Hát akitől vettem bolti eladó kapcsoloval együtt ajánlotta az aksira kötést szal ha beakarom kapcsolni akkor csak felkapcsolom a kapcsolokát és megy.Simán az aksi sarujára + - kapcsolval együtt lett rákötve.
arról nem beszélve, hogy robogóban általában külön tekercsről megy a világítás, ha rákötöttétek az akksi áramkörére azt az életben nem bírja ellátni árammal a töltés tekercse.
Őszintén megvallva halvány lila benzingőzöm nicns! Gyári robogo ducati energia gyújtásos.az aksim 12 amperórás.Most felraktam töltőre , igaz mikor összeraktam a motort( sok sok idő állás után) nem nagyon volt feltöltve de most megöntöttem ioncserélt vizzel és felraktam töltőre.Este majd elválik ! Ha van valami irok feltétlen.Amúgy egy H.I.D h4es xenon került a motorba kép róla
megtörtént! helyzetjelző első hátsó index, hátsló lámpa ledes . elöl maradt egy 35w halogén izzó meg a xenon plusz a két kis helyzetjelző(piros )
az aksit feltöltöm újra a mai nap folyamán , azt mondta a srác a boltba ahonnan vettem h feltöltött aksival 1,5 -2 órát bir ki egy huzamban a motor . Szóval napközbe mek vele , estére feltölti nem de?
Sziasztok Xenonosok!
Van egy malaguti f12 tipusu nagytestű sportrobogom(erős motorikus tuninggal) Belekerült egy H.I.D Generation VV h4 4300K-s xenon 2 napot mentem vele és lehúzta úgy az aksim h nincs semmi féle indexem , dudám még az öninditóm se működik.A visszatöltés tölt vmennyit az aksit( menetközben) de nem számot tevő.Vegyem ki belőle, vagy mit ajánlotok? Hogyan lehetne megoldani azt h a xenonom bent maradjon de ne húzza le folyton az aksimat? várom válaszotok , igény esetén rakok képet a fényéről( kérlek használd a válasz gombot ha irsz rá valamit KÖSZÖNÖM)
köszönöm előre is a választ
mély tisztelettel
Papp Norbert
nekem is van egy kis érdekeségem 3 éve xenon van a motorban, amivel megtettem eddig 42.000 km-t pedig gsxr750, nem villogtak le se nappal se este sem 2 személlyel, nem okoztam és nem szenvedtem balesetet, fényszórót beállítottam
ha 2 különálló lámpatested van a motorban, akkor az állandóan világító - 2004-től állandóan világít a tompított- mellé kapcsolod fel a távolságit vagy a fénykürtöt, a tompított nem alszik el, ha xenonos, nemkell utántöltésre várni
ha egy lámpatestes és bi xenonos a motorod, akkor sem alszik ki a tompított világítás, mert elektromágnes mozgatja a xenon fókuszpontját állandó működés közben
Amit én mutattam, annál a fajtánál 4 év alatt 3 garanciális eset történt, amit korrektül lerendeztek. Bár az egyik nem is volt hiba....m ert működött a világító fej, de mégis kicserélték az ügyfélnek. A másikról nem lehetett tudni, hogy rossz szerelés vagy mi volt a hiba...egy esetben pedig rossz volt a trafó. Ennyi év alatt még a hiper-szuper márkás cuccnál is előfordul ennyi, de lehet több probléma is.
Azért a te motorodnak nem mai a kábelezése....
Nem véletlenül mondom.
Ez hülyeség, felejtsd el. ...és ne is hirdesd.
az aksit feltöltöm újra a mai nap folyamán , azt mondta a srác a boltba ahonnan vettem h feltöltött aksival 1,5 -2 órát bir ki egy huzamban a motor . Szóval napközbe mek vele , estére feltölti nem de?
2. nagyobb generátor.
Van egy malaguti f12 tipusu nagytestű sportrobogom(erős motorikus tuninggal) Belekerült egy H.I.D Generation VV h4 4300K-s xenon 2 napot mentem vele és lehúzta úgy az aksim h nincs semmi féle indexem , dudám még az öninditóm se működik.A visszatöltés tölt vmennyit az aksit( menetközben) de nem számot tevő.Vegyem ki belőle, vagy mit ajánlotok? Hogyan lehetne megoldani azt h a xenonom bent maradjon de ne húzza le folyton az aksimat? várom válaszotok , igény esetén rakok képet a fényéről( kérlek használd a válasz gombot ha irsz rá valamit KÖSZÖNÖM)
köszönöm előre is a választ
mély tisztelettel
Papp Norbert
és ez így marad
http://www.nkh.hu/images/stori...
Viszonylag friss...
ha egy lámpatestes és bi xenonos a motorod, akkor sem alszik ki a tompított világítás, mert elektromágnes mozgatja a xenon fókuszpontját állandó működés közben
1 izzó - 1 trafó
9.500-ba fájna