Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kép
Ha ránagyítasz a képre ott már látszik bizony az első akkumlátort 10 év alatt bekérte. Kapott egy új exelt és jó az idő.
Nyílván semelyik autókupectől nem elvárható, hogy az özönvíz előtti eladásra kínált autót 30-40 ezrekért új akkumlátorral szerelje Viszont ennek a tudatába nyílvánítson róla véleményt szerintem
Én meg a normál motort hidrogén hajtással nézegetném, ahogy gázzal úgy hidrogénnel is elmenne bármelyik benyás motor és annak is vízgőz lenne a vége, igaz kell hozzá villany, hogy kinyerjék a vízbűl a légneműt, de az még talán elfogadható lehetne és nem kéne hozzá alapból egy új és drága technika.
Nyilván nem bántani akarlak sedu, de többnyire a te hozzászólásod azért nem kiindulási alap, mert elfelejted közölni azokat az apró részleteket, hogy az általad megvásárolt autókat márkától teljesen függetlenül miért kell mindíg barkácsolni. Nos, azért, hogy a többiek is tudják, többnyire nem saját részre vásárolsz autókat. Mivekl kereskedsz velük, így megkeresed a lehető leg olcsóbbat, amit még eladásra fel tudsz barkácsolni. Azokat a tényeket sem közlöd, hogy az általad megvásárolt autók zöme óravisszatekergetés előtt millió-trillió km-ert mutatnak vagy és leesett egy szakadékba onnan kaparták össze, tiszató leeresztése után megtalált 2 hónapig víz alatt volt, vagy egyszerűen markolóval vették ki a blokkot ami 10 éve a földbe érlelődött. Szóval egy szó mint 100 a végelgyengülés erős jeleit mutató vagy már klinikai halál állapotában vásárolsz meg autókat, akár olyat is amelyik már egy ideje jobb létre szenderedett, de még nem hasznosították újra és még pici fantáziát látsz benne. Nos ha innen indítjuk, hogy melyik autó milyen szar akkor mindegyik autó igen szar Remélem érted az okfejtésemet Ha mondjuk egy 10 éves normálhasználatban lévő autót nézünk akkor tudunk hasonlítgatni szerintem
Van itt valami bmw fan. Ez mondjuk legyen az ő baja mindenkinek van hibája Nos ha egy tíz éves bármelyik béemwét és egy 10 éves bármelyik tojotát hasonnlítunk össze egymással kb. hasonló futástljesítménnyel kb. hasonló tartási és használati körülmények között, akkor majden biztosan ki merem jelenteni, hogy a bömösre 6x annyit költöttek és 6 szor annyi állt szervízbe ilyen olyan hiba miatt többnyire azért is mert 10 éves tojota legfeljebb a kötelező szervizet látja, nincs ez másképp nálunk sem.
Napi használatban lévő tojota corolla több száz ezer km-errel még vagy 2004 vagy 2006 nem tudom szervízt messziről sem látott Csak a műszaki és a kötelezők az, hogy te mit szerelgettél a corollán el tudom képzelni, mikor valahonnan a potyondi mocsárból előbányászott évek óta elfeledett szarkupacról már lehetetlen szépeket írni
Erre akkor jöttem rá amikor a hiacét kezdted el fikázni egy olyan embernek aki ezekből az autókból huszon pár éve ki sem szállt 4 hájeszom minden generációja megvolt. a húsz év alatt annyi szervízköltsége sem volt a 4 autónak mint egy 5 éves bmw éves szervízköltsége. Lehet ezzel vitatozni, bár én tényként kezelem. Látom mit szopnak a bmw-s haverjaim és látom mi történik nálam Aztán irtad azt, hogy 2 hónap alatt 4 akkumlátort nyírt kia hiace erre már nem tudok gombot varrni én sem Többnyire azért sem, mert 10 éves hájeszom egyik akksja még mindíg gyári Az tudod mit jelent amit az első forgalomba helyezéskor beletettek 2008 -ban faszikám ezt már csak azért is hangsúlyozom ki, mert szent meggyőződésem, hogy te még életetben nem vettél új akkumlátort Megkockáztatom, továbbmegyek szerintem még nem is láttál Mint később élénk érdeklődésemre kiderült a 4 akkumlátorból kettő már eleve kuka volt amit valamiből leselejteztek már a töltést sem vett fel. A másik kettőt sem indításra használták már legfeljebb a steklámpát világítani. Szóval az a hajesz így nyírt ki 4 akkumlátorodat. Azon, hogy egy cr rendszer nem indul pöcre lemerült fos akkumlátorral szerintem meg nem meglepő, ha érdekel olvass utánna, hogy miért bár szerintem tudod te azt.
