Mert áprilisban gyártják őket,akkor jön el a megújulás,akkor tudnak igazán jót alkotni az emberek,,erre rájöttek az Olaszok és ezért tudnak motort gyártani,,,,az megint más kérdés,hogy nincs akkora reklámjuk,de azért,hogy ne vegye meg mindenféle jött ment,mivel nem akarnak tucat motort csinálni,,,olyan mint a Ferrari,,,vagy a Lada
Na, jó ne hogy már megmagyarázzátok hogy a macskazabálló büdös digó gépek mindennél jobbak? Akkor miért nem adnak el egy kibaszott darabot sem?(tudom, hogy forint bevétele sincs a nagykernek)(lehet másnak sem,ezt nem tudom)és egyetlen kibebaszott versenyesorozatba sincsenek az élvonal közelébe sem..mitől annyirra kibebaszott jók?mégis?
piontosan,,,annyira rühellem,mikor a hátsó villa egy 6os zártszelvényből és két furatból áll,futóműnek látszó tárgyként nevezve.....GSR 600ason is szép volt a hátsó villa,igényes kivitelezés,szép varratokkal....ezen a GSR 750esen,meg mintha egy sufniból lökték volna ki gyorsan a bemutatóra
egyébként igaza van,csak nem akartalak megbántani,,de ha így döntesz, hogy árokba borítod,akkor itt nálunk pont akkora árok van,hogy senki nem fog megbotlani benne,,,,, ,hozatok rá földet is
évről évre csak szaporodik ,,A jó múltkor csak a kipufogóból tereltem vissza a blokkba 4 tucat ménest,,,el akartak szökni,mondván,hogy lassan teltház van ott elöl
Annyit kedzdesz már papolni erről a kib@szott APRILIAról, lassan kezdem azt gondolni egy fos mocim van, és árokba lököm..Besétálok Dunakeszire és felpattanok egy RSV 4 Facktory ra..
Te lehet nem hozod ki belőle..... szervizben nem kell fékezni! .....de a lengőkart hegesztette a Józsi bácsi!
Majd egyszer azért próbáld ki, mielőtt véleményt alkotsz. Mikor a kawát nyúztam, hasonlóan gondolkodtam, .... de azért hidd el van fék és fék közti különbség. Négy dugattyú, négy különálló fékbetét.... elég rágondolni a fékre a fékhatáshoz!
Ez most el van túlozva nyilván, de akkor sem hasonlítanám össze a z75O fékével! slussz passz, verekedni akarsz gyere át!
sok mindenben igazad lehet de Józsi bácsi kocka féke sem marad el(lényegesen) Brembo bácsi fékétől...legalább is amit TE(én) kihozunk belőle..picit sznobság te is tudod, utcára a fémfékcső+brembofos+dot5.1..de kétségtelenül jobban mutat..
vezettem olyat....le is száltam róla, sőt örültem is neki...végtelenül unalmas egy motor! Nekem kell az a "aztakurva" érzés, mikor rányúlok a gázra és ehhez nem kell, hogy 2OOal menjen az ember!
Ja...szintén nézd már meg a Shiver fékeit, futóművét, meg a Z75Oét...amit egy sima zártszelvényből hegesztett össze Józsi bácsi. Még jó, hogy tipus fan vagyok ezekután.
ugyan már,,,200LE 1500NM,,,behúzott kézifékkel járkálok,hogy kordában tudjam tartani és az úton szépen viselkedjen.nembeszélve a fogyasztásról,mert így talán megeszik 8 litert,,,,,van hogy éjjelente direkt beindítom,hogy valamivel többet egyen
Az sem néz ki szarul,,,,csak hát Kawasaki először mezőgazdasági gépeket gyártott,így nem szeretném ha az ut szélén pihenve megszólítanának,hogy:hé gömbi volna egy kis rotálás fent a szőlő soron
igen,,,azt én is levettem szemmel,hogy profilból látszik egy baszott nagy rés a blokk és a váz között,szerintem ott még át is tudnék huggyozni,,,,,,tarka,hol van?bassza a gigit gégén?
Majd egyszer azért próbáld ki, mielőtt véleményt alkotsz. Mikor a kawát nyúztam, hasonlóan gondolkodtam, .... de azért hidd el van fék és fék közti különbség. Négy dugattyú, négy különálló fékbetét.... elég rágondolni a fékre a fékhatáshoz!
Ez most el van túlozva nyilván, de akkor sem hasonlítanám össze a z75O fékével! slussz passz, verekedni akarsz gyere