Igen. Full szett, tömítéssel, új csapággyal. A gyárinál sokkal masszívabb, lásd a képet.
Egy dolog kell ezen kívül: egy szerelő lendkerék lehúzóval, aki látott már ilyet.
Sziasztok! Vettem egy 2007-es 1100 Dragstart és a jó öreg szabadonfutó, ugye. Segítsetek! Mit tudok tenni? Erősített? Honnan? OEM-Parts-nál gyári? Merre induljak?
VP052 a modellkód, 0003451 a sorszám. 1999-es. Mutatom. Pirossal keretezve a tied.
VP052 0000301-től 0003888-ig tart a 99-es modellév. A kékkel kerertezett 2000-es széria 0003889-től indul. A te sorszámod 1999-es, tehát a motor évjárata ez. A forgalmit felejtsd el. Két motorom van, papíron az egyik kettővel a gyártás megkezdése előtt készült (hahaha), a másik meg egy évvel fiatalabb papíron, mint valójában. Nem gáz. A magyar bürokrácia csodái közül egy.
Sajna valamiért nem küldi el a privátot. Akkor írom ide.
Megnéztem a pdf-et, de csak odáig jutottam hogy vagy 1999-es vagy 2000-es. Az alvázszám: JYAVP052000003451
Viszont a forgalmiban a gyártási év 1998. Ez gáz lehet?
Istvánnál a pont, Pocok úr. Karburátoros motor több törődést igényel, segít, ha ezt azonnal megkapja, amint hozzád kerül. Én is marhaságot írtam, mert nem 30, csak 23 éve nincs ólom-tetraetil a magyar üzemanyagokban, a japán motorok zöme pedig a hetvenes évek vége óta nem igényli az ólomadalékot. A 10% bioetanolos benzin, ami 95-ös néven kapsz alapvetően passzol a karbihoz, a kétezres évek eleje óta van már a jenkiknél alkohol a benzinben és ugyanezek a porlasztók vannak az ő motorjaikon is.
Istvánnak igaza van abban, hogy a legcélszerűbb a porlasztók átnézetésével kezdeni, ebbe foglaltassék benne a gumi tömítések (3 db/karbi) cseréje olyan anyagúra, ami ellenáll a modern üzemanyagnak és nem mellesleg nem 23 éves.
Ami a pontos gyártási időt illeti, akár privát üzenetben írd meg nekem a motor- és vázszámodat, én pedig kikeresem neked az alábbi gyári doksiból:
(avagy ha úgy gondolod, hogy inkább magad néznél utána, PDF-hez tudok linket adni. http://www.vmaxforum.dk/docume... )
Kár hogy raboljuk csak egymás idejét...mi lett volna ha megnézed a becsületes nepper videoját. Rájönnél, hogy egy guriga taknyot nem érnek ezek az oldalak, de csak szivatod vele magad, és még fizetsz is érte.
Ha annyira csökkenteni akarod a kockázatot, akkor fogadsz egy gépjármü szakértöt, az viszi az okos cuccait, tudását tapasztalatát, és a helyszini megtekintéskor ad egy átfogó analizist a gépjármü állapotáról, azonosíthatóságról, bla-bla-bla...nem lehet virtuálisan gépjármüvet venni, akármennyire is el akarják ezt hitetni.
Az etanollal, "adalékokkal", savasodással, kicsapodásokkal, pocsék minösséggel nem kompatibilis az üzemanyagrendszer ami a kora miatt hamarabb dobja be a törölközöt mint egy újabb gépjármü üzemanyagrendszere.
Ha nem lenne semmi baja, akkor is az lenne az elsö dolgom, vétel után (az "elengedhetetlen" retuális gyertya motorolaj-szürö cserével egybekötve) cserélném a tömítést, tüt, felújítanám, takarítanám, beállítanám a 23 éves porlasztókat.
Illetve megpróbáltam lecsekkolni az alvázszámot több oldalon is. A gyártási évet gyakorlatilag körbelőtték. A magyar papírok szerint 1999-es, viszont az autodna, carvertical, vindecoder, stb oldalon írták már erre az alvázszámra hogy 1998, 2001, 2005... Az automoli jelentését megvettem, ott 2000/2001-esnek szerepeltetik.
Egyébként az 1999-es Yamaha Drag Star-ok fel vannak készítve ólommentes benzinre? Ugyebár a kutakon jellemzően csak 95-ös benzint tudok tankolni. Valaki írta hogy az nemigen tesz jót neki. Ez kamu, vagy mit tudok tenni? Mit tankoljak, kell valami plusz kenést biztosítani?
Nincs. Ha ezt akarsz, ezt veszel. A szabadofutót érdemes erősített kivitelűre cseréltetni, azok olcsóbbak, mint a gyári és nem esnek szét.
Nekem nem adta, a 63 lóerős blokk az 1100-es Virago 230 kilójával hibátlan, megy, mint a mérgezett egér. Ugyanez a blokk egy 80 kilóval nehezebb vázban már kevésbé dinamikus, a kanyarokban sem volt olyan, fűben tologatni meg pláne nem szerettem.
Ha ilyen lapos-széles cirkálófélére fájna a fogam, Kawasaki Vulcanokat nézegetnék.
A Cobra szalámivégű és vastagabb is.