A H1 és H4 között 3 a különbség
A H4 és H7 között is 3 a különbség.
A H1 és H7 között 6 a különbség.
Ezek más formájú, kialakítású izzók.
A 4300, 6000, 8000...ezek a színhőmérsékletet jelölik.
minél magasabb a szám, annál kékebb a fénye.
Létezik 35 és 55 Wattos xenon, itt nem a teljesítményben rejlik a plusz!
Azt, hogy te mennyire messzire látsz, hát azt nem tudjuk....de a gyártók sem tudhatják....
Helló!
Nem értek a gázkisüléses izzókhoz, ezért van pár kérdésem:
A H1 - H4 - H7 között mi a különbség? Valamint olyat is olvastam 4300, 6000, 8000 k szinekben. Ez most a teljesitményét jelenti, hogy mien mkesszire látok vele, vagy hogy mennyire fehér a szine az izzónak?
Nagyon sok autóban látok ilyet. (nyilván elenyésző hányad, de nem egyet, nem kettőt láttam). Nem hiszem, hogy bespájzoltak volna belőle. Tegnap egy 10 év körüli swiftben láttam pl. Ha nem tudsz semmit a kérdésről, inkább ne olts le, ezt kérném, köszönöm.
A motorosok.hu-n van egy srác, Bekeny003 a nickje, keress rá, őneki volt egy cbr600f3, amibe megszerezte a fojtást és le is vizsgázott neki. Macerás volt, de biztosan fog segíteni, hogy mit, hol kellett anno intézni. Sajnos szegényt utána igen csúnyán elütötték, tudtommal azóta sem motorozik...
Sokan próbálkoznak ezzel a "lefojtással" - eddig sajnos kevés eredménnyel. Ez is a szokásos Magyar fából-vaskarika: mexabják hogy milyen erős lehet a motorod, de megmérni senki nem tudja...
Érdemes lenne nem telefonon, hanem hivatalos formában állásfoglalást kérni: mondják meg -lépésről, lépésre- hogy melyik gyári fojtást fogadják el, és ha az megvan, kinek a mérési eredményeit fogadják be, mint hiteles értéket.
Te pedig utánajársz gondolom rögtön, hogy hol/mennyiért szedik ki a vizsga után a fojtást: mert általában ez a motivációja az ilyen sztoriknak, ezért is ellenkeznek az NKH-nál...
Szia! Bocsi hogy offolok, de Kutya nem tudod véletlenül hogyan lehet az NKH-tól átalakítási engedélyt kérni? Mert nekem telefonba azt mondták nicns ilyen! Lefojtani szeretném a mocit kissebb kw-ra! És ami nem off xenon hatású izzó, ami cska fehéren világít, az szabályos igaz?
Motorra (ismétlem elvileg) olyan lámpatest kell, ami xenon világításnak megfelelő.
Más kérdés, hogy egy autó lámpáját beépíteni egy motorba = átépítés, amihez előbb NKH...majd mérnöki iroda...szóval hagyjuk.
Kérdésedre a válasz: a rend őrei SZÍVÓZNI fognak Veled, így is-úgy is. Ez a dolguk. Reggel az eligazítás már nem az elkövetett/felderítendő eseményekről szól, hanem a cél-összegekről. Undorító - nem csoda hogy az önérzetesebbje már rég lelépett, kommandós/magánzó egyéb helyekre.
Motorra nem is kell magasságállító és mosó, ott a rendelet: olvasd el. Viszont a lámpába az XE jelzés, na az igen - és ez az ami a goldwingnek van, a többinek meg nincs.
Úgy látszik a mai kérdéseimre tudtad a választ
A H4 és H7 között is 3 a különbség.
A H1 és H7 között 6 a különbség.
Ezek más formájú, kialakítású izzók.
A 4300, 6000, 8000...ezek a színhőmérsékletet jelölik.
minél magasabb a szám, annál kékebb a fénye.
Létezik 35 és 55 Wattos xenon, itt nem a teljesítményben rejlik a plusz!
Azt, hogy te mennyire messzire látsz, hát azt nem tudjuk....de a gyártók sem tudhatják....
Nem értek a gázkisüléses izzókhoz, ezért van pár kérdésem:
A H1 - H4 - H7 között mi a különbség? Valamint olyat is olvastam 4300, 6000, 8000 k szinekben. Ez most a teljesitményét jelenti, hogy mien mkesszire látok vele, vagy hogy mennyire fehér a szine az izzónak?
Sárga izzót meg megnézem a garázsban, lehet, hogy van egy még.
Nekem nem xenon kell, de hátha tud valaki segíteni, sima, de sárga színű fényszóróizzót keresek, de sehol sem találni. Valami ötlet?
Érdemes lenne nem telefonon, hanem hivatalos formában állásfoglalást kérni: mondják meg -lépésről, lépésre- hogy melyik gyári fojtást fogadják el, és ha az megvan, kinek a mérési eredményeit fogadják be, mint hiteles értéket.
Te pedig utánajársz gondolom rögtön, hogy hol/mennyiért szedik ki a vizsga után a fojtást: mert általában ez a motivációja az ilyen sztoriknak, ezért is ellenkeznek az NKH-nál...
Más kérdés, hogy egy autó lámpáját beépíteni egy motorba = átépítés, amihez előbb NKH...majd mérnöki iroda...szóval hagyjuk.
Kérdésedre a válasz: a rend őrei SZÍVÓZNI fognak Veled, így is-úgy is. Ez a dolguk. Reggel az eligazítás már nem az elkövetett/felderítendő eseményekről szól, hanem a cél-összegekről. Undorító - nem csoda hogy az önérzetesebbje már rég lelépett, kommandós/magánzó egyéb helyekre.
Nem tudom de kibontom a dobozt és megnézem...