Elméletileg igen,( P=U*I) a gyakorlat néha mást mutat, a hatásfokot nem veszitek figyelembe. A felvett teljesítmény néha sokkal több mint a leadott valós.
Ha egy 55W-os izzó helyére beteszel egy 55 W-os xenont, akkor a folyamatos terhelés nem változik. P=UxI
Ha a mért áram magasabb, akkor nem 55W-os az izzó.
Magyarul a mért érték folyamatos üzemelés mellett nem lehet nagyobb 4,6 A-nél.
megoldódott a xeon kérdés......
55w izzóval megterhelve a rendszert 13v alá esett a töltésem, tehát nem bírná el a tekercs.
veszek inkább az ukránoktól egy éjjelátó készüléket
7. A FÉNY ZAVARÓ HATÁSÁNAK VIZSGÁLATA
A fényszóró tompított fénye által okozott zavarást (vakítás, káprázás) ellenőrizni kell.11/
11/ Ez a követelmény ajánlás tárgya lesz a hatóságok felé.
Remélem az érvényben lévő legfrissebb anyagokat találtam meg a neten
A lentebb linkelt PDF-ből
A 45., 48. és 98. ENSZ-EGB előírások tartalmazzák az automatikus magasság állítás és az
automatikus fényszórómosás kötelezettségét.
45-ös
EGYSÉGES FELTÉTELEK FÉNYSZÓRÓTISZTÍTÓK ÉS JÁRMŰVEK JÓVÁHAGYÁSÁRA FÉNYSZÓRÓTISZTÍTÓIK SZEMPONTJÁBÓL
48-as
EGYSÉGES FELTÉTELEK GÉPJÁRMŰVEK JÓVÁHAGYÁSÁRA A VILÁGÍTÓ ÉS FÉNYJELZŐ KÉSZÜLÉKEK BEÉPÍTÉSE SZEMPONTJÁBÓL
DEEEE:
ALKALMAZÁSI TERÜLET
A jelen Előírás felépítménnyel ellátott vagy felépítmény nélküli, legalább négykerekű és 25 km/óránál nagyobb tervezési sebességű gépkocsik, és pótkocsijuk jóváhagyására vonatkozik, kivéve a sínpályához kötött járműveket, mező- vagy erdőgazdasági traktorokat és gépeket, valamint közmunkagépeket és ipari gépeket
Természetes, én is ide akartam kilyukadni.
Ennek kicsit ellent mond, hogy a gyárilag eleve hiányzó vonóhorogra is elegendő az "E" jel - szóval itt is nagy az összevisszaság.
Tényleg nem. Itthon még SOHA nem történt olyan, hogy a törvényt GÉPELŐ alkalmazotton múlott, hogy évekig egy értelmetlen hülye rendelet alapján vehettünk/nem vehettünk motort.
Vagy olyan se, hogy egy törvényt simán felülírt egy köztisztviselő körlevélben elküldött rendelete.
Esetleg, hogy egy jármű közlekedés-biztonsági paramétereit nem a KPM, hanem az APEH szabta meg - hiszen mégiscsak az ő szakterülete.
Műbizonylat nélkül ha gyárilag ez van beépítve. Pl A motoromon lévő gyári kipufogó műbizonylat nélkül használható. Azonban ez nem azt jelenti hogy műbizonylat nélkül átrakható egy másik típusú motorra bizonylat nélkül.
Szerintem nem az a lényeg hogy adott eszközbe mi van beütve hanem az hogy van-e műbizonylat. Főleg nem számít hogy a web-en mit írnak. A gyári alkatrésztől eltérés műbizonylat köteles. pl kipufogók. A megalight is eltér a gyáritól. Bár a reflektor színe miatt nem fog a rendőr gyanakodni. Olyat meg nem hallottam hogy ellenőrzéskor a vetítési képet megmérték volna. A ciki balesetkor van.
Majdnem igaz. Pontosítanék:
Azt nevezzük főútnak amelyikre adott pillanatban valamelyik közalkalmazott azt mondja hogy azt. Ha véletlenül két különböző eredmény születne akkor a kenőpénz mértéke dönt.
"Lámpáinkat szigorú nemzetközi szabványok szerint gyártjuk, és az ECE (Economic Commission for Europe of the United Nations) elõírásainak illetve más (DIN-, ANSI-) szabványoknak megfelelõ bélyegzéssel látjuk el õket. "
Ha a mért áram magasabb, akkor nem 55W-os az izzó.
Magyarul a mért érték folyamatos üzemelés mellett nem lehet nagyobb 4,6 A-nél.
Csak ne a tankos sapka formában mert nem tudnám a bukó alá felvenni...
ha ilyen izzót valaki tudj hol lehet venni akkor léci szoljon
helló
55w izzóval megterhelve a rendszert 13v alá esett a töltésem, tehát nem bírná el a tekercs.
veszek inkább az ukránoktól egy éjjelátó készüléket
7. A FÉNY ZAVARÓ HATÁSÁNAK VIZSGÁLATA
A fényszóró tompított fénye által okozott zavarást (vakítás, káprázás) ellenőrizni kell.11/
11/ Ez a követelmény ajánlás tárgya lesz a hatóságok felé.
Remélem az érvényben lévő legfrissebb anyagokat találtam meg a neten
A lentebb linkelt PDF-ből
A 45., 48. és 98. ENSZ-EGB előírások tartalmazzák az automatikus magasság állítás és az
automatikus fényszórómosás kötelezettségét.
45-ös
EGYSÉGES FELTÉTELEK FÉNYSZÓRÓTISZTÍTÓK ÉS JÁRMŰVEK JÓVÁHAGYÁSÁRA FÉNYSZÓRÓTISZTÍTÓIK SZEMPONTJÁBÓL
48-as
EGYSÉGES FELTÉTELEK GÉPJÁRMŰVEK JÓVÁHAGYÁSÁRA A VILÁGÍTÓ ÉS FÉNYJELZŐ KÉSZÜLÉKEK BEÉPÍTÉSE SZEMPONTJÁBÓL
DEEEE:
ALKALMAZÁSI TERÜLET
A jelen Előírás felépítménnyel ellátott vagy felépítmény nélküli, legalább négykerekű és 25 km/óránál nagyobb tervezési sebességű gépkocsik, és pótkocsijuk jóváhagyására vonatkozik, kivéve a sínpályához kötött járműveket, mező- vagy erdőgazdasági traktorokat és gépeket, valamint közmunkagépeket és ipari gépeket
Mivel a motor két kerekű rá nem vonatkozik
Ennek kicsit ellent mond, hogy a gyárilag eleve hiányzó vonóhorogra is elegendő az "E" jel - szóval itt is nagy az összevisszaság.
Vagy olyan se, hogy egy törvényt simán felülírt egy köztisztviselő körlevélben elküldött rendelete.
Esetleg, hogy egy jármű közlekedés-biztonsági paramétereit nem a KPM, hanem az APEH szabta meg - hiszen mégiscsak az ő szakterülete.
Thaiföld-Ukrajna hibrid ez bazdmeg, nem únió.
Gondolom ezt társadalom kritikának szántad. Mert amúgy a pontosítás nem áll.
Azt nevezzük főútnak amelyikre adott pillanatban valamelyik közalkalmazott azt mondja hogy azt. Ha véletlenül két különböző eredmény születne akkor a kenőpénz mértéke dönt.
Monnnyon leeee a nap!
További hiba, hogy a kezemben fogok egy D2R-es Xenon izzót, és annak az alsó foglalati részén is rajta van az E1, csakúgy mint a 100/80-as izzón.
E1, tehát az Úniós tagállamokban műbizonylat és egyéb igazolás nélkül közúton használható az alkatrész.
Most akkor ? Vakít, vagy nem ?
"Lámpáinkat szigorú nemzetközi szabványok szerint gyártjuk, és az ECE (Economic Commission for Europe of the United Nations) elõírásainak illetve más (DIN-, ANSI-) szabványoknak megfelelõ bélyegzéssel látjuk el õket. "
Gondolom rajta van.