Az agy szoghajtas csatlakozasa passzol, de a raf is keskenyebb meg az agy is. Ra lehet acsolni, de szvsz nem fog kozpontosan futni, ugyhogy eselyesen kullozni kell es tavtartozni is.
Változó, német Ebay-ről 60-100 euró közt szokott lenni.
Holland bontókban szintén. Pl. ez hatvan plusz 19 euró a DHL futár. https://www.boonstraparts.com/...
(van közeli kép a tengelycsonk-bordákról, szépek)
Itthoni bontókat nem tudom, azokat meg kell kérdezni.
A képekről látni, hogy a borda L alakúra "fogy", az az oldal darálódik le, ahonnan a nyomaték jön.
Kicsi V2-es blokk könnyű lendkerékkel, alacsony fordulaton csak erőlködik és rángatja az erőátviteli alkatrészeket. Keveset érzel belőle, mert az elülső szöghajtásnál van csillapítás, de ha a hátsó bordáshüvelynél már van benne játék, ott fogyni fog az anyag.
Két megoldás van: az egyik a drága verzió, új alkatrész, szakszerviz. A másik az a bontott XV535 szöghajtás. Azok tokozottak és mereven szereltek, nem kopnak közel sem ilyen ütemben. Azt szokták csinálni tőlünk nyugatabbra, hogy az 535 "difijét" szétkapják, kirámolják a kúp és a napkereket meg a kettőt beállító hézagolókat, majd ezzel az alkatrészcsomaggal elballagnak egy szervizbe, hogy ott szaki cserélje ki és hézagolja be faszán.
Amit betettél, az bontott áru volt?
Csak mert ha már volt benne kottyanás, akkor ott a játék miatt borda üt és eszik egymást. Pláne, ha alacsony fordulaton használja az ember.
Köszi blackiex igen ezeket tapasztaltam és már egy garnitúrát már cseréltem és azzal is úgy jártam hogy elkopott de az már zsír alatt volt mert hogy az oldalára fúrtunk egy zsírzógombot és telenyomtuk hőálló tapadó zsírral.
Megmondom szívesen. A kenés hiánya. Jól dokumentált szériahiba és a gyártósoron baszták el (a legtöbbet a spanyol összeszerelő üzem szúrta el Barcelonában). Képek alant, ez speciel kopp száraz volt és oxidálódott is, az ott mind rozsdapor.
Magas molibdén-diszulfid tartalmú pasztát kíván, amit nem kapott meg.
A szöghajtás tengelye és a hüvely eredetileg passzos, de kenés nélkül megnő a hézag és onnan egyre komolyabb a kopás.
2-3 ezer kilométer viszont elég rövidnek hangzik, 10 és 30 ezer km között szokott a legtöbb beszarni. Vagy volt már valami cserélve?
Sziasztok,tudja e valaki hogy a 650-es dragstaromnak 2-3 ezer km után milyen hiba miatt eszi meg a hátsó szöghajtásnak a bemenő Bordás tengelyt és a kis belső bordás kis csövet.Tud valaki segíteni?köszi
Hali. A az első robbantott ábrán feltüntetett a sima Dragstarra való, ( gyárilag vékony első sárvédős), a másodi robbantott ábrán látható a Classicra(nagy sárvédős).
A ket vizszintes csavarlyuku ugy nezem 1999-2002-ig, a masik 2003-tol futott. Mas kerdes, hogy a forgalmiban a datum eleg esetleges, a forgalomba helyezes datuma inkabb, mintsem a gyartase, de igy legalabb latod, mire utalok.
Az evjarat se mindegy, fonok. Ugyan nincs alkatreszem a szamodra, de volt XVS1100-em. Ketfele rogzitessel keszul. A korabbiakon mindket rogzitesi pont vizszintes, a kesobbieken a blokkhoz kozelebbi vizszintes, a dob kozepe tajan levo csavar fuggoleges.
Ellenorizd, melyikhez valo konzol van a vasadon, nehogy olyat vegyel draga penzen, ami nem smakkol es faragni kell.
Köszi a kiegeszitest, nem ismerem ezeket az eroforrasokat, csak a hibabajelenseget..., mint lathatod csak egy masik posztombol olloztam ide. Jellemzoen suzuki nagyobb motorjaibol a tapasztalat.
De erdekes hogy a gyerekkori 400-as 27LE-re fojtott yamahaba is enekelt a 6. fokozat. Szerintem annak volt koszonheto, hogy a lefojtott motor 3ezres fordulaton volt nyomatekcsucson, igy adta, hogy onnan lehet kigyorsitani... most öreg fejjel van egy ugyan ilyen, de nyitott 45 LE-s ès gyonyoruen dolgozik a valtoja, ha jo olaj van 1985-ös motorban, pedig ütöm vàgom.
Emlekeim szerint 98-01 koztieknel valami kehe volt az 5. fokozattal, anyagminoseg tekinteteben es nem pelda nelkuli.
