Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A magyarországi vasérc minőségét a lelőhely neve is jelzi....Szarvaskő
lófaszt az én hibám...ez a legnagyobb faszság....
nem miattam gyártatnak mindent Kínában...az mind a cégek profitja...attól Te még ugyanannyiért veszed meg az opel astrádat .hogy német acélból vagy kínaiból csinálják...annyi hogy az opelnak marad meg több lóvé a zsebében ...

És ne álltassuk magunkat ... minden onnan származik ...csak Nálunk annyi acélt hordtak be , hogy Szerbia helyén egy nagy lyuk lenne , ha az mind onnan származna...
ugyanez igaz mindenre...
Csak ugye ezt nem nagyon látja át senki...
a városokról van szó
ha nem lenne ez a sok buzi szabályozás itt is hónapokig szmog lenne mit távol keleten
szóval ha a sok gyökér nem égetné el a kilyukadt cipőjét és a tövvi szarát, és nem füstölögnének a kocsik-buszok kamionok a városban akkor talán élhetőbb lenne
bár szerintem a lejtő olyan szakaszán vagyunk már hogy nincs visszaút, sóval sok értelme nincs evvel foglalkozni

amúgy az hogy a hajó 100tonnákat füstöl az részben a te hibád is mert kínai gatyát hordasz meg még 1000 más kínai szart
- nem
Dízel vagy benzines. Örök vitatéma. Szerintem nem kell meggyőzni a másikat, azt vesz mindenki, amit akar. Nekem az autó benzines és pár dízel tulaj szövegétől sírok a nevetéstől, de ha neki jó, akkor oké. Csak az zavar, mikor azt hiszi a nyomaték minden és 6-ikban előz én meg a kis szívó fosommal már tolom le, mert jó lenne nem hamar eltakarodni a teherautó mellől. A szagokat, kormot azt most hagyjuk. A nagy smoke and charmos gyerekeket nem bírom és tőlük ha rajtam múlna repülne is a forgalmi.
Nekem az sem meggyőző. Az elektromosban pedig csak a hype-ot látom.
Szerintem meg ez a környezetvédelem/károsanyag/dízel/benzines kérdés csak egy vicc...

tiltsuk ki a dízeleket ...

mikor már minden szartól rákos lesz az ember , mikor a fejlődő országok szarnak a környezetvédelemre , mikor a kínai ipar úgy működik ahogy , mikor nagyhatalmak nem írják alá a klímaegyezményt , (lehet nincs is klímaváltozás ) mikor már a tényeket tagadják le/magyarázzák félre , mikor egy konténerhajó napi 100 TONNA gázolajat fogyaszt, ugyan már ....akkor tiltsuk ki a dízeleket...
valahogy így gondolkodom Én is...
Ez a rigo banda csinálta nekem is ...
Térdig járnánk a lószarban....
de engedélyezik, nem kell félni, nem tiltják ki.... ha mégis vmi csoda folytán 2965-ben, csak vmi nagyköbcis v6-v8 benzinest vennék, hagy szívja mindenki a rákkeltő aromás szénhidrogéneket... mert ugye a benzinesek meg azokat köpik ki magukból. ha valóban egészségvédelmi okokból tiltanák ki az autókat, akkor a benzinesek is repülnének és csak az elektromos maradna jelenleg. én ezzel is tudnék együtt élni, hogy a városokban csak elektromos (vagy üzemanyagcellás) autók közlekedhessenek, de ahhoz ki kellene építeni a teljes vásroban elérhető töltőrendszert...
Pár hátulütője van.
Rohadt drága a katalizátor.
A víz is belefagyhat hidegben.
Iszonyat erős és szigetelt tank kell,meg bika kompresszor.
És a hidrogént momentán vagy kőolajból állítjuk elő vagy áramot termelünk amivel vizet bontunk majd azt ujra vízzé alakítjuk.
Inkább lovagolni kéne.
A benzin-gáz is korlátokkal küzd.
De még a villanyautózás is és még sokáig azzal is fog.

