97dec de Én vadi ujan vette olaszba És kÉt És fÉl Éve haza hoztan egÉsz odÁig kint hasznÁltam amugy 41000 van benne mostis csak azÉrt adomel mert az usaba megyek Őt Évre
nekem van egy elado dragom ha Érdekel amum ha Érdekel a vÉlemÉnyem akkor atankra figyelj oda És baj nemlehet Én csak azÉrt adomel mert 5.Évre amcsiba kÖltÖzÖk kÜldÖk pÁr kÉpet nÉzdmeg jol ez400-as
ha tovÁbbi info is Érdekel akkor hivj a 0630 9 544 887-en amugy csak azÉrt adom el mert van egy 5 Éves szerzŐdÉsem olaszba És igy hÜlyesÉg lenne megtartani
Hali,
Először is, nekem 1100as dragom van. Amit én tudok írni az az eddigi tapasztalat, mivel nem vagyok szerelő.Ez is , mint minden motor meghálálja a gondoskodást,úgyhogy a kötelező karbantartást nem érdemes elhanyagolni.a kardánnal nem lesz sok bajod, de néha ellenőrizd nem e csöpög v. ereszt valahol.
Én ezekre figyelek leginkább.Amúgy sok baja nem lehet:2 henger, 4 szelep, léghűtés.Egyszerű, mint a faék.
Jó motorozást
Helló Tilly! A tányérkerék alatti csapágyat megnéztétek már? Egyszer találkoztam hasonlóval, fémes kattogás jött a kerék felől, az attól volt, hogy szakszerűtlenül beerőltették a csapágyat a helyére, megsérült a fészke, és ahogy mozgott benne a csapágy, az adta a hangot. Ne hanyagold el a problémát, mert ha a csapágy berágódik, leblokkolhatja a kereket.
Sziasztok!
Van egy Yamaha Dragstar 650-es motorom 2004-es 9000km van benne. Az a probléma hogy a hátsó kerék felől kopogást, kattogást lehet hallani kb:30-40-es tempónál, és ha balra döntöm például ha kanyarodom ez a hang még erősebb .Már három szerelő is nézte de nem jött rá a hibára. A gumi jó, küllő nincs kitörve, fellazulva, kardán olaj van bent, hátsó fék is jó! Még egy infó, hogy terhelve kétszeméllyel és hoszabb úton jobban hallani.
Minden megoldás érdekel!
Van némi tapasztalatom Dragstar témában (szervizeltem már jópárat) és 5 év alatt 1 esetben láttam ilyesmit. Tönkre ment a kardántengely egyik csapágya, ami a kúpkerék előtt van. Csapágy+szimmering csere, nem több. Meg még egy eset volt, a tányérkerék csapágya tört el, amikor brutálisan túlhúzták a tengelyanyát. Más hiba ennél a típusnál a karbantartás hiányából, vagy szakszerűtlenségéből szokott eredni.
Hali!
Nekem egy 1100 dragom van. Szívesen fogadok béármilyan tapasztalatot ezzel a típussal kapcsolatban. érdekelne, hogy milyen problémák léphetnek fel. hallottam hogy valakinek kardán baja volt.az elvileg elnyűhetetlen, nem?
ja a mocim 2001-es.
üdv laci
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic, 2001-es évjáratú motor anyagi okok miatt mélyen áron alul eladó kiváló esztétikai és műszaki állapotban bőr kiegészítőkkel. Ár: 990eFt! Tel: 20/3508433
Nekem 650-es dragstarom van, kb. 2 hónapja.
Előtte csak szoci gépeim voltak!
Minden jellegű értékelésre, véleményre szükségem lenne. Sajnos az idő kevéssége miatt még csak 1000 km. van benne. Nyílván hozzá kell tennem hogy nem sok összehasonlítási alapom van más motorral. A fiatalkori motorozások emléke miatt, manapság csak megfelelő hőmérséklet esetén használom.
A kardános problémáról azért szívesen hallanék konkrétumot, illetve érdekelne az is,hogy miért kell olyan sokáig melegíteni indulás előtt mielőtt lépné a fordulatot!
Nekem nagyon bejonnek a Drag Star-ok,viszont eleg sok tulaj velemenyet olvastam ,akik nem igazan voltak megelegedve a gepukkel.
Oke alairom hogy a 650-es biztosan nem is egy raketa(nekem vt 600-am volt),de nem is annak talaltak ki.
Szerettem a vt-mmel csak ugy portyazni 80-100-zzal,viszont ahol sok volt a kamion,meg rossz az ut(Szeged-Kkfhaza 5-os ut),ott jobb lett volna egy kicsit tobb ero,es nem allandoan a visszapillantoba bamulni hogy mikor eloz meg eppen egy kamion:(.
Szoval az ilyen kritika nem igazan erdekel.Nezopont kerdese az egesz szvsz.
Volt most egy Gsx-r 600 am,es a vegen mar az is Simsonnak tunt.
Szoval barmit meglehet szokni.
Engem inkabb a kritikak azon resze zavar,ami az olajzabalasra meg a kulonbozo mechanikai problemak gyakorisagara tejed ki.
Sok velemenyt olvastam az olajevesrol.Allitolag az ujjabb Yamahak mar nem kajalgatnak annyit.
