Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként szerintem most is.mennek tgk-k tulsullyal csak.épp belefér a tengelysulyba. Pl simán elmegy egy 7.5t autó tulrakodva anélkül hogy megbüntetnék ha van utdija fizetve.
De hogx állapitja meg hogy tulsulyos? Mert tengelysuly korlátot könnyű mérni. De hogy minden autót felvigyenek utánfutóstól a rendszerbe az kicsit bonyolult.
De mindegy, összeesküvés elméletek mindig vannak. Olyan meg nincs hogy a kisember mehet megengedett össztömeg felett a nagyautó meg nem. Magyarország valóban néha túlszabályzott, de ennyire azért nem. Olyan meg sose volt hogy a szg hadd szaválytalankodjon az nem számit. Továbbra is azt mondom, technikailag nehezebb kivitelezni. Vagy akkor minden közepes méretű jármű 3.5t, monden szgk 2t felett utánfutó meg kitudja mennyi felett büntethető. Mert higy a forgalmiban beirtat nem fogják végigvinni az biztos.
Valszeg a központi nyilvántartó összeomlott volna ennyi adategyeztetéstől,ez nem kis feladat.
Akkor miért visszakoztak tavaly a mindent és mindenkit méréstől? Mégsem kell annyira a pénz, nem számít ha egy túlpakolt kis tgk, szgk futóval nem tud megállni? Az eredeti tervben még tán a motorosok is benne voltak csak az indulása előtt pár hónappal, héttel tettek le a 20t alattiak vegzálásáról........,de akkor miért? Csak azért amit mondasz, hogy azok nem károsítják annyira az utat akkor jóvanazúgy? Nem bántásból kérdem csak tényleg tudni szeretném az okát.
Na az pont nem hat meg senkit, mert akkor sebességet se mérnének. A tulsuly szerintem legalábbis az automata mérés esetén csakis az utak állagmegóvása miatt van. Szét kell választani a közlekedésbiztonságát az utak teherbirásától. Az hogy szétszaggatja valaki az autóját meg nem akkor áll meh amikor kéne az csak a résztvevö felekre tartozik. Egy km ut felújitása meg magyarországon nem olcsó amit szemlátomást is a nagyautók basznak szét. Felénk az elkerülő tizenéves út, de már több helyen megsüllyedt, álpandóan kátyusodik, nyomvályús lett a jelentős kamion forgalom miatt. Az hogy valaki a kisteherével bő négytonnával közlekedik egyrészt saját probléma másrészt meg nem feltétlen tudják az összes közlekedő jármű megengedett összsúlyát kezelni szemben a tengelyterheléssel.
Igen erősen, de szerintem épp ezért nem foglalkoznak a kisautókkal, túl sok embernek lépnének a tyúkszemére.
Akkor én is szívtam volna rendesen amikor 500 kiló helyett 1200 volt a futón?
Egyszer volt kb másfél köbméter sóder is rajta szegény astra kettesben alig bírta
A kapun alig tudtam bemenni mert kicsit emelkedik a bejáró aztán el kapart a betonon
Szomszédhoz be kellett tolatni és lendületből felmenni
1X büntettek meg a lajosi mérlegen és a határozatban ott volt a számítási mód összegekkel együtt, talán megvan még valahol, de a 100% túlsúly millás tétel mindegy, hogy szegk vagy kamion.
Szomszéd fogott egy ilyen nagyobb dobozost, kicsit megtágította, aztán bobcat-et visz benne, pedig az is van vagy 3 tonna.
De a rugókat is megerősítette hogy ne legyen feltűnő mennyire összeült
Amúgy lakóautónak van álcázva, szóval nem feltűnő
Ez tény.
Az önsúly a jármű üres (nem ülnek benne, nincs megpakolva, üzemanyaggal feltöltött és a szükséges tartozékokkal (szerszám, pótkerék stb.) ellátott üres jármű) menetkész tömege.
Gondolom száraz súly van benne, és egy alapváltozaté extrák nélkül. Ha még vonóhorog is van az is tesz hozzá pl., de akár a tűzoltókészülék vagy a szerszámok is. Az olaj-üzemanyag-hűtővíz hármas nem kevés súly összesen, ha tényleg száraz súly van a forgalmiba. Nyilván ez csak találgatás részemről.
Az iveco puszta fillérbaszásból gyárt egyféle alváz-futómű combot.És csak papírozással oldják meg.A sord pl gyárt kétféle hajtást a kisebb-nagyobb tranyokhoz.
