Egyszámjegyűn nem gond, és ott nem is nagyon van biciklis. Viszont felénk inkább másod- harmad rendű főutak vannak, na ott megakaszt mindenkit egy biciklis. Főleg, hogy legtöbbx nem a legszélén megy, mert ott ugye szar az út.
Nem jó lelassítani 80-ra, ahhoz ki kell pöccinteni a tempomatot 🤣 az strapás 😅 meg a centizés sokkal szórakoztatóbb 😁
Érdekes. Főúton én simán elférek a bringások mellett. Mellékutakon kellemetlenebb ha épp nem lehet előzni, de olyan ritkán van. Városban meg azért nem problémás mert legtöbb helyen ha fel is tart, az első torlódásnál úgy is elhúz a picsába és nem látom többet.
Behúzódsz a felezőhöz amennyire lehet, és nem 110-el hanem 80-90-el mész el mellette. Ha így teszel lesz vagy 150centi távolság.
Amúgy a 30 centi sem gond, csak nem 110-el.
Vidék unalmas és messzi van, és a sok suttyó hisztizik ott hogy nem tud kikerülni 😆
Na meg aztán attól hogy csak a keleti pálya udvart ismeri a vidéki, attól még vannak jó helyek itt.
Úton tekerni sem félek, itt nőttem fel. Motorozni is szeretek pesten, mert pont az teszi érdekessé amit a vidékiek utálnak. A forgalom és a forgalmi helyzetek.
Alapvető köröm amúgy Vecsés-Ecser felé megy, megkerülöm a repteret és ez teljesen jó környék, erdő meg minden szarság van, ami kell az őzikéknek, csak rendes kerékpár sáv nincs...mondjuk az nem is kell az őzikéknek, ahogy nekem sem 🤣
Ez a tegnapi 60-as meg Római part Vecsésről megközelítve. Azért ott elég jó a fagyi hogy megérje 😁
amíg zsigulim volt addig működött a biciklis szopató:
ha mentem az úton levettem a gyújtást, teligázt majd gyújtás vissza és durrant akkorát mint egy karbid ágyú
előszeretettel alkalmaztam a buzi biciklisták mellett
nehogymár akkor biciklizgessen amikor én közlekedek
opel már nem tud durrantani abból nem jöb a gáz gyújtás nélkül, meg ha elszámolom és a katalizátorban durran az drága dolog
Országúton? Ott zavar a legjobban. Pont neked nem teccett, hogy sávon belül elmegyek mellette 110-el... mit csináljak, ha épp jönnek szembe? Lassítsak le mögé 30-ra? Hogy telibe verjenek hátulról? Így is gond, ha egy balfasz vagy teherautó nem tud elmenni sávon belül, annak be kell állnia a 30-al menő bicós mögé - fél perc alatt már 5-en vannak mögötte, ami közt 2 idegbeteg biztos van, aki közbe előzne...
Országúton aztán hogy a picsában vannak útban? Ott van hely.
Karigeri amúgy leszophatja, mert debil.
A körúton eddig sem volt gond a kerékpársáv hiánya, mert a villamos síneken mentünk 🤣 a villamos úgy is lassabb, és autónak sem voltunk útban ott.
Aztán a nagy kerékpáros barátság ott véget ér, amikor festéknél többet kéne költeni. Van egy két jó bringaút, de az sem az ő érdeme.
Értem, mind ezt mondja, hogy ő a nagy versenyző, és akadályozzák az amatőrök 😅 és ez valahol igaz is lehet, mert aki 30-al megy, azt zavarja a 20-al tötymörgő. Kimegy tehát a 30-ával a 50-70-90-el menő autók, teherautók közé és ő zavarja azokat - világos 😅
Egyébként ezért nem bicikliznék Pesten, meg az ilyen Balaton kerülős baromságokat is kihagyom. Ott megyek, ahol nem zavar senki, és én se senkit.
Nekem is teccik, volt is ilyesmim, mondom... de ma már más szempontjaim vannak. Szeretem élvezni, ha valahova menni kell, ne csak kötelezőnek éljem meg - akkor meg inkább egy sportos, csendes limuzinnal megyek, mint egy furgonnal.
Pont mint a motorozás: itt is mindenkinek 100-150 LE motorja van, holott egy nagyrobogóval is ugyanoda jutnának, kb. ugyanannyi idő alatt, és még pakolni is lehet bele 😄
egyébként valóban az többek között munkára használom.(meghajlós) Melós autó lévén szerintem nem néz ki rosszabbul mint a te 3asod de hát ízlések és pofonok(kezeit széttáró) Az, hogy számomra mindenben hasznosabb mint egy személyautó ez meg nem meglepő hisz a nevében is benne van, hogy haszongépjármű 😆
Nyáron szinte minden nap lenyomok 15-20 km-t, külterületen, bicikli úton. Ennyi km-ből van egy 500 m szakasz, ahol olyan ügyesen megcsinálták a bicikli utat, hogy a főútra fel kell menni... minden évben van ott pár baleset, de halott nem - az kéne hozzá, hogy a szervek meg az RTLClub felfigyeljen erre a balfaxságra. Addig káromkodunk azon a részen, mi is, meg az autósok is.
