Állítani sajnos nem tudsz amin tényleg kellene. Csak az alapjárati keverékképző csavaron tudsz kicsit dúsítani. Úszószinthez ne nyúlj ill gyári értékén kell lennie. Ha megtorpan gyorsítás közben akkor dyno jet kittet kell venned. Abban minden benne van ami kell. Ha a kipufogód is nyitott akkor mindenféleképpen kell a kit. Most hirtelen nem tudom van e stage 3
Sziasztok
2004es Yamaha xvs1100 en cseréltem a légszűrőmet direkt szűrőre tegnap, felszerelés után csak beindítottam, nem tapasztaltam semmit, ígaz menni nem mentem vele, mert baromi hideg van most. :) Tapasztalata van valakinek, hogy esetleg kell-e állíani hozzá valamit?
Válaszotok előre is köszi
Szia Bluesbazsi!
Igaz nekem 650 es castom dragom van, de ezeknél 1100 hoz is lehet rendelni többnyire eredetit, az oem-parts.hu vagy után gyártottat a Road Rider.hu vebáruházból típus és évjárat beállítása után. Igyekezz összerakni mert 1 hét és indulhatnak a vasak. Széles Utat.
Sziasztok!
Szeretettel üdvözlök mindenkit!
Meglett korom ellenére kezdő vagyok és most rakom össze a vasat.
Dragstar (xvs1100)
Van tippetek, hogy Magyarországon hol/honnan lehet venni/rendelni gyári porvédőt a hajtásrúd és hajtóműház közé?? (nevezzük kardánnak)
Segítségeteket előre is köszönöm!
üdv
1100-as dragstarom első hengeréből kattogó-kelepelő hang hallatszik indítást követően a szivató levétele után alapjáraton hideg motornál.
Üzemmeleg motornál ez a hang megszűnik. Mi lehet a jelenség oka ? Én szelephangra tippelek.
Ti mit gondoltok ?
Sziasztok
CimbiDragStar......... hibakereses. 1100-as komplett service manual pdf-et felraktam a one drive-ra ha letoltod komplett hibakeresest tudsz vele csinalni.
ellenallasi ertekekkel,meresi pontokkal egyutt Link .https://onedrive.live.com/?id=...
Remelem segit. Az altalad ellenorzott alkatreszek ha tenyleg jok, akkor a gyujto kabel,gyertyapipa ellenallas vagy az elektronikara tippelnek.
Matt
Kedves kozmax!
Tudom, hogy ez a "bukócsöves" egy régi komment.
Ha mégis megvan, engem érdekelhet.
Amennyiben aktuális, kérlek keress a 70 6128376 telefonszámon!
Üdv: ratsgard
Sziasztok!
Gondoltam rámérdezek itt, hátha valaki járt így...
A hátsó henger felöl nincs szikra. A gyertya jó, a tarfó jó, a cdi-t is cseréltem, azzal is ugyanazt csinálja. A jeladó jó. A lendkereken rajta a két mágnes.
Csak az első hengernél van szikra. Az megy is.
Valaki ötlet?
Köszi az értékes válaszokat, a road ridertől meg is rendelem, megtaláltam a típust XVS 650 H VMO 31 - 2003 as évjárat és bagatell 18 ezer Ft, megveszem és kicseréltetem. További szép napot mindenkinek. és ismét nagyon köszönöm.
Csak most láttam a kérdésed és Vidom már válaszolt is.
Természetesen a karburátor is lehet koszos vagy csak nem megfelelően beállítva. Egy jól üzemelő motornak minden része jól kell üzemeljen. Kompressziótól kezdve benzinen át minden.
Hali, mondjuk az Ebay-on is meg a Magyar forgalmazónál is utángyártott a szívócsobk. Az eredeti az több mint a duplája, lehet azért azt kellene inkább beszerezni. De ez pénztárca függő mindenkinél. https://oem-parts.hu/hu/parts/...
Szia Vidom! Köszi az értékes válaszod, az egyenetlen alapjárattal tehát már előre ki tudom szűrni, és csere. Nem várom meg amíg nem indul, így nem hagy ott valahol a prérin. Nem árt beszerezni előre, mert azért 17 év használat után közel lehet a véghez. Egyenlőre nincs alapjárati gondom, csak bosszantott,hogy nem tudok valamiről semmit. Üdv.
Szia, egyenetlen alapjarat, esetleg nem indul be. Tesztelni tudod, hogy beinditod es ha mar stabil az alapjarat akkor a csonkokat vastagon korbe fujod fektisztito spray-val. Ha valtozik az alapjarat (felporog) akkor a csonknal falsot sziv. Vagy utana kell huzni vagy mar repedt.
Szia RC51!
Amint látom sokat szerepelsz a fórumon és a videókat nézve vastagon bent vagy a motorokban, én is segítséget kérek Tőled. mivel legutóbbi bejegyzésemre hetek óta nincs segítő reakció, talán a téli álom sokáig tart,pedig ilyen kor kell(ene) szerintem totál rendbe rakni a gépeket.
