Mondjuk ez a szabályoknak olyan mértékű semmibevétele túl azon, hogy veszélyesek is így már ha hezitálva is, de elismerem a bünti mértékének a jogosságát.
Túlzás? Húzz az olaszoknál egy ilyen szerelvényt, és megtudod, mi a túlzás Helyben lefoglalják az egészet, tréleren telephelyre viszik, és addig nem adják ki, míg be nem csengeted a kb. hasonló büntit. Közben rájön a telephely díja, a tréler díja, szóval 3 hét után már el sem érdemes hozni a fogatot
Ezek a román cigányok egyébként életveszélyesek, meg persze a kamionosok is (akik 1 fokkal jobbak kb.) https://index.hu/belfold/2019/...
konkrétan ez az eset.
Ha horroros volt akkor jogos, amúgy a magyar autómentősök is mind túlterheltek hivatalosan, egyszerűen nem fér bele a 3.5-be semmiképp és kint ugyanúgy büntetik őket mint a többi keletit itthon nem tudom, de nem nagyon láttam kis tgk-t mérésre kiterelni.
Azért ne sajnáljuk,a legtöbb zugnepper,jó estben kimegy 4-5-6 csóri taggal és lábon hazajönnek.
Ami gáz az általában ugyanaz csak sóher fizetni embernek,zoll rendszámért se akar pénzt adni de egy körben el akar hozni 3-4-5 kocsit,bérel egy 3,5-feles autómentőt és trükközik.
Eddig megoldódott,mert mindenki szart rá.Aztán féccbúúk mém lett és nekiállt foglalkozni vele a rendőrség.
Amúgy megjegyzem az összes 3,5-es túlterhelt.Főleg az iveco-toyota dyna,amikből van 3.5 vagy 5 tonnás és alvázas.
De a ducatoknak is rendszeresen egyenes a laprugója.
Ez állt az írásában? Nem gugliztam ki, hogy miért büntették meg, ha horrorkaravános az jogos tud lenni bár ezért volt kollégámat németben 800000-re büntették pár éve (arrafelé valahogy olcsóbbak a büntik), nem csak román, bulgár csinál ilyet hanem magyar is igaz régebben, ma már talán fuvarozókkal oldják meg.
Nem egészen, ha nem csalna nem keresne mivel mindenhol úgy állapítják meg a bért, hogy ez kell a jó pénzhez, nyilván nem, kötelező és bármi más melót is végezhet az ember és oszt ez így is lett, ezért nem találni sofőrt, amúgy hány ellenőrzésben volt részed? Gondolom igen kevésben és ott is legfeljebb papírok, szonda oszt elköszönés, a tgk-nál nagyon nem ilyen, bármelyik szerv állít meg ott a cél, hogy levegyenek akármiért is......egyik kolléga tegnap a büfében mesélte, hogy 3 hete az M3-ason kivette a szerv és kijelentette, hogy kevés követési távolságot tartott........mondta, de hát nem is volt előtte senki!?......a szerv kérdezte, keressek mást, ez 10000 lesz pont nélkül.......befizette már a csekket.....és is fizettem hasonló marhaságért és nem ugráltam mert kevés volt....
Nem kamionos,de 3.5 tonna össztömeg felett már tachográf köteles lenne a szerelvénye,ezek meg B jogsival irányítják a valóságban 8-9 tonna összgördülővel bíró,papíron max.3.5-ös gépeiket.
7.5 felett ugye már benne van a büntetésben az elmaradt útdíj is,mert gondolom egy sima személyautós pályamatricával oldják meg az autópályát,aztán a tachográf hiány,a jogosítvány hiány,a túlsúly.....a 2 millió korrekt.Ebből 10,és hirtelen mindenki tudni fogja,mi a különbség a mit lehet,és a mit szabad közt.
Ha nem csalna, nem lenne - horribilis - büntetés sem. kisebb büntivel meg nem lehet leszoktatni őket a szabálytalanságokról, hiszen "belefér", simán "kigazdálkodná".
Tény, hogy sokat csalnak, de a lengyelek még többet és persze mindenki csak a bünti mértéke az ami túlzás oszt eccercsak nem lesz aki hajlandó lenne beleülni egy tgk-ba, nem tudható még reggel mikor melózni kezd, hogy estére földönfutó vagy sem.
Tachográf is bele van írva így gondolom inkább kamionos........gondolom megtalálhatták a kapcsolót vagy hasonlót nyilván többféle dolgot és ennyi lett, de azért ez nem kevés, ezzel simán tönkre lehet tenni egy ember életét, nem életszerűek ezek a büntik ráadásul itthon igen könnyen osztogatják, nyugaton egy 2000€-s bírság már hatalmas vétségért jár, nálunk ez egy sima közúti ellenőrzésen megvan pár apróságért.
Ne általánosíts, mert én is "magyar motoros " vagyok , és soha nem estem motorral, egyet sem törtem össze, mert akkor én is hasonlókat fogok írni rólad, mert ahogy látom most ez a divat ez lett a menő!!? Azt a szurvakencségit! Aki nem tudja mit ír, az igyon kevesebbet!!
Akkor ezek szerint a román sofőrök olyanok, mint a magyar motorosok: vonyítanak ha - egyébként jogosan - jól megbasszák őket, mégsem tanulnak semmiből sem....
Szerintem erröl volt szó pár honapja a rádioban.Nem volt müszaki,biztositás az auton,átlépte a teher a megengedett terhelést és a vezetönek nem volt érvenyes jogsija a jármüszetelvenyhez.
hát nekünk egy kazettán volt meg azt hallgatgattuk szakközépbe. Szerintem én ezt valamikor tudtam kívülről. Kazetta fasza volt meg volt zenésítve meg minden.
Esetleg aról nem árt tudni, hogy ezt Ady írta át. Speciel én útáltam adyt mert megtanulhatatlan szar versei voltak a vérbajosnak, de ezzel a művével megbocsájtottam neki mindent Ez szerintem überelhetetlen
Gettómilliomos
Ezek a román cigányok egyébként életveszélyesek, meg persze a kamionosok is (akik 1 fokkal jobbak kb.)
https://index.hu/belfold/2019/...
konkrétan ez az eset.
Ami gáz az általában ugyanaz csak sóher fizetni embernek,zoll rendszámért se akar pénzt adni de egy körben el akar hozni 3-4-5 kocsit,bérel egy 3,5-feles autómentőt és trükközik.
Eddig megoldódott,mert mindenki szart rá.Aztán féccbúúk mém lett és nekiállt foglalkozni vele a rendőrség.
Amúgy megjegyzem az összes 3,5-es túlterhelt.Főleg az iveco-toyota dyna,amikből van 3.5 vagy 5 tonnás és alvázas.
De a ducatoknak is rendszeresen egyenes a laprugója.
7.5 felett ugye már benne van a büntetésben az elmaradt útdíj is,mert gondolom egy sima személyautós pályamatricával oldják meg az autópályát,aztán a tachográf hiány,a jogosítvány hiány,a túlsúly.....a 2 millió korrekt.Ebből 10,és hirtelen mindenki tudni fogja,mi a különbség a mit lehet,és a mit szabad közt.
Esetleg aról nem árt tudni, hogy ezt Ady írta át. Speciel én útáltam adyt mert megtanulhatatlan szar versei voltak a vérbajosnak, de ezzel a művével megbocsájtottam neki mindent Ez szerintem überelhetetlen
Jó fej volt, és mindenki odafigyelt és jól szórakozott, amikor azon demonstrálta a vers elemzést