Csak a rakétakilövést játszó javítási költségeket szereted nézni, amikor befecskendezőket, nagynyomásút, turbót...stb. kell babrálni az olajkályhán?
Kétféle dízeles van, aki előtte van és aki utána!
volt benzines autóm, de csak akkor lesz újra ha min 250 nettó fizum lesz, + kap egy gáz szettet. addig nem nézegetem a hulló csillagot játszó üzemanyag mérő pálcikát a müszifalon.
a cimborámnak 2 stift van, jól felszerelt példány, DE hogy abba 4 fő + ici pici csomag tartozik csak az tuti és nem több. kis súllyal kis motorral lehet is brillírozni.
Azért, mert ritka az, amikor folyamatosan ideális a közlekedés. Vagyis nincs sok elindulás...stb.
Az meg ugye nem életszerű.
A Lupo 3L sem tudta mindig, amit ígértek. Biztos lehetett menni vele a puszta országúton 70-80-al, éjjel 100 km-et és talán 3 liter körül volt a fogyasztás, de csak ott az az útszakasz. De ez nem életszerű felhasználás ott sem!
egy hiace egy corolla itt is van (sajnos nemrég örököltem meg)... mindkettő egy tulaj, hiace 2.4D 1996, corolla 1.4D4D 2006 sol plus. hiace-n egy index kapcsoló és egy gyújtáskapcsoló csere, azon kívül semmi, a corollán semmi
kollégámtól megkérdeztem, mennyi az annyi átlagban... nyugisan vezet két gyerek mellett, egy éves 1.6 gl+ 7,2-7,3l, hidegben 8l felett is... 6l ha tolja... lefelé...
Hallottam én már olyat is, aki 2.0 dizellel, 1.5t a kocsi és 5 személlyel, csomagokkal külföld oda-vissza 3.6 liter/100 km-et mondott.
Vele sem vitáztam, ráhagytam!
Kétféle dízeles van, aki előtte van és aki utána!
Az meg ugye nem életszerű.
A Lupo 3L sem tudta mindig, amit ígértek. Biztos lehetett menni vele a puszta országúton 70-80-al, éjjel 100 km-et és talán 3 liter körül volt a fogyasztás, de csak ott az az útszakasz. De ez nem életszerű felhasználás ott sem!
Vele sem vitáztam, ráhagytam!