Jogos. "A hangos cso eletet ment" mantra mar igen reg nem allja meg a helyet amugy se, agyon vannak hangszigetelve a kocsik, felhuzott ablakkal megy a legkondi, satobbi.
Nem beszelve egyeb karos hatasokrol.
Ha termeszet feletti eröm lenne, mindenkit megajandekoznek egy olyan kepesseggel, hogy at tudja elni a masik fél érzéseit, szenvedeset egy egy kritikus szituacioban…
A szívem még mindig a Custom felé húz, habár tudom hogy a Classic észerűbb választás lenne. A customnak megvan minden gyári alkatrésze, bármikor vissza tudom alakítani. Egyébként ha elkap a rendőr, és szerinte hangos a kipufogó akkor mit fog tenni? Bünti? KPM-hez beküldés?
Én, ha egyszer ha rendőr, pontosabban a prezident leszek, több kategóriát állítok fel. Külterület, lakott hely, 20:00 - 07:00 között.
Mindenhol lesz határérték, aki átlépi, meglakolna.
A sajátom nem lesz mérvadó, mert telefonos és nem adja. Teszek mellé párat, bár többnyire telefonosak, vagy túl közel vagy túl messze van a felvételnél a mikrofon.
Egy a lényeg: nincs többé varrógép, megjön a hangja, de kilencvenpár decibel táján marad, alapjáraton pedig nem fülsértő. Ellenben kigyorsításkor megvan a V2 rotyogás.
Én most vettem egy Dragstart ilyen nyitott csővel, nem volt élmény az autópályázás és este tíz után hazaérni vele, szerettek a szomszédok. Mutassatok már egy olyan videót, ahol ki van véve a hátsó hangtompító betét.
A másodikat nem basztatták, az mindenképp pozitív. Ellenben XVS1100A "Classic" verzió, ami teljesen más stílus, mint az eredetileg kinézett XVS1100 "Custom". Így ha a Custom verzió "teljesen ízlésnek megfelelő kinézet", benne van a pakliban, hogy nem fog megállni a projekt kormány és kipufogó után. Emellett a Classic nehezebb is.
Az elsőnél én személyszerint nem látom a kamu futásteljesítmény nyomait. A kormánycsapágy-csere speciel engem nem tartana vissza, ha pont olyan lenne, amilyet keresek, pláne ha kb. ez az egyetlen érv ellene. A gyári úgyis műanyag kosaras, golyós hóbelevanc, a kúpgörgős sokkal jobb és nem drága (https://www.m0moto.hu/ssh901ry...).
Bár én alapból a lapos LED fényszóró és a hangos kipufogó ellen vagyok, jelen helyzetben a te szemszögedből a Customra mennék rá.
1. Yamaha 1100 (1999-es évjárat) valószínűleg KAMU 14K kilóméterrel, 2020-ban került Magyarországra. Ellenben nagyon csilli-villi, sehol egy folyás, szép a blokk és külsőre pont olyan amilyet szeretnék: egyenes kormány, hangos kipufogó, custom led+első lámpa. Viszont a kormány csapágy valószínűleg cserés. Minden gyári cucc megvan hozzá.
2. Yamaha 1100 (2005-ös évjárat) valószínűleg TÉNYLEGES 15K futásteljesítménnyel. Szép állapotú, teljesen gyári. Kicsit drágább is az előzőnél. Ahhoz hogy teljesen az ízlésemnek megfelelő legyen kipufogó csere + kormány csere kell, bár ha minden igaz ez a kettő megvan 100K-ból bőven. Ellenben fiatalabb és magyarországi első forgalomba helyezéső, később így könnyebb eladni talán.
Nyitott dob miatt lehet olyan hogy nehezebben indul be a motor?
Még mindig nem sikerült kiválasztanom a nagy Ő-t, jelenleg két motor közül vacillálok, hasonló futásteljesítményűek és évjáratúak. Az egyik motoron gyári kipufogó van, szinte pöccre indult. A másikon teljesen nyitott rendszer van, ott az indítómotor kicsit többet dolgozott, de ott sem kellet sokat forgatni.
Az indokolja, hogy a Cobra nem az.
A Cobra csovekben van hangtompitas, nem sok, de van. Ugyanakkor ahhoz kaphato (bizonyos tipusoknal legalabbis) cserelheto betet, amivel hangolhatod.
Plusz dupla falu, minosegi kromozasu, nem csak ratusszentettek 10 mikront. emellett persze az is emeli az arat, hogy made in USA, plusz vam es hasonlok.
Ez a weboldal, amit te talaltal eleve cseppet lehuzos, 210 ezer (plusz szallitas) mas EU-s kereskedoktol, olyan 500 euro magassaga. 650-700 euro egy E-jeles rendszer pl. Silvertail vagy Falcon Chromo Line.
A porlaszton sanszosan allitani kell. Muszaki felejtos, az fix. A rendor meg... hat, egyenfuggo.
Nem csak a motornak karos, neked es a kornyezetednek is. Ha a 6 km-re levo fagyizohoz mesz vele, tul lehet elni. De 2-3 orat tekerni szazzal, szaztizzel egy ilyen dobbal, szetesik a fejed.
A te dolgod, a te dontesed, de egy jo allapotu hasznalt gyari is annyiba faj, mint ket univerzalis es ha abbol kiveszi az ember a leghatso hangtompito betetet, kellemes hangja lesz, de nem fulserto. Es az E-betu is ott lesz rajta.
Egyébként ha már itt tartunk: ha mindkét dob gyakorlatilag egy kiherélt cső, egy kis hőszigeteléssel akkor mi indokolja a kb. 10-szeres árat a Cobránál?
Igazad lehet, ez tényleg az... Leírás szerint nem E kompatiblis. Hát azt meghiszem. Kérdés hogy egy ennyire nyitott dob nem árt-e a motornak, illetve a rendőrök mennyire kötnének belém a hangja miatt :D
Nem beszelve egyeb karos hatasokrol.