Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kelvin....
Az ABC egyik betűje.
és mi az a K?
Kössz!
Úgy látszik a mai kérdéseimre tudtad a választ
minél kékesebb a fénye annál rosszabbul látsz, szóval 6000k felett ne vegyél mert az már csak bemutatókra jó.
Nyilvánvalóan a közelben lévő korházak számát jelöli.
A H1 és H4 között 3 a különbség
A H4 és H7 között is 3 a különbség.
A H1 és H7 között 6 a különbség.


Ezek más formájú, kialakítású izzók.
A 4300, 6000, 8000...ezek a színhőmérsékletet jelölik.
minél magasabb a szám, annál kékebb a fénye.
Létezik 35 és 55 Wattos xenon, itt nem a teljesítményben rejlik a plusz!
Azt, hogy te mennyire messzire látsz, hát azt nem tudjuk....de a gyártók sem tudhatják....
Helló!
Nem értek a gázkisüléses izzókhoz, ezért van pár kérdésem:
A H1 - H4 - H7 között mi a különbség? Valamint olyat is olvastam 4300, 6000, 8000 k szinekben. Ez most a teljesitményét jelenti, hogy mien mkesszire látok vele, vagy hogy mennyire fehér a szine az izzónak?
Csak most olvastam. A Goldwing nem xenonos gyárilag.

Sárga izzót meg megnézem a garázsban, lehet, hogy van egy még.
Felesleges mert már büntetnek érte! semmi értelme ha majd ha gyárilag kijön akkor igen!
Nagyon sok autóban látok ilyet. (nyilván elenyésző hányad, de nem egyet, nem kettőt láttam). Nem hiszem, hogy bespájzoltak volna belőle. Tegnap egy 10 év körüli swiftben láttam pl. Ha nem tudsz semmit a kérdésről, inkább ne olts le, ezt kérném, köszönöm.
Nincs forgalomban. Nem gyártják,
Pedig milyen menő volt a szimóba, Meg a ködlámparács.
20 évesnél idősebb motorra kell. Egyéb hozzászólás?
Kiment a divatból. Kb . 20 éve.
Heló!
Nekem nem xenon kell, de hátha tud valaki segíteni, sima, de sárga színű fényszóróizzót keresek, de sehol sem találni. Valami ötlet?
A motorosok.hu-n van egy srác, Bekeny003 a nickje, keress rá, őneki volt egy cbr600f3, amibe megszerezte a fojtást és le is vizsgázott neki. Macerás volt, de biztosan fog segíteni, hogy mit, hol kellett anno intézni. Sajnos szegényt utána igen csúnyán elütötték, tudtommal azóta sem motorozik...
Sokan próbálkoznak ezzel a "lefojtással" - eddig sajnos kevés eredménnyel. Ez is a szokásos Magyar fából-vaskarika: mexabják hogy milyen erős lehet a motorod, de megmérni senki nem tudja...

Érdemes lenne nem telefonon, hanem hivatalos formában állásfoglalást kérni: mondják meg -lépésről, lépésre- hogy melyik gyári fojtást fogadják el, és ha az megvan, kinek a mérési eredményeit fogadják be, mint hiteles értéket.

Te pedig utánajársz gondolom rögtön, hogy hol/mennyiért szedik ki a vizsga után a fojtást: mert általában ez a motivációja az ilyen sztoriknak, ezért is ellenkeznek az NKH-nál...
Szia! Bocsi hogy offolok, de Kutya nem tudod véletlenül hogyan lehet az NKH-tól átalakítási engedélyt kérni? Mert nekem telefonba azt mondták nicns ilyen! Lefojtani szeretném a mocit kissebb kw-ra! És ami nem off xenon hatású izzó, ami cska fehéren világít, az szabályos igaz?
Motorra (ismétlem elvileg) olyan lámpatest kell, ami xenon világításnak megfelelő.
Más kérdés, hogy egy autó lámpáját beépíteni egy motorba = átépítés, amihez előbb NKH...majd mérnöki iroda...szóval hagyjuk.

Kérdésedre a válasz: a rend őrei SZÍVÓZNI fognak Veled, így is-úgy is. Ez a dolguk. Reggel az eligazítás már nem az elkövetett/felderítendő eseményekről szól, hanem a cél-összegekről. Undorító - nem csoda hogy az önérzetesebbje már rég lelépett, kommandós/magánzó egyéb helyekre.
és ha beteszek egy törött autóxenonból kimentett modult, akkor nem fognak velem szivózni a rend derék őrei?
Motorra nem is kell magasságállító és mosó, ott a rendelet: olvasd el. Viszont a lámpába az XE jelzés, na az igen - és ez az ami a goldwingnek van, a többinek meg nincs.
Szia,

Nem tudom de kibontom a dobozt és megnézem...
milyen xenon szett? H4es?