Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi!
Sima ugy. Mukodnek, de a gumis utana a pokolba fog kivanni.
Belsos gumihoz nem feltetlen alkalmas, az ugyanis ha defektet kap, a lyuk nem gyakran marad pontszeru, hasadhat is. A spray cuccok kozul a jobbak is kb. max fel centis lyukig mukodnek.
Szoval kullos, belso gumis kerekkel vagy bejon, vagy nem.
Megint egy kérdés,van-e valakinek tapasztalata a defekjavjtó spray-ekről?
Köszi!
Azért én megcserélném a gyertyát is. Igy jártam tavasszal, gyertya hiba volt.
Úszóház le, a rövid hengeres fúvóka az a bal szélen, a többitől mélyebben ül.
Köszi a gyors választ!Az alapjárati fúvókát,,könnyü"megtalálni?
Ha hónapok óta áll, akkor gyanús a dugulás. 20-as alapjárati fúvókája van, az igen szűkös, könnyen dugul.
Tárolás előtt a porlasztókat le kell ereszteni és akkor nincs ilyen gond.
Szevasztok!Ma beinditottam a 650-est,s az első henger csak szivatóval,illetve közepes gázon müködött,amikor már meleg lett,kezdett magához térni.Az lenne a kérdésem,hogy mi a manó van?Talán egy kis dugulás?Előre is köszi a választ,megoldást.
Honnan hallod a kopogast?
CSAK sebessegtol fugg a hang vagy terhelestol is? Ez igy nagyon kodos, ennyibol barmit mondani... kristalygomb es Gyurcsokjoska legyen a talpan.
Sziasztok! Vettem egy Drag 650 et. Szerelőnél van mert 50 km/ h nál elkezd kopogni. Van valami ötlet, hogy mi lehet? Köszi előre is!
Ennyibol nem latni, hogy honnan jon.
Javaslom alaposan lepucolni a blokk aljat, elmenni egy 20-30 perces karikara es ismet megnezni, mert nem mindegy, honnan jon.
blackiex megint a tanácsodat szeretném kérni! 3 napja nem mentem a motorral és észre vettem két csepp olajat alatta.mindkettő az imbusz csavar mellett van a képen karika! Mit csináljak szerelő?
Köszönöm! Megvan!
Ott a kis ablak, az ablak szélén rovátka. A felső a MAX, az alsó a MIN.
Nincs nívó. Kis ablak van.
Két emberes meló. Egyik ül a motoron, egyenesben tartva, a másik letérdel mellé és nézi az ablakot.
Ott van, ahol karikáztam. A blokk oldalán a "púp" alatt, kb. 7 óránál
Sziasztok! Vettem egy xvs650, töredelmesen bevallom őszintén, nem találom hol kell megnézni az olaj szintet !A be öntő csavarján nincs nívó pálca! tovább nem próbálkoztam majd valaki itt segít
Szevasztok! Van egy full króm Küryakyn sport légszűrőm fúvókákkal együtt(!) XVS1100-hoz 70 eFt-ért. Ha kell adok hozzá ajcsiba egy nyitott kipufot, az egyik cső belseje sérült.
Hogy a markasabbak kozul mit teszel bele, majndem mindegy. A blokkja olyan egyszeru, mint egy vasgolyo, a hetvenes evek vegen terveztek a Virago szeriahoz, sima asvanyi olajjal is beeri. Jobbat (modernebbet) meg tehetsz bele.
Köszi szépen!
Cseréltem régen rajta többször, de tíz éve.....
Főleg az olajat festettem el.
De köszi szépen a többit is!
Természetesen minőségi olajat teszek bele 😁
Üdvözlettel köszi szépen!
15W50 vagy 20W50. Valami normalisabbat, ha lehet. Motul, Eneos, Eni, effele. Mindenkepp motorkerekpar olaj legyen.
Az olajszuro Hiflo HF145, a muvelethez le kell venni az elulso henger kipufogojat es a labtarto szereleket. Ami a legfontosabb: * szurot LYUKAS FELEVEL KIFELE kell betenni!
Sziasztok.
Kérdezni szeretnék, nem motorozok már, de tesómnak van egy xvs 1100 2001 es.
Olajat fogok cserélni rajta, milyet tegyek bele? Hogy szépen váltson, meg ilyenek. Csak nyáron használja, Olaszországba, nagy melegbe.
Nekem nem ilyenek voltak.
Castrol acteevo? Passz
.
Köszönöm a választ
Elvileg arra passzol az univerzális is. A kínaiaktól a legolcsóbb.
https://www.aliexpress.com/ite...

Motea.de-n is van, csak többért.

Vagy barkács:
http://youtu.be/beiMn-UmyF0
Sziasztok. 650 classic-hoz keresek elsö trepniket. Vagy helyet ahhol beszerezhetném. köszi
Köszi a válaszokat!