Én már régóta az üzemanyagcellában látom a megoldást!
A "káros anyag" vízpára, ami elhagyja a kocsit. Nem kell 300 kilós akku, mert hidrogénből menet közben állítja elő a villanyt.
Nem kell 4-6-10 órát töltögetni, tankolni annyi idő, mint egy normál kocsit.
Nyilván ahol tudnak, keresztbe tesznek az olajlobbysok ennek....de a jövő akkor is ez! Nincs korlátok közé szorítva annyira, mint a villany (kis hatótáv, hosszú töltés).

http://www.autoszektor.hu/hu/c...
hja a különbözet ! lököm a perselybe ! írnám azt hogy a következő dieselre, de akkor már ugye nem engedélyezik, hosszabbítót meg konnektorral nem akarok magam után húzni így maradt egy alternatíva a benzin-gáz de azt még meg kell érni, főleg ha olyanok jönnek szembe a kanyarban akik nem is akarnak elfordulni, így megölik a szembejövő közlekedőt.
hja a 700 e ft csak irány ár, mert ha 1000L -es kancsóból tankolsz akkor még rosszabb az arány
Ez is egy sztereotípia, hogy a mekitől csak hízni lehet....
Aki nem mozog, az bármitől meghízik, ha több energiát tol magába, mint amennyire szüksége van.

Ha mozogsz rendesen és rendszeresen, akkor tulajdonképpen bármit ehetsz.
Félreértetted, nem a kipufogó volt a hangos, hanem a motorja! Pont annyira zakatol alapjáraton, hogy nem lehet beszélni mellette!
Vajon mit is jelent, hogy amikor te voltál ott, akkor csak benzines autók voltak bent? Pont semmit!
Ez semmire nem bizonyíték.....
Előzőleg meg lehet csak dízelek, nem? De....
De az sem jelent semmit.
Ezt kár, felesleges és értelmetlen ez alapján összehasonlítani.
te mindenbe tudsz kapaszkodni, csak hogy te légy az első ! hallottam már octáviát dieselben ha te is akkor tudod hogy csendes, aki szétküldi a gyári rendszert az meg had hallgassa. az én tdi-m sem hangos, így nem zavar ! a mekinél meg csak ahízni vágyok eszegetnek !
ha jó benne a katalizátor, és nincs túlhúzva a befecskendező akkor ugyan azt hozza mint az olaj zabáló benzines társai amik ugyan úgy kormolnak az el éget vagy lerakódott olajkoksz miatt ! te is csak azt látod amit azok a bolondok akik túlhúzzák a diesel technikát, füstöt. én is látom hogy az elöregedett benzinesek főleg opel és renyó-k hogy okádják magukból az olajat az biztos egészséges.
a benzin gáz egy lehetséges utópia a cng-vel karöltve, csak itt a diesel kiszorította a porodról. akkor csak egy felújított hengerfejnek, új hüvelyeknek+ gyűrűknek kell tarcsiba lenni + rozsdamentes kipufogó rendszernek. apropó ma voltam a kipufogó szerelő műhelyben csak benzines tütükön cseréltek kipufogó rendszert azt is dobd hozzá a ceh -hez.
Te mindig beledobod a perselybe azt a különbözetet, amennyivel kevesebbet tankolsz a benzineshez képest?
Mert a dízelesek mindig azt mondják, hogy mennyit megspórolnak.....De csak akkor, ha a különbözetet félretennék! De szerintem senki nem teszi. Szóval maga a spórolás nem létezik.