Szóval a fórumon olvastam elég régen,hogy a Yamaha xvs -főként a 650 nek gyakori hibája a karburátor szívócsonk meghibásodása, viszont nem találtam arra leírást, hogy ezt a gumi anyagú kütyüt, mennyi km vagy év után célszerű cserélni, egyáltalán milyen módon észlelhetem az esetleges meghibásodását ami a cserére utalhat. A gépem 2003 az születésű 3 éve van nálam 3. tulajként 21 ezerrel vettem, most 37 ezer km nél tartok. Az előző tulajok biztosan nem foglalkoztak vele eléggé elhanyagolt állapotban volt szerintem csak hajtották. Nem vagyok egy hozzáértő, viszont gyakran hosszú utakra járpk és nem szeretném ha ez miatt cserbenhagyna akár egy hétvégén pl. a hegyekben. A szervizben azt mondják ne aggódjak majd kéri a cserét, -de hogyan,mi az előzménye? Köszi a válaszodat.Üdv.
2004es Yamaha xvs1100 en cseréltem a légszűrőmet direkt szűrőre tegnap, felszerelés után csak beindítottam, nem tapasztaltam semmit, ígaz menni nem mentem vele, mert baromi hideg van most. :) Tapasztalata van valakinek, hogy esetleg kell-e állíani hozzá valamit?
Válaszotok előre is köszi
Köszönöm a tanácsot!
Igyekszem!
Széles utat!
Igaz nekem 650 es castom dragom van, de ezeknél 1100 hoz is lehet rendelni többnyire eredetit, az oem-parts.hu vagy után gyártottat a Road Rider.hu vebáruházból típus és évjárat beállítása után. Igyekezz összerakni mert 1 hét és indulhatnak a vasak. Széles Utat.
Szeretettel üdvözlök mindenkit!
Meglett korom ellenére kezdő vagyok és most rakom össze a vasat.
Dragstar (xvs1100)
Van tippetek, hogy Magyarországon hol/honnan lehet venni/rendelni gyári porvédőt a hajtásrúd és hajtóműház közé?? (nevezzük kardánnak)
Segítségeteket előre is köszönöm!
Utánanézek
A vezérmű lánc feszes?
1100-as dragstarom első hengeréből kattogó-kelepelő hang hallatszik indítást követően a szivató levétele után alapjáraton hideg motornál.
Üzemmeleg motornál ez a hang megszűnik. Mi lehet a jelenség oka ? Én szelephangra tippelek.
Ti mit gondoltok ?
CimbiDragStar......... hibakereses. 1100-as komplett service manual pdf-et felraktam a one drive-ra ha letoltod komplett hibakeresest tudsz vele csinalni.
ellenallasi ertekekkel,meresi pontokkal egyutt Link .https://onedrive.live.com/?id=...
Remelem segit. Az altalad ellenorzott alkatreszek ha tenyleg jok, akkor a gyujto kabel,gyertyapipa ellenallas vagy az elektronikara tippelnek.
Matt
Tudom, hogy ez a "bukócsöves" egy régi komment.
Ha mégis megvan, engem érdekelhet.
Amennyiben aktuális, kérlek keress a 70 6128376 telefonszámon!
Üdv: ratsgard
Gondoltam rámérdezek itt, hátha valaki járt így...
A hátsó henger felöl nincs szikra. A gyertya jó, a tarfó jó, a cdi-t is cseréltem, azzal is ugyanazt csinálja. A jeladó jó. A lendkereken rajta a két mágnes.
Csak az első hengernél van szikra. Az megy is.
Valaki ötlet?
Természetesen a karburátor is lehet koszos vagy csak nem megfelelően beállítva. Egy jól üzemelő motornak minden része jól kell üzemeljen. Kompressziótól kezdve benzinen át minden.
https://oem-parts.hu/hu/parts/...
yamaha 650 dragstar carburetor intake a youtube-n
https://www.ebay.com/sch/i.htm...
vagy itt kiválasztva a pontos motortipust...
https://www.motorosboltroadrid...
https://www.youtube.com/result...
Amint látom sokat szerepelsz a fórumon és a videókat nézve vastagon bent vagy a motorokban, én is segítséget kérek Tőled. mivel legutóbbi bejegyzésemre hetek óta nincs segítő reakció, talán a téli álom sokáig tart,pedig ilyen kor kell(ene) szerintem totál rendbe rakni a gépeket.
Szóval a fórumon olvastam elég régen,hogy a Yamaha xvs -főként a 650 nek gyakori hibája a karburátor szívócsonk meghibásodása, viszont nem találtam arra leírást, hogy ezt a gumi anyagú kütyüt, mennyi km vagy év után célszerű cserélni, egyáltalán milyen módon észlelhetem az esetleges meghibásodását ami a cserére utalhat. A gépem 2003 az születésű 3 éve van nálam 3. tulajként 21 ezerrel vettem, most 37 ezer km nél tartok. Az előző tulajok biztosan nem foglalkoztak vele eléggé elhanyagolt állapotban volt szerintem csak hajtották. Nem vagyok egy hozzáértő, viszont gyakran hosszú utakra járpk és nem szeretném ha ez miatt cserbenhagyna akár egy hétvégén pl. a hegyekben. A szervizben azt mondják ne aggódjak majd kéri a cserét, -de hogyan,mi az előzménye? Köszi a válaszodat.Üdv.