érdemes lenne körbenézni hogy mennyi nyugati és nem nyugati nagyvárosban okoz a közlekedés gondot
úgy gondolom a nyugaton nem volt ilyen robbanás szerű jólét emelkedés mint itt a komcsi időszak után
szóval több idejük volt bármin is változtatni, és még az is lehet hogy akarták is a változást........
mert nálunk általában a sírásig jut el a nép, tenni nem szeret senki semmit
budapest többsége vagy lovas kocsikhoz épült vagy abban a korban amikor ezer emberre jutott egy kocsi
emiatt eszükbe sem jutott olyan utakat készíteni ahol 3 ezer kocsi is el tudna menni óránként
most sem úgy építkezünk hogy teleportáló fülkéknek kihagyjuk a teret pedig lehet 300 év múlva jó lenne
...nyahh megyek...kicsit brummogtatom a V2-es szaromat keménynek öltözve....jahh mégsem....nem főzöm meg a motort. Rápattanok az elektromos bizbaszomra ...mert a látványra azért mégis kiváncsi vagyok.
Pár helyen huzamosabb ideig tartózkodtam Európán belül. Tavasztól -őszig rengeteg helyen bicaj ,robogó,motor van preferálva....de valahogy autóval mégis lehet közlekedni. Ott gondolom mérnökök találják ki ,hogy miként legyen és nem a csontot lerágó dilettáns szarháziak. P+R parkoló ahol napi egy vonaljegy áráért ŐRZIK az autódat...te pedig cserében használod a nem túl olcsó ..ellenben jó ,kiszámítható ,tiszta tömegközlekedést. Parkolóházak ép ésszel felfogható a fizetésekhez belőtt tarifákkal. A sorrend sem mindegy..kiépíted aztán átirányítod......nem leszopatod , lehúzod. Valahogy én így képzelem el naívan.
a főváros bénítása fura dolog
az tény hogy az úthálózat kezelése szembemegy a kocsik számának emelkedésével
de azért csak meg kellene nézni azt hogy miért emelkedik a kocsik száma, miért ül a dugóban a sok hígagyú nap mint nap.....
mert értem én azt hogy sok embernek kell a kocsi mert vagy szállít valami árut vagy szerszámokat vagy éppen olyan a munkája hogy egy nap 10 helyre kell elmenni bármi ok miatt
de amikor bkv 1 óra út, kocsival meg 20 perc + 30( vagy bármennyi) perc araszolás akkor igazándiból kincs előrébb
és nem azt mondom hogy biciklizzen mert avval csak 15 perc mert mi a biciklizéshez nem vagyunk eléggé fejlettek ideológilag, csak annyit hogy megér-e a presztízs annyit hogy üljön a dugóban
ha igen akkor miért sír?
A telex akkor nem sír amikor a város vezetése megbénítja a fővárost...vagy a pedo buznyákok grasszálnak...esetleg a bicajosok ,futók szívják magukba a sűrített szmogot? 🙂
Esetleg itt egy csoportosan elkövetett szabályszegést előre bejelentett eseményen talán kiállhatnának a mobil vizsgaállomással egy kitreléses ellenőrzésre: https://telex.hu/belfold/2023/... 😁
úgy gondolom a nyugaton nem volt ilyen robbanás szerű jólét emelkedés mint itt a komcsi időszak után
szóval több idejük volt bármin is változtatni, és még az is lehet hogy akarták is a változást........
mert nálunk általában a sírásig jut el a nép, tenni nem szeret senki semmit
emiatt eszükbe sem jutott olyan utakat készíteni ahol 3 ezer kocsi is el tudna menni óránként
most sem úgy építkezünk hogy teleportáló fülkéknek kihagyjuk a teret pedig lehet 300 év múlva jó lenne
az tény hogy az úthálózat kezelése szembemegy a kocsik számának emelkedésével
de azért csak meg kellene nézni azt hogy miért emelkedik a kocsik száma, miért ül a dugóban a sok hígagyú nap mint nap.....
mert értem én azt hogy sok embernek kell a kocsi mert vagy szállít valami árut vagy szerszámokat vagy éppen olyan a munkája hogy egy nap 10 helyre kell elmenni bármi ok miatt
de amikor bkv 1 óra út, kocsival meg 20 perc + 30( vagy bármennyi) perc araszolás akkor igazándiból kincs előrébb
és nem azt mondom hogy biciklizzen mert avval csak 15 perc mert mi a biciklizéshez nem vagyunk eléggé fejlettek ideológilag, csak annyit hogy megér-e a presztízs annyit hogy üljön a dugóban
ha igen akkor miért sír?