Viszont volt egy ket tulaj akinek meg a kardanhajtasa ment tonkr rovid kilometerhasznalat utan.
Ami miatt dontenek e motor mellett az a kardanhajtas(na meg az ar)
Olvastam szegeny tulaj levelet,amiben leirta hogy markaszaervizben 400 ezer felett lett volna a javitas(!?)
Kerdesem.ha ilyen elofordul,bontokban mennyire lehet ilyen tipusu alkatreszekhez hozzajutni?
Vagy csak a meregdraga markaszerviz johet szoba?
Akinek barmilyen velemen van a tipussal kapcsolatban,fejtse mar ki ide ha megkerhetem!
Koszonom!
Szebb idot!
Sziasztok!
Amúgy milyen évjáratú, futott kilóméter?
Mennyiért adnád a vasat ?
Szeretnék vásárolni egy Yamaha Dragstar 250-es vagy 400-as motort.
Mire ügyeljek vásárláskor? Mit érdemes megnézni a motoron? Vannak jellegzetes típushibák?
Köszi Szépen!
nagyon szep moci
Ő is szereti[:)
http://www.redtube.com/11157
Először is, nekem 1100as dragom van. Amit én tudok írni az az eddigi tapasztalat, mivel nem vagyok szerelő.Ez is , mint minden motor meghálálja a gondoskodást,úgyhogy a kötelező karbantartást nem érdemes elhanyagolni.a kardánnal nem lesz sok bajod, de néha ellenőrizd nem e csöpög v. ereszt valahol.
Én ezekre figyelek leginkább.Amúgy sok baja nem lehet:2 henger, 4 szelep, léghűtés.Egyszerű, mint a faék.
Jó motorozást
Van egy Yamaha Dragstar 650-es motorom 2004-es 9000km van benne. Az a probléma hogy a hátsó kerék felől kopogást, kattogást lehet hallani kb:30-40-es tempónál, és ha balra döntöm például ha kanyarodom ez a hang még erősebb .Már három szerelő is nézte de nem jött rá a hibára. A gumi jó, küllő nincs kitörve, fellazulva, kardán olaj van bent, hátsó fék is jó! Még egy infó, hogy terhelve kétszeméllyel és hoszabb úton jobban hallani.
Minden megoldás érdekel!
Nekem egy 1100 dragom van. Szívesen fogadok béármilyan tapasztalatot ezzel a típussal kapcsolatban. érdekelne, hogy milyen problémák léphetnek fel. hallottam hogy valakinek kardán baja volt.az elvileg elnyűhetetlen, nem?
ja a mocim 2001-es.
üdv laci
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic, 2001-es évjáratú motor anyagi okok miatt mélyen áron alul eladó kiváló esztétikai és műszaki állapotban bőr kiegészítőkkel. Ár: 990eFt! Tel: 20/3508433
Nekem 650-es dragstarom van, kb. 2 hónapja.
Előtte csak szoci gépeim voltak!
Minden jellegű értékelésre, véleményre szükségem lenne. Sajnos az idő kevéssége miatt még csak 1000 km. van benne. Nyílván hozzá kell tennem hogy nem sok összehasonlítási alapom van más motorral. A fiatalkori motorozások emléke miatt, manapság csak megfelelő hőmérséklet esetén használom.
A kardános problémáról azért szívesen hallanék konkrétumot, illetve érdekelne az is,hogy miért kell olyan sokáig melegíteni indulás előtt mielőtt lépné a fordulatot!
Nekem nagyon bejonnek a Drag Star-ok,viszont eleg sok tulaj velemenyet olvastam ,akik nem igazan voltak megelegedve a gepukkel.
Oke alairom hogy a 650-es biztosan nem is egy raketa(nekem vt 600-am volt),de nem is annak talaltak ki.
Szerettem a vt-mmel csak ugy portyazni 80-100-zzal,viszont ahol sok volt a kamion,meg rossz az ut(Szeged-Kkfhaza 5-os ut),ott jobb lett volna egy kicsit tobb ero,es nem allandoan a visszapillantoba bamulni hogy mikor eloz meg eppen egy kamion:(.
Szoval az ilyen kritika nem igazan erdekel.Nezopont kerdese az egesz szvsz.
Volt most egy Gsx-r 600 am,es a vegen mar az is Simsonnak tunt.
Szoval barmit meglehet szokni.
Engem inkabb a kritikak azon resze zavar,ami az olajzabalasra meg a kulonbozo mechanikai problemak gyakorisagara tejed ki.
Sok velemenyt olvastam az olajevesrol.Allitolag az ujjabb Yamahak mar nem kajalgatnak annyit.
Viszont volt egy ket tulaj akinek meg a kardanhajtasa ment tonkr rovid kilometerhasznalat utan.
Ami miatt dontenek e motor mellett az a kardanhajtas(na meg az ar)
Olvastam szegeny tulaj levelet,amiben leirta hogy markaszaervizben 400 ezer felett lett volna a javitas(!?)
Kerdesem.ha ilyen elofordul,bontokban mennyire lehet ilyen tipusu alkatreszekhez hozzajutni?
Vagy csak a meregdraga markaszerviz johet szoba?
Akinek barmilyen velemen van a tipussal kapcsolatban,fejtse mar ki ide ha megkerhetem!
Koszonom!
Szebb idot!
Sziasztok!