Sziasztok.
Az XVS 650 drag tankját szeretném kimosni, biztosan sok iszap stb lehet benn, bár dugulást még nem észleltem,de a benzincsapot cserélnem kell, mivel ha tartalékra majd tankolás után vissza fordítom csepeg a benzin,és ehhez le kell vennem a tankot. Gondolom benzinnel mossam ki, de van ami gyorsan oldja az esetleges iszapot? Mivel egyidejűleg a karbikat is tisztítom, a szívócsonkokon mit figyeljek, hogy cserélendők-e vagy sem? 38 ezer km-nél tartok illő e mindenképpen cserélni? ( még biztosan nem volt) Kösz az ötleteket.
Sziasztok. Ugyancsak Boldog Újévet és Boldog Új Évtizedet kívánok minden motoros társnak és családjának, ez mellett balesetmentes széles utat. Egyidejűleg megosztok egy bevált módszert a benzinnel kapcsolatos téli tárolásra vonatkozóan. Legtöbb helyen e témában azt olvashatjuk, hogy benzin stabilizáló adalékot kell a téliesítés előtti utolsó tankolásnál a benzintankba önteni és arra tele tankolni, akkor nem kocsonyásodik be a téli álom során a karbiba stb. a benzin. Biztosan így van de még soha nem próbáltam ugyanis, az elmúlt években így 2019 télire is úgy tettem el az október végi letakarítás után a motort, hogy előtte az OMW kútnál 100 as benzinből tele tankoltam. Több mint két hónap téli álom után ma felébresztettem és láss csodát, a második indítózásnál már beindult. A szép napsütéses időben gurultam közel 80 km-t, végig szépen ment a motor nem akadozott nem rángatott. Hazaérkezésem után a garázsban ismét feltöltöttem a tankot kannából 100 as benzinnel (mert a kapálógéphez is ilyent tankolok ugyanis azt csak ősszel és tavasszal használom de egy két berántás után az is mindig indul és teszi a dolgát). Remélhetőleg a januártól kötelező 10 % os bió etenollal nem fogják pancsolni a 100 ast, bár a kútnál azt mondták ez a fajta benzin közvetlen külföldről jön, nem MOL kutyulék.
Köszönöm. Megcsináltam, de 30 as biztositék kell bele a 25 öst kinyomta.. viszont így se ad annyit.. csak 12,5V-ot.. a feszszabira gyanakszom mert a generátor leadja .. de megnézem mégegyszer a kábelt.. :)
Sziasztok. Olyan problémám van, hogy kevés töltést ad vissza a kocim az aksira.. a generátor jó, a feszszabi 14,5voltot küld ki, de az aksiba csak 12,5 jut. Ha felkapcsolom a lámpát 12,05V.
Valahol elenállásba ütközhet. Nagyon régiek a vezezékek és ki szeretném télen cserélni, de kellene egy villamossági rajz. Nem tud valaki egy képet róla.. sehol nemtalálok.. :(
Nagyon köszönöm.
Köszönöm a válaszokat Matt1234 és RC51.
Nem annyira sürgős, hiszen már lassan szezon vége van, bár nálam míg le nem esik a hó nincs szezon vége.
Be tudom még indítani, de már egyre csúnyább hangja van és már nagyon zavaró.
A videód az hasznos lenne, tudok várni :)
Szerintem nem egy nagy tortenet a csere. A vezerlest bontani kell, jelre kell osszerakni de nem rugja el magat mikor szetszeded.Ha a lendkereket ugy huzod le ,hogy csak egy -ket menetet lazitasz a fotengely anyan akkor el sem mozdul. ez nem jelenti hogy nem kell pozicionalni vagy a vezerest ellenorizni. Ha elkezded es visszahozod ,,,,,lehuzoval, nyomatekkulcsal menetrogzitovel, esetleg legkulcsal tudok segiteni.
Matyi
Én csináltam egy videót de még nem vágtam meg. Azt hiszem elegrészletesen elmagyarázom mit hogyan merre miért. Mennyire sürgős? Igen a vezérlésre is kell figyelni.
Hali,
Most vettem egy új szabadonfutót és tanácsot szeretnék kérni.
Először is, hogy bele merjek e fogni a cseréjébe vagy inkább bízzam szakemberre. Néztem videókat a Youtube-on (sajnos angol nyelvüek voltak), egyébként sem vagyunk műszaki analfabéták, de ilyet még nem csináltunk. Ha mégis én cserélném, akkor mire figyeljek oda, mit lehet esetleg elrontani, elállítani..
Esetleg ha leírnátok, hogy kezdjek hozzá és mit milyen sorrendben csináljak.
A videókban a vezérlést is szóba hozták és főleg ezért ijedtem be egy kicsit az otthoni cserével kapcsolatban.
Új tag vagyok. És máris segítségre szorulok.
Van egy xvs1100 dragom. Komplett első villát keresek kerékkel sárvédővel fékberendezéssel. Ha esetleg tud valaki ilyet megköszönném. (18-as kerék)
Köszi a válaszokat,megnézem Kawakarika javaslatát. Utóbbi bejegyzésedre reagálva még a motoros "előélet"-ben sem vagyunk messze egymástól,bár én nem szerelem,még a pancsiktól nem féltem meg akkor ifjabb voltam, a Draghoz már olajcserére sem merek hozzányúlni legfeljebb apróbb építésekben,persze spéci szerszámom sincs,meg a veszprémi szervizes Markó Isti jó fej minden tekintetben. Egyébként a Balaton Felvidéken Dörgicse-Vászoly,Akali környékén szeretek gurulni szép és jó hely. Széles utat mindenkinek.
Az XVS 650 drag tankját szeretném kimosni, biztosan sok iszap stb lehet benn, bár dugulást még nem észleltem,de a benzincsapot cserélnem kell, mivel ha tartalékra majd tankolás után vissza fordítom csepeg a benzin,és ehhez le kell vennem a tankot. Gondolom benzinnel mossam ki, de van ami gyorsan oldja az esetleges iszapot? Mivel egyidejűleg a karbikat is tisztítom, a szívócsonkokon mit figyeljek, hogy cserélendők-e vagy sem? 38 ezer km-nél tartok illő e mindenképpen cserélni? ( még biztosan nem volt) Kösz az ötleteket.