Fészbúk kérés volt hogy büntessék rommá őket.Ha a népakarat teljesítése nem jó mond mi legyen?
sanyi leírta a gondolataimat. Értem amit mondasz, még nem baszogtatják a kisáruszállítokat Szerencsére De hidd el ebből még egy perc sem telt el.
Elég ám ebbe egyszer belefutni Az keserű lesz Írtad, hogy mindentől fosok. Hát többek között ettől is igen igazad van
igen a forgalmiba írt súly és a valóság nem tudom, hogy miért de eltér. Nálam 160 kg, val kevesebb van írva a forgalmiba mint az autó tényleges súlya
A legkisebb buszom van, tegnap azért az 1T helyett befért a duplája. Az a baj az önsúlyom is több mérlegen 200 kilóval, mint ami a forgalmiban van. Voltunk még ketten, az már majdnem másfél tonna plusz súly. Vontatni persze lehetne 2,8-at.
Akik azért lássuk be, erősen túllőtteka célon. Az már azért tényleg durva amit megcsinálnak.
Gyakorlatilag csak az eddig is érvényben lévő szabályok kezdték alkalmazni az autószállítók ellen.
Tök mindegy mekkora autót büntetnek mert nem mázsára hanem túlterhelt tengelyenként %-os arányban vetik ki, 10% fölött meg már minden tengelyre és ott az alap 400000 körül van tehát egy utánfutóval is lehet kapni akár millás büntit is, ezt szerintem eddig azért nem használták mert túl sok embert érintene ezért van jelenleg, hogy 20tonna alatt az útba épített mérlegek alapján nem büntetnek pedig az eredeti elképzelés szerint még a szgk.-kat is bünzették volna csak nagy volt a felháborodás.
Nyilván, de egyenlöre senkit nem érdekel, mérni meg azt fogják egy ideig még aki eléggé balfasz módon vágja tele az autpját. Aki meg ekaeres ugyis nagyjábol rendben.lesz pont amiatt amit mondasz. A tengelyterheléssel se a fékut miatt vacakoltak régen se, hanem az utak.szétcseszése miatt. Ennyi erövel a sima szgk is tud tulsulyos lenni, annnak is van max terhelhetösége amit szintén tullépnek egyesek ergo azokat is büntethetnék.négyszázezerre.
Akkor elmondom. Mert a 3,5 tonna alatti is igen jó bevételi forrás az általam alant felsorolt okok miatt Másrészt, Hivatkoznak arra amit te is írtál, hogy veszélyes vagy túlsúllyal a közlekedés biztonságra, met megnől a fékút ecetera. Aztán jönnek a dumák, hogy a gyártó nem véletlen ekkora ösztömegben határozta meg az autó teherbírását. és egyéb hasonlók. Azt, hogy mondjuk egy dailyt 5 tonnásig is lehet vizsgáztatni, (mert minden feltétele adott) csak kell bele a tahó azt már az intézkedő szervet nem fogja érdekelni
Aztán, hogy túllihegem-e vagy sem nem tudom Engem hosszú évek alatt sosem vettek ki mérésre Két dolog azért biztos: 1 ami késik nem múlik 2 nagyon sok pénzre meg lehet vágni egy kisáru szállítót is. Itt nem nehéz 100% túlsúllyal menni
Ezt most akkor is tulliheged, a tulsuly szankcionálása elsösorban az utak teherbirásával függ össze. Ezen a 3.5 t nem sokat változtat. A közlekedésbiztonság más téma, a szemmel láthatoan tulterhelt vagy szabálytalan jármüveket eddig is kellett volna vizsgálniuk azonban valahogy mostanság látnak csak fantáziát benne. Gondolom már csak azért is mert lehet halmozni a büntetéseket pl. kategoria érvényessége, tachográf miatt. Képben vagyok az ekaerrel, bár miota kiatlálták már hivatásszerüen nem vezetek, de érvényes GKI, ADR, kártya most is van és ujitgatom mert sose tudni mit hoz a jövö - bár egyre szarabb a soförködés többek közt az agyonszabályzás és szankcionálás miatt - meg az agyon gps-ezett autok miatt is.
te is átgondolnád, ha 4 kilót ki kéne csengetni a semmiért
Ráadásul akár már az irodában is elbukhatok a túlsúly miatt Ekáer hez többek között kell rendszám, árumegnevezés és tömeg