Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi.
Az a kissebb gáz ha elromlik (hiszen mindegyik kínai tömeg cucc, nyilván akad benne hibás is)
A nagyobb gáz, ha nincs lehetőséged garanciázni egy ilyen gondnál
Sokan mondták nekem már,hogy amit autóba vettek elromlott,nem bírt sokat. Nem tudom milyen lehetett.De amit a kutyától vettem a motorba,az bírja pedig-csak csendben mondom- néhányszor ráindítottam,mert elfelejtettem lekapcsplni előtte.
Erre írtam: ahol a "nem sokkal nagyobb" elfér, oda jó lesz.
És árban sem vészes: ha 'papíros' ennyiért, és elfér akkor tökéletes.
Nem sokkal nagyobb a trafó.
Ha befér az autós motyó a motorba, akkor igen - így van.
Én 19.900-ért tudok ilyen autós szettet, Bi-Xenon H4-est.
Ha jól kiszámolom, akkor 1.500-ért lesz egy tartalék trafóm és egy H4 Bi-Xenon világító fejem....
ha xenon van a motorodban eszedbe sem jut majd távolságit kapcsolni
ne villoglyá
Értem.
A kétlámpás motoron valóban az a megoldás, hogy égve maradjon a xenon is. Nem hiszem , hogy nagy meló lenne állandó szálat adni neki.
A tompított az a normál és azért kérdeztem, ha rávillantok valakire, akkor a xenonnak újra kell gyújtania, ha átkapcsol.
Az országúti az nem a tompított ?

Másrészt a jól belőtt xenon tompítottal is világít annyit, mint egyébként refivel.
Tudok azt is, az 18.400.-
Vak vagyok Bi-t nem tudsz esetleg, az érdekelne?

Köszi!
Sziasztok.
Jól sejtem, hogyha a motor tompított világítását átszerelem xenonra, akkor meg kell oldanom, hogy az országútira való átváltáskor a tompított ne kapcsoljon ki?
Ennyiért természetesen nem. Sima xenon.
És igen (ahogy írtam is) új, számlás.
Szeva! A H4-es bixenon? Új? Ha igen akkor egy engem érdekel!
Motoros Xenon szett, új, H7-es és H4-es. Összesen 3db eladó.

9.500.- Ft.
Na ja, ez így igaz. Az enyémen is ott a felirat OUTPUT 35W...
Aztán lehet látni a videón, h 4,2A simán eszik...
A xenonnál a leadott teljesítmény van megadva, nem a felvett! Az inverter hatásfoka 50 -60 %, Pldul a 800 W os mikrosütő 15 A vesz fel .
Azt hittem, hogy amelyikeknél nem lehet lekapcsolni a villanyt, az mind olyan, mint nálam. Ezexerint van egy átmeneti időszak, amelyiknél a már nem lehet lekapcsolni a lámpát de még nem szakítja meg az indítógomb.
Az én ócska motoromban nincs ilyen okosság, csak 2005 utániakban. Szóval nekem még mindig a feszültség komparálás a legjobb, ehhez nem is kell öszzemadzagozni a motort az olajgombához meg hasonlók.
én is ezt gondoltam, és felvesz sokkal több ampert
egy tekercsleégetést, esetleg fesz.szab kinyúlást nem ér meg a próba
Nem azért alszik el mert megszívja az akksit, hanem az indítógomb bontja a lámpa villanyát. Lásd előző hsz.
De bizony ez a legjobb.
Indítózás alatt hiába jön meg esetleg az olajnyomás, az indítógomb _is_ bontja a lámpa tápját, legalábbis a GSX-en így van, meg a Banditán is így működött. Szerintem a legtöbb más moccon is ilyen, pont az akku kímélés miatt.
Szóval csak akkor fog világítani a lámpicsku, ha van olajnyomás _és_ már nem nyomod az indítógombot, azaz mikor beindult.