Költői kérdés a szakértőkhöz:
Hogy lehetséges az, hogy egy gyárilag Xenonnal szerelt BMW K1200 GT típusú motorkerékpárban sem automatikus magasságállítás sem lámpamosó nincsen. Ez akkor hogy ment át a vizsgán?
igen ! köszönöm a mailt.el is mentem még az nap 2 villanyoshoz de egyik sem vállalta, furáltam h csak merül merül az aksi , semmi visszatöltés.Mostmár minden fasza
Visszatértem! Immáron xeonnanal együtt eleget tölt vissza a motorom! Tudom használni a gépet a baj oka megvan : elromlott fesszabályzó, nem töltött vissza egy kanyit sem.Nappal töltöm este látok :)
Én is bedobtam végre a Xenont a gépbe. 6000K-s. Elég meggyőző a fénye. Kérésre tehetek be képet. A helyzetjelzők, meg a refi igencsak sárgák lettek így mellette.
a 4300K közelebb van a halogén sárga színéhez, mint FEHÉRHEZ...
az 5000K-t nevezik valahol extrém fehérnek..
a 6000 K-ban van már enyhe kékes derengés de a fénye fehér
lapozz vissza pár oldalt, találsz fent táblázatot a színhőmérsékletekről.. vaggy gugli keresés :)
a legalja 17.000 lenne 2db trafó - 2 db bi-xenon izzó 6000K
Megkérdezem akkor úgy mellékesen, mennyi is az annyi? (35W-os?) Mondjuk a 4300k-t preferálom, valahogy a sima fehér nekem jobban tetszik, na meg az üt a legnagyobbat
Gondolkodóba esetem én is xenon ügyileg. Adott a 2db H4-es égővel rendelkező ZX-9. Szinkronba kötve, szóval megy mindkettő egyszerre tompított/refi módban. Na most az járható út, hogy az egyik felét (jobb) Bixenonosítanám a másik meg maradna alap állapotban?
Hogy lehetséges az, hogy egy gyárilag Xenonnal szerelt BMW K1200 GT típusú motorkerékpárban sem automatikus magasságállítás sem lámpamosó nincsen. Ez akkor hogy ment át a vizsgán?