, csak más áttétellel.
-Ez nem igaz. Ellenpélda erre az enyém.
Kipufogó cserekor a karburátort újra kell kalibrálni.
ha már az első nap kevés a teljesítmény mipicsának vetted meg?
add el, és vegyél egy 250es cross gépet aztán legeléssz egy nagyobbacska ménessel
a nagy hang meg nemcsak a pórnép hanem a hivatalos szervek figyelmét is felkelti ám
Ha csak a hang kevés, akkor a gyári végdob helyett csinálj vagy vegyél egyet.