Ettol meg persze tok jogos, hogy nem nyelezzuk le 1500-as fordulaton.
Bigdaddy: ha pecsi vagy, a Komloi uti Yakomoto-t kerdezd meg, ugy remlik a sracok jol ismerik a Virago blokkokat. (a Drag Star is az, csak atcsomagolva)
"váltóproblémák hibái, és okai. Itt a magasabb fokozatok (3-4-5) edzett kérgei válnak le a fogevolvensröl. Így nem tiszta kördülés, hanem surlódás lép fel a fogak kapcsolódásakor. Az én sok éves "vizsgálódásom" következtetése, hogy jellemzöen a fordulatszegény kigyorsitások okozzák ezt a hibát. Amikor valaki nyomja a rizsát, hogy már 40-töl húz 5.-ben, na annál lehet 20-30 e km után váltót cserélni."
A linkre kattintva a motorszerelo topicban elolvashatod a teljes hozzaszolasom, meg van egy kep is a hibarol.
Ha viszont most vetted, atvertek. Vidd vissza, vagy terheld vissza az elozo tulajra a javitas koltsegeit, mert zsebenyulos stori.
Holland bontókban szintén. Pl. ez hatvan plusz 19 euró a DHL futár.
https://www.boonstraparts.com/...
(van közeli kép a tengelycsonk-bordákról, szépek)
Itthoni bontókat nem tudom, azokat meg kell kérdezni.
Kicsi V2-es blokk könnyű lendkerékkel, alacsony fordulaton csak erőlködik és rángatja az erőátviteli alkatrészeket. Keveset érzel belőle, mert az elülső szöghajtásnál van csillapítás, de ha a hátsó bordáshüvelynél már van benne játék, ott fogyni fog az anyag.
Két megoldás van: az egyik a drága verzió, új alkatrész, szakszerviz. A másik az a bontott XV535 szöghajtás. Azok tokozottak és mereven szereltek, nem kopnak közel sem ilyen ütemben. Azt szokták csinálni tőlünk nyugatabbra, hogy az 535 "difijét" szétkapják, kirámolják a kúp és a napkereket meg a kettőt beállító hézagolókat, majd ezzel az alkatrészcsomaggal elballagnak egy szervizbe, hogy ott szaki cserélje ki és hézagolja be faszán.
Csak mert ha már volt benne kottyanás, akkor ott a játék miatt borda üt és eszik egymást. Pláne, ha alacsony fordulaton használja az ember.
Magas molibdén-diszulfid tartalmú pasztát kíván, amit nem kapott meg.
A szöghajtás tengelye és a hüvely eredetileg passzos, de kenés nélkül megnő a hézag és onnan egyre komolyabb a kopás.
2-3 ezer kilométer viszont elég rövidnek hangzik, 10 és 30 ezer km között szokott a legtöbb beszarni. Vagy volt már valami cserélve?
5KS4, 5KSG, 5KSB modellkodu classicra is ez megy (2000-2002)
Ellenorizd, melyikhez valo konzol van a vasadon, nehogy olyat vegyel draga penzen, ami nem smakkol es faragni kell.
yamaha Dragstar xvs 1100 classic - hoz keresek gyári kipufogót .
Ha esetleg van valakinek eladó ne tartsa magában.
Üdv! dibdi
De erdekes hogy a gyerekkori 400-as 27LE-re fojtott yamahaba is enekelt a 6. fokozat. Szerintem annak volt koszonheto, hogy a lefojtott motor 3ezres fordulaton volt nyomatekcsucson, igy adta, hogy onnan lehet kigyorsitani... most öreg fejjel van egy ugyan ilyen, de nyitott 45 LE-s ès gyonyoruen dolgozik a valtoja, ha jo olaj van 1985-ös motorban, pedig ütöm vàgom.
Ettol meg persze tok jogos, hogy nem nyelezzuk le 1500-as fordulaton.
Bigdaddy: ha pecsi vagy, a Komloi uti Yakomoto-t kerdezd meg, ugy remlik a sracok jol ismerik a Virago blokkokat. (a Drag Star is az, csak atcsomagolva)
"váltóproblémák hibái, és okai. Itt a magasabb fokozatok (3-4-5) edzett kérgei válnak le a fogevolvensröl. Így nem tiszta kördülés, hanem surlódás lép fel a fogak kapcsolódásakor. Az én sok éves "vizsgálódásom" következtetése, hogy jellemzöen a fordulatszegény kigyorsitások okozzák ezt a hibát. Amikor valaki nyomja a rizsát, hogy már 40-töl húz 5.-ben, na annál lehet 20-30 e km után váltót cserélni."
A linkre kattintva a motorszerelo topicban elolvashatod a teljes hozzaszolasom, meg van egy kep is a hibarol.
Ha viszont most vetted, atvertek. Vidd vissza, vagy terheld vissza az elozo tulajra a javitas koltsegeit, mert zsebenyulos stori.