Azt is írtad, hogy rohadnak. Érdekes mert az enyéim nem rohadnak Aki sózott autópályán használja ami utánna alvázmosást sem lát, az az autó amelyik nem hogy garázsról, de egy tetőlécből összetákolt beállóról is csak álmodik az előbb- vagy utóbb minden bizonnyal rohadni fog. Ezzel én nem is tudok és nem is kívánok vitatkozni
az Én autóm gyakorlatilag a nappaliba parkol Az nem fog rohadni faszikám
Szerinted, képbe kellene lenni....ahogy a csávó!

http://www.autoszektor.hu/hu/c...
Nem egészen,tényleg jó lesz,de messzebb van mint a villanyos a kompromisszum nélküli jotol.
Vagy lesz valami jobb a súly/kw/töltési idő tekintetében vagy a cellás rendszer lesz a nyerő hosszabb távon.
ebbe bele keveredett a csávó
+ az új jaguár töltője 7kw -os, ahhoz 4mm2 vastag kábel jár és 30 A áramfelvétel, az kb olyan mint az összes konyhai sütő főzőlap robotgép egyszerre zizegne, kb kattogni fog a villanyórád mire minden este feltöltöd, nem kell benzint venned, kb 3-5x villanyszámlát kapsz.
ennyi
Húzzatok már el innen ezzel a japán autó fasz szopogatással!
Egy BMW tulaj.
Vicces voltam, ugye?
Barátom dízel avensise (régi fajta) 4 litert mutat átlagnak. 80-nal járkál a nulláson+pest.
Mondeót normálisan hajtva (1.8d) 5,7 literes átlaggal adtam el. A régebbi passat (110le) 4,5-5 között evett, csak hengerfejes lett hamar.
Corollát többet szereltem mint régen a 110-es skodámat. Küszöb rohad, ablaktörlő beszart, jobb oldalon nem mindig ment az ablakemelő, komplett futómű és hátsó fék csere, kormánymű kikopott. Motor hibásan vettem meg, a lánc megnyúlt, és füstölt is rendesen. Cserébe tényleg mindig beindult, rossza akkuval is. Az első szériás vvti mind típus hibás volt, később javultak.
Egy zajos kényelmetlen szar, gyakorlatban egy nagyobb swift. 2001-es sedan volt az enyém. Ha nem tisztítod ki a vvti szűrőjét nem fog menni rendesen, ezt sokan nem tudják.
Első lámpa még üveg volt cserébe egy kő be is törte, a ködlámpa beázott, váltó kulisszát rendbe kellett tenni. Van még hozzá egy új kuplung szettem és egy önindítóm ha kell valakinek.
Én nagyobb motort tettem bele, úgy már jól ment, az 1,6 nem túl acélos az 1,4-et még egy taxis is lefullasztja elinduláskor. Fogyasztása is csak átlagos. Emellé túlárazott is.

Fiatalabb toyotákkal nem volt bajom csak a 2004-es hiace szopatott néha, nem mindig indult elsőre, és nem töltötte fel jól a 2 akkut. Az még zajosabb volt...
Az új Auris szerintem kurva szép lett!
Kösz az infót!Na az+nem baj,hogy ez a téma...mert bármelyik topicban bármiről szó van Valaki feldob egy témát...onnantól nem számít...
Corolla kettő ismerősnek is van mindkettőnek rohadós a küszöb tizenpár évesen
Pedig az egyik többnyire csak vasárnapi autó nincs 100ezer benne
zsolti65, nem engem kérdeztél és off is ebben a topikban, de az auris egy kiss corolla én egy corolla sedant cseréltem hybrid aurisra. A technika hibátlan csak a csomi tartó kisebb
mint a corolláé volt, de kárpótol a hajtáslánc és a márka önmagáért beszél.
az audi is visszahív, ha típushibát találnak
"A magyarországi vasérc minőségét a lelőhely neve is jelzi....Szarvaskő"
Nem értem miért kell ilyen rondán beszélni??!
Na látod.Én kizárólag Toyotát használok....olyannyira hogy mégy egy emblémás aranyláncom is van De nem hordom... Na mind1.Volt 2Celicám,Avensis,apósnak Yaris,sógornak legújabb Celica...stb.Nekem nem kell elmagyarázni,mit jelent az,a szlogen,hogy "Bíz6 a jelben" Még az ellenségeim se tudtak rosszat mondani.Ez 1ik Celicát(bukólámpás)240ezerrel eladtam és egy rozsdafolt nem volt rajta,utána még jócskán használták,ahogy hallottam.Az Auris is teccik,lehet hogy vennék csak úgy poénból kipróbálni,mer olyan még nem volt Mond6nál pár szót róla,hogy milyen....?
az első szériás csörős hájesz volt nekem is egy 99-es Az igazság az,hogy nem annyira szerettem, mert hangos volt, lusta(75 ló), meg megette a 10 litert. Mondjuk van tapasztalat a 4 hiacét gyúzom, az utóbbit kb. 10 éve Ezekkel nincs különösebb baj. Amivel meg van azt visszahívják és cserélik gariba. Amikor a feleségem gömbőc szvittyét megvettük, átkerült a nevére,. Rá pár hétre hívták a szuzuki központból, hogy keresse fel a lakóhelyéhez legközelebbi márkaszervízt, mert előjött egy típushiba amit orvosolni kell. Történetesen a pótkerék alatti átmenő csavar rozsdásodhatott ekkor már több mint 5 éves volt az autó És kicserélték
A corolla ez is d4d, autómata váltós. egyébként elég mérges a kisautó megy mint a veszett fene. Pláne, hogy sport fokozat is van benne Ezzel meg olyan lett, hogy levélben értesített a tojota, hogy vegyük fel amittudomén melyik toyota márkaszervizzel a kapcsolatot, mert a corollánál az autómata váltóban találtak egy típushibát és komplett kicserélnék benne a váltót Valóban akkor 8 év alatt 2x előfordult, hogy nek akarta venni a sebességet. Ekkor le kellett állítani az autót, újra indítani, és már vett is a D-t. 8 éves volt ekkor az autó szerintem nem volt annyi a piaci értéke mint egy új váltó bele A toyota kicserélte a több mint 1 millás váltót. nem csak a milyénket az összes ezzel a szerelt típusét
Hol a f@szomba csinál meg ilyet egy mercédes, audi, folszvágen, skodilla? Ha valami panaszod van elhajtanak a francba Valamelyik prémium audinak amikor kiderült, hogy az olajszívattyúja bekrepál( típushiba 250 ezer ft-os alkatrész) még gariba sem cserélték, nem hogy sok év múltán visszahívták volna az autót Erről szerintem ennyit
Valaki állította, hogy az Viszont én azt az időt is munkával töltöm az autóval amig te a fauvédnak barkácsolod a heti szinten előjövő nyűgjeit.
Ettől több van Feleségemnek van egy auirasa, bratyónak egy verso-ja a sógórnőmnek egy yarisa Pesrzse ezektől már lényegesen fiatalabbak