...és épp eközben szoktam látni, hogy pár papagáj kint teker a (párhuzamosan lévő) főúton, mert... a faxom tuggya miért, sztem hülye, de ebben úgyse jutunk dűlőre 😅
Én nem aggódom a biciklisekért. Csak nem értem, miért jó nekik az autók közt bóklászni... mert nekem az nem jó, véletlen fellököm valamelyiket, és én leszek a hibás. Menjen a bicikli úton, akkor problem solved - ígérem, ott SOHA nem fogom veszélyeztetni őket 😆
Egyébként amúgy se veszélyeztetek egyet se, jól megy a centizés, sokat gyakoroltam, ritkán hibázok 🤣
Na, kezded kapizsgálni 😅
Nem, nem azért kell a gazdasági bejárathoz menned, mert szégyellned kell, hanem mert munkás autónak nézik, és a munkásoknak, akik melózni mennek oda, általában oda kell parkolni 😄
Nincs színes a ruhám, de a ti fogalmaitok szerint igen. Tegnap pl. 60km-et mentünk Budapesten át. Ahol van rendes kerékpárút azt használom, de nem fogok kerülőket tenni, azért hogy mlas ne idegeskedjen a magasan pozícionált 20 éves BMW-jében 😆
Nem jó lelassítani 80-ra, ahhoz ki kell pöccinteni a tempomatot 🤣 az strapás 😅 meg a centizés sokkal szórakoztatóbb 😁
Behúzódsz a felezőhöz amennyire lehet, és nem 110-el hanem 80-90-el mész el mellette. Ha így teszel lesz vagy 150centi távolság.
Amúgy a 30 centi sem gond, csak nem 110-el.
Na meg aztán attól hogy csak a keleti pálya udvart ismeri a vidéki, attól még vannak jó helyek itt.
Úton tekerni sem félek, itt nőttem fel. Motorozni is szeretek pesten, mert pont az teszi érdekessé amit a vidékiek utálnak. A forgalom és a forgalmi helyzetek.
Alapvető köröm amúgy Vecsés-Ecser felé megy, megkerülöm a repteret és ez teljesen jó környék, erdő meg minden szarság van, ami kell az őzikéknek, csak rendes kerékpár sáv nincs...mondjuk az nem is kell az őzikéknek, ahogy nekem sem 🤣
Ez a tegnapi 60-as meg Római part Vecsésről megközelítve. Azért ott elég jó a fagyi hogy megérje 😁
ha mentem az úton levettem a gyújtást, teligázt majd gyújtás vissza és durrant akkorát mint egy karbid ágyú
előszeretettel alkalmaztam a buzi biciklisták mellett
nehogymár akkor biciklizgessen amikor én közlekedek
opel már nem tud durrantani abból nem jöb a gáz gyújtás nélkül, meg ha elszámolom és a katalizátorban durran az drága dolog
Karigeri amúgy leszophatja, mert debil.
A körúton eddig sem volt gond a kerékpársáv hiánya, mert a villamos síneken mentünk 🤣 a villamos úgy is lassabb, és autónak sem voltunk útban ott.
Aztán a nagy kerékpáros barátság ott véget ér, amikor festéknél többet kéne költeni. Van egy két jó bringaút, de az sem az ő érdeme.
Egyébként ezért nem bicikliznék Pesten, meg az ilyen Balaton kerülős baromságokat is kihagyom. Ott megyek, ahol nem zavar senki, és én se senkit.
Pont mint a motorozás: itt is mindenkinek 100-150 LE motorja van, holott egy nagyrobogóval is ugyanoda jutnának, kb. ugyanannyi idő alatt, és még pakolni is lehet bele 😄
...és épp eközben szoktam látni, hogy pár papagáj kint teker a (párhuzamosan lévő) főúton, mert... a faxom tuggya miért, sztem hülye, de ebben úgyse jutunk dűlőre 😅
Egyébként amúgy se veszélyeztetek egyet se, jól megy a centizés, sokat gyakoroltam, ritkán hibázok 🤣
Nem, nem azért kell a gazdasági bejárathoz menned, mert szégyellned kell, hanem mert munkás autónak nézik, és a munkásoknak, akik melózni mennek oda, általában oda kell parkolni 😄