Egy frappánsat szerettem volna irni, de úgy látom kicsit feszült vagy ma reggel. Nem szerettelek volna megbántani! Isten ments, hogy számon kérjelek! Már csak a kambodzsai multunkra való tekintettel sem tenném. Meg mondjuk egyébként sem.
Neked is, jó reggelt..! csütörtökön jött meg az alkatrész a motorhoz, és azt vittem fel fehérvárra a szerelőhöz...viszont ha nem én vagyok az üzletbe, az nekem pénzbe kerül(nyílván) nem kevésbe.Ezért a pénzért engedtessék már meg hogy én döntssem el mikor és mennyit dolgozom.Tedd TE is, Csinálj és működtess egy vállalkozást, fizesd az alkalmazottaid, minden járulékával,a rezsid és még azt a tengernyi mindent ami vele jár...Neked viszont gondolom jó érzés mikor bepittyan a kártyádra a fizetésed, ha fúj ha esik..Na ez viszont nekem nincs...
Jó reggelt!
Mondjuk én csüt. du. 4kor voltam Nálad motorral, és akkor sem voltál bent. Szegény vállalkozók. Csak akkor dolgoznak, amikor úgy tartja kedvük...
Azt hiszem, ennek vissza is irtam, vagy akartam. Az FZS-t hasonlította az SV-hez....csak gratulálni akartam neki. Azt hiszem arról ment a téma, hogy a 4henger az überfasza! Emléxem már, nem írtam vissza, azt akartam visszaírni, hogy miért nem egy Ducati Streetfighterrel hasonlította össze magát, vagy egy 1O98-assal.... ott is lett volna LE különbség, csak felfele....plusz összefosta volna magát!
9kor kezdtem...fél 3kor léptem..(ma)
hétfőtől-csütörtökig 9-17(18)ig vagyok..
pénteken 9-15(16) attól függ mert soxor estére is visszamegyek(ma nem)
Szombat 20-05ig-...
vasárnap csak lemegyek délelőtt elrendezni a romokat(az egyetlen nap hogy nem "dolgozom"
de mondtam olyat hogy ott lakom?
mé nem hívol fel?tesvérem?! ha gyüvöl..
Ezt már nem dumálod ki..
Küldöm a zöldsapkásokat..
"Ez a nyomatékosság rossz duma. Azonos ccm mellett a nyomatékgörbék nagyjából egyformák, miközben a V2 felül elfogy teljesítményben, ezért szubjektíve erősebb lenn.
A relatíve hangosabb blokk miatt érzik erőssebbnek (hangnyomás versenyen meg sorra bebuknak).
Mentem SV1000-el együtt. Hátt a fasorban sincs. Se fenn se lenn. Viszont minden baja van. A kompresszió hiánytól kezdve..."
BERBER..innen folytatjuk..holnap..
szerintem a 1000%os használhatóság biztonság többet ér,mint a mutatóság,,,ezért jártam slickel,,,inkább tapadjon ,mint csússzon,,,hülye egy alliteráció volt,meg semmi köze ahhoz amit írtam,de még is...
neeeem, most nem márkáról papoltam, csak a z-re aggatott csumpedli, meg a komolyabb fékek közt azért érezni a különbséget! Legyen az Brembo, Nissi, vagy Tokkico! Egyébként meg imádtam a Kawámat!
Egy ilyet hoztam!
Nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Mondjuk én csüt. du. 4kor voltam Nálad motorral, és akkor sem voltál bent. Szegény vállalkozók. Csak akkor dolgoznak, amikor úgy tartja kedvük...
Ez is egy világtalan kommentelő!
Holnap nem tudom, megyek Makóra motoréééé...
hétfőtől-csütörtökig 9-17(18)ig vagyok..
pénteken 9-15(16) attól függ mert soxor estére is visszamegyek(ma nem)
Szombat 20-05ig-...
vasárnap csak lemegyek délelőtt elrendezni a romokat(az egyetlen nap hogy nem "dolgozom"
de mondtam olyat hogy ott lakom?
mé nem hívol fel?tesvérem?! ha gyüvöl..
Küldöm a zöldsapkásokat..
"Ez a nyomatékosság rossz duma. Azonos ccm mellett a nyomatékgörbék nagyjából egyformák, miközben a V2 felül elfogy teljesítményben, ezért szubjektíve erősebb lenn.
A relatíve hangosabb blokk miatt érzik erőssebbnek (hangnyomás versenyen meg sorra bebuknak).
Mentem SV1000-el együtt. Hátt a fasorban sincs. Se fenn se lenn. Viszont minden baja van. A kompresszió hiánytól kezdve..."
BERBER..innen folytatjuk..holnap..
más...ma voltam nálad,,,fél 5kor,,,baszódtál bent lenni a lebujban