Abban -is- különbözik, hogy amikor ilyen dízelautók között megyek, mindig át kell kapcsolnom belső keringetésre, mert bejönne a büdös. Valamint telekormolják a levegőt, a káros anyag kibocsájtásuk botrányos.......és az egyik kedvenc történetem következik:

Pár hete begurultam a mekihez hazafele. Állt egy skoda octavia előttem és le kellett állítania a traktorját, hogy tudjon rendelni, mert senki nem értett semmit!
Ezzel szemben én a motor hangját sem hallom, mikor jár. Hát nagyon röhögtem a skodás mögött!
miben is különbözik ? izzító gyertya - gyújtó gyertya , befecskendező -injektor , adagoló- benzin szivattyú , egr -egr , igen a dieselt a turbó húzza 71480 ft az új belső bele, a többi része ugyan az.
Városi fogyasztás: 9 l/100km
Országúti fogyasztás: 4,8 l/100km
Országúti fogyasztás: 6,2 l/100km
Vegyes fogyasztás: 8 l/100km
CO2-kibocsátás: 191 g/km
Végsebesség: 195 km/h

Városi fogyasztás: 11 l/100km
Országúti fogyasztás: 6,2 l/100km
Vegyes fogyasztás: 8 l/100km
CO2-kibocsátás: 191 g/km
Végsebesség: 195 km/h
nálam ennyi a különbség a diesel és a benga között ugyan azon szériában. 2l fogyasztás különbség 100e km -re 700 e ft mínusz a diesel javára , abba bele fér egy 71480 ft a turbóra. bosch adagoló ami a tömítés cserén kívül többet nem kér , nem VP 44
Remek választás egy korszerűtlen, kormolós dízel autó!
Remélem minél hamarabb kitiltják őket.....
mivel nem akarom eladni így csak a megbízhatósága javul. országút 104 város 60 km/h, ha rátévedek a pályára akkor 140, igaz városra 9-et ad meg, de ha úgy megyek akkor ingen lendületesen teszem, de a 7L biztos fogyasztás, országút szerintem 5.5L ha betartom a szabályokat, akkor viszont elalszom ! na de országút ! tudod miket kerülgetek? 60-70-el siető benzines astra kia skoda és társaik ! 90-el már száguldok főleg ha GPS szerint megyek. miért csak a nagyobb dieselek előznek meg, és csak pár új benzines? néha utol érek egy ilyen araszoló csigát és úgy kerülöm ki mint a pocsolyát ! elindult de nem akar oda érni ?
TDI, azért mondták akik tanácsot adtak hogy hagyományos futóműves TDI-t vegyek mert olyan nagy számban fut - mint pl gsxr 600-750 -1000- hogy bármikor találsz hozzá alkatrészt. igen turbó csere után vagyok, az AGR -blokkra jó az 1Z garrett T15 turbó belseje, 15 ért vettem hozzá turbót szívócsonkkal, a szívó csonkot a tuningosok megvették, a belső cseréje + tisztítás 8 pénz volt és hibátlanul üzemel, 10 ezrenként olaj csere, de mivel elég iszapos így lehet már 8 e lesz a következő, hidegen nem bántom. befecskendezőm 1 van határértéken, nagynyomásúm nem is lesz ebben soha. a fejszelep megkopott így kapott egy meleg indítási +előtöltést ami megoldotta a problémát. van egy kettős tömegűm ami picit ráz, később kap egy szettet angliából, de ha nem lesz nagyszájú a szerelő akkor kap egy kettős tömegű újítást szabályzást egy kevlár tárcsát kinyomó csapággyal és újra 200e ig letudva. egr lezárva, ha pedig megengedhetem akkor a rigotesh-el kiíratom belőle + optimalizálás és gó azaz dzsííííí !
nagyvárosban élek, igaz megyek országúton is eleget. a pici ótóba nem férek bele, és van hogy cuccolok is így a törpe autók kiestek a buliból. hiába vennék corsát stiftet ha kevés, ford fócus vectra passat az a méret amit kihasználok, cirka 1.1-1.3 T amit egy 1,4 -es motor inkább vontat mint visz. a régi tdi alul nyomatékos és takarékos. ismerős javíttatta a ford-ját és átült egy 1.6B astrába, nyomba egy 10 ezrest benyalt a bengás ótó míg a diesel -nek a mutatója arrébb ballag 2mm -ert.