Vízen ráadásul ez baromi veszélyes, mert ha esel, azonnal beleakadsz a vízbe.
Egyik ismerős csak szörfözött viharban, nagyon ment, de amikor beleesett a vízbe eltörte a lábát elég durván.
Aszfalton csak a bőröd kopik.
Egy volt kollégámnak vagy 5 különböző pannóniája van szép állapotban és a környékbeli falunapokra meg ilyenekre eljár velük haverokat is megkérve, hogy egyszerre több is jelen legyen, nem kedveltem, de a gépeire odafigyelése elismerendő, nem túl gazdag bár jól keresett, de mégis csinálja, hülyének tartom ugyan, de nem ezért. 😁
Mondom majdnem 10-el bár inkább 5-el gyári állapotban mindkét típus, sokszor ráhajolva a kormányra a kerepesin vagy hasonló aszfaltoson küzdöttünk. 😆 A leharcolt postás csúzlik jó ha 90-re voltak képesek, naponta másikat kaptunk a melóra illetve egy idő után "tulajdonba" is adtak ami jó dolog volt a végén én is kaptam egyet, de sikerült beleállítani egy zsiguli elejébe én meg átrepültem a taxit. 😯 😄
250-es Jawa csili-vili 5000 euro azt mondja a tulaj 4000 valamennyit költött rá ... Vannak kétségeim hogy kap-e érte annyit... Szép jó festőt krómozót nemtudommit nehéz találni de már egy gyújtásállítást meg karbibeállítást se vállal lassan senki (azért volt nálam)
Lett kép a blokkról is...ez a vágott vázhoz van. Ez csak 800€ lenne...
Nekem kb 20 éve az ilyen szituácók miatt lett elegem a "veteránozásból". Èrhetö, hogyha van egy szép jármüved, vagy egy HASZNÀLHATÒ (!!!) bontott alkatrészed, az érték! Dolgoztál vele, kevés van belöle, keresett. De amikor beindul "terep felezövel" az átbaszás, és ilyen használhatatlan szarok keresik madarakat, hogy újabb gazdára leljenek...
Elötte van a Nortonos szitud...el tudom képzelni, hogy mondod neki, hogy ez szét van rohadva, semmi nem használható róla/ belöle, és akkor megsértödött az eladó, hogy nem szarozd a "drága kincsét" ezen "minden mükdik"... ;-D.
Igaz nem is vittem sokra, de nem egyszer volt olyan, hogy igértem alkatrész valakinek, és inkább visszabontottam a saját motoromról, ha nem találtam megfelelö minöségünek azt amit piacra szántam..., de van akinek a becsülete nem ér többet pár rongyos papirpénznél.
Nem volt az annyival gyorsabb 😆
Nekem van mindkét eredeti hengerem és karburátorom.
Annyi volt az előnye a 150-esnek hogy annak már volt elég nyomatéka a dinamikus induláshoz és nem voltam útakadály vele a lámpánál.
Persze hosszabb áttétellel lehet ment többet, de a nyomaték nekem többet ért.
Táviratosként 2 évig azok voltak a belvárosban, a postánál nem véletlenül használták őket. A 150-es már nagy királyság volt majdnem 10-el több volt a vége mint a 125-nek. 😆
Annál jobb. Mire összerakom igazi ritkaság lesz az enyém 😁
Kis TS125 delux konkrétan ronda, és gyenge, ezért nem is volt soha felkapott, pedig vannak értékei, én ezért is vettem meg rohangálós használati tárgynak, illetve azért mert rohadt olcsó volt.
Na ez szánalmas. Legalább ne az udvaron tárolta volna.
Még régebben akartam venni egy öreg Nortont. 800ezer forint. Gondolhatod. Az udvar közepén még csak le se takarva. Rozsda kupac volt az egész vas már nem sok volt benne. Motor vázat még soha nem láttam az előtt lyukasra rohadva. De még a blokk is szét volt rohadva...akkor jöttem rá hogy nem akarom én ezt 😁
Szerintem dumáltunk mar róla...Én is TS 125 Delux -al kezdtem a pályafutásom..., kosárban kaptam. A 90-es évek elején még a barátok között jelentett valamit, mert simokkal jártak. Mire meglett a motorjogsi, kész lett a TS. Èn kb egy évet nyúztam és kb 15 ezeret tettem bele. Aztán meglett a korlátlan kategória, és Etyekröl kerül a seggem alá egy 400-as Yamaha...A TS ment a piacra, kellett akkor minden forint alkatrészre, benzinre... A TS talpraállítás olyan jól sikeredett, hogy a Yamaha sem úzta meg az átalakítást. Túramotorból Shoft chopper lett a kor igényeinek megfelelöene cseptank, elöretolt lábtartók, T kormány...Közben csúsztak be a resaturálasi projektet, Csepel 250, Pannónia T5, Csepel 125, Danuvia 125, IZS Planéta, URAL M72...A 2000-res évek elején lett pénz rendes motorra ( a 400-as megellett többször) ìgy lett a GSX1400. Innen már nem volt olyan könnyü visszanézni a "lomokra"... De közben összegyült annyi "alktrész", hogy nyugdíjas éveimben sem unatkoztam volna. Ès ha becsúszott egy füles, hogy ki akarnak dobni egy etz 250-et vagy egy TS 150-et akkor a Lada samara 3. ajtaja kinyilt és benyelte ezeket a motorokat, amik aztán padláson leltek száraz. meghitt nyugalomra...Ahogy a technika haladt körülöttem, úgy toltam háttérbe a rozsdás alkatrészeket, és kezdtem elönyben részesíteni a finomabb technikákat, magasabb technológiákat felhasználó jármüveket...
A TS jó volt. lett is belöle egy jó alap egy csirkeudvarból, meg aztán vagy 5-6 blokk is, de 2 éve fordult a kocka, és ment a jófogásra a keleti technika. Az MZ kupacot (kb 3-400 kg) csak a 250-es ETZ alkatrészek miatt vitték el, talán volt benne egy "peregyes"blokk is...A kis MZ cuccok senkit em érdekeltek...
Beírta a BMW forumra, hogy R12 vázat és blokkot keres.
2100€-ért kinálják vázat (kép), és 5000€-ért ajánlottak blokkot (nem biztos hogy aváltó is rajta volt)...
Egyik ismerős csak szörfözött viharban, nagyon ment, de amikor beleesett a vízbe eltörte a lábát elég durván.
Aszfalton csak a bőröd kopik.