Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ENSZ-EGB 99
A kérdés hogy ez a jóváhagyás rajta van-e. Mert hanem akkor detto xenon
Hümm azért ez szemét dolog ám! Én imádok motorozni, meg kénytelen vagyok autózni. És el nem tudod képzelni, mennyire ideges vagyok, mikor egy autó vakít mondjuka ködlámpával, vagy mikor egy motor vakít! Mert bizony az nappal is zavaró tud lenni! Van jön utánam, és csak vakít a tükörbe... Szerintem ezzel is, mint a nyitott kipufogóval csak a feszültséget lehet szítani, másra nem jó!

De ugye egy xenon nem azért vakít, mert xenon, hanem mert rosszul van beállítva...
Ez így van.
OFF
Engem is ütött már el autós csúnyán.
"Természetesen" se motorost, se autóst se gyalogost nem ütöttem el, de ennek az általános b*zi autósozásnak semmi értelme.
És ha autózol akkor szemből nekimész egy motorosnak? Mert nekem 3 éve volt ilyen élményem. Mit montott a paraszt? A szemébe sütött a nap és nem látott minket... 4 motort szemből... Akkor inkább égjen ki a szeme az összesnek...
Az lenne szabálytalan, ha 60/55W helyett 100/80-ast tettem volna bele. Ez így teljesen szabályos. Ugyanaz a teljesítmény, szabványosan erre gyártva, csak a fénye jobb.
Én nem mondtam, hogy egyetértek vele, de mégis csak a hatóság honlapján jelent meg...
A b*zi autós meg hülyeség, ki nem autózik közülünk?
Na ebben is leírja, h jobb a xenon, meg vakítasz vele. LEGALÁBB ÉSZREVESZNEK A BUZI AUTÓSOK...
Nem, nem szabálytalan. Mivel a gépkönyv szerinti teljesítményű és szabványú izzóval látod el a gépedet.
Ha szabálytalan, akkor a Tungsramot kell büntetnie az NKH-nak, nem Téged: mivel ő közútra, egyéb megkötés nélkül árulja a terméket.
Azt azért ne felejtsd el hogy az iromány szerint ez is szabálytalan. Ua kategória mint a xenon.
Értem én. Tehát a gyári fényszóró 60m-en dupla szélességű fénynyalábbal dupla megvilágítási értékkel nem vakít csak az utólagosan beépített.

Egy tény előbb-utóbb sláger lesz mint a lejárt dátumú eü csomag.
Jogos. Én Tungsram Megalight Plus-t tettem be a motoromba és abszolút elégedett vagyok vele. Számomra egyszerűen nem kell több, nappali fény van előttem. 60/55W és a fénye valóban nagyobb, fényesebb.
Már nem tudom hol találtam (lehet, hogy itt?) de érdekes olvasmány:
http://www.nkh.hu/images/stori...

Amúgy ezért jó ez a fórum, mindenki elmondja a véleményét, aztán azt csinál amit akar
A medvékkel jó lesz vigyázni! Ismeritek a székely mondást: A sör nem alkohol, az asszony nem ember, a medve nem játék!
Szallonnázni!
Na mondjuk ez is igaz
Kocsmába késsel jársz? Jujj
De Ő szakember... a medvék terén...
Semmiképpen nem bántásként, de elolvastad a garancia feltételeit? Mert abban az van leírva, hogy szakember, számlát adva építse be. ha ez nincs, akkor nem érvényes a gari. így neked sem.
Te iskolát látott ember vagy. Ne beszélj butaságot.Semmilyen vagdosás nem történik.A xenon a feszültséget a reflektorizzóra menő szálról kapja.Oda lesz kötve mellé.Ha azt akarom , hogy addig ne világítson míg a generátorom nem dolgozik, akkor bekötök a halogénre ment vezetékbe egy relét . Utána oda teszem a xenon csatlakozóját.A vízmentest.A kést meg kocsmában használom.Szóváltáskor.
Nem vagdosom, mert van rajta csati. Garim meg már nincs is rá! Ezt közvetetten nem tudod bizonyítani...
Az én motoromnál én veszem le, és rakom rá a feszt...
Igazad van. Egy tvszerelő barátom pont ezt mondta! Főleg mert az 55W-os égő is rendesen beizzik...
És nem fájt?
Elférnek bent?
ott már csak a gyári vízálló csatikat vagdosod, amivel a garid bukod a szettre. Ne hülyéz, te hülye
Változatlanul azt mondom, hogy nyugodtan bemehet simán a szett. A motorelektronika indításkor leveszi úgyis a feszt a lámpáról. Én már raktam be két szettet magamnak.....
Szép jó reggelt! Van a dolognak egy olyan oldala is, hogy a digitális ampermérő rövid ideig késik a kijelzéssel.Ez 0,5 - 1,5 s között van. Ha lehet, próbáljatok meg,analóg műszerrel mérni!Érdekes értékeket kaphattok.