Sziasztok!
Olyan szakmai segítséget kérnék, hogy az XVS 650 nél a fékolajtartály és a fék munkahengert összekötő fékcsőnek a két végén lévő fitingnek milyen átmérőjű furata van, amibe a felfogató csavar belemegy. Köszi és Boldog Karácsonyt mindenkinek.
Szia.
Van egy hosszított telós Dragstarom bontva.
Az alkatrészei eladók,ha érdekel hozzámérhető a bowdenhez és a fékcsőhöz a sajátod.Az alkatrészek Budaörsön érhetők el.
Tel:70-3179083. Udv Pali
Tel.
Szevasztok!
Sikerült vennem HD ra való megfelelő formájú kormányt és elkezdtem vakon a kormánycserét a 650 es dragstár customon,de szomorú meglepetés ért. Annak ellenére,hogy a felmenő része az új és régi kormánynak egyaránt 20 cn, mivel a markolat rész lefelé hajlik így a fékcső valamint a gázbowdenek rövidnek bizonyultak mintegy 6-8 cm.el.
Olyan segítséget kérnék, azoktól akinek akár 650 es vagy 1100 as classicja van, szíveskedjetek egy hossz méretet írni a gázbowdwnek és a fékcső tekintetében, arra gondoltam mivel az említett classik típusoknak ugyanolyan formájú a kormánya talán ezek a cuccok hosszabbak mint a customé,így ilyent vásárolnék valahol. Köszi a segítséget.Vagy valahol legyártatni kellene, erre is kérnék ötletet. Köszi és Üdv.
Üdv Mindenkinek,.
Bár úgy néz ki kevesen járunk az oldalon, de felteszem a kérdést hátha nálam hozzáértőbb és az átalakítás terén tapasztaltabb motorostársak adnak véleményt, ötletet. Szóval az xvs 650 custom motoromon a kormányrudat szeretném lecserélni, szerintem kényelmesebb chopper típuséra, mint pl. a 650 es vagy 1100 as dragsztár classicon van. Az ergonómiája gondolom jobb lenne mert látom milyen kényelmesen ülnek a classicon. Aggályom csak az hogy a kezelőszerveket és a bovdeneket,vezetékeket egy az egyben át lehet -e rakni nem lesz e rövid. Bár a kormánymagasság ugyanolyan, a teljes szélesség (820 mm) és a cső vastagsága (25 mm) is azonos csak a markolati rész van a customnál vízszintesen vagy kissé felfelé álló, míg a classisnál inkább lefelé hajlik a markolat része. Aki már ilyen műveletet véghez vitt köszönettel venném,ha megosztaná a tapasztalatát úgy az eredmény mint az átszerelési folyamata tekintetében.
Sziasztok. Tudna valaki segiteni?
Kukáztam egy 1.1-es kipufogót, szeretnem kiüriteni. Hol kell szétvagnom ,hogy ki tudjak szedni mindent.
Sematikus rajz,kép,video,egy link ,bármi segithet.
Elöre is Köszönöm M
Hali, azon az oldalon én is néztem 1100A Classicra, de nem vagyok benne biztos hogy jó lenne. De ha Te ott vettél az 1100A Classicra, légyszi mond már melyik volt, ha be tudnád linkelni az szupi lenne. Köszi várom a válaszod. Pumi.
Köszi mindenkinek a segítséget, találtam egy hasonló csatlakozósat a motorosoknak.hu oldalán.
Pik-pakk itt lett, betettem, műxik. Most örülünk (Vincent) .
Üdv, Elwolf
Elvileg bármilyen 3 fázis 1 pozitív és 1 negatív vezetékkkel rendelkező szabályzó jó. Ha lehet mosfetest vegyél a meleg miatt. Magyar cég gyártja tuti van azonnal. Mondom bármelyik jó csak esetleg más a konnektor.
Olyan szakmai segítséget kérnék, hogy az XVS 650 nél a fékolajtartály és a fék munkahengert összekötő fékcsőnek a két végén lévő fitingnek milyen átmérőjű furata van, amibe a felfogató csavar belemegy. Köszi és Boldog Karácsonyt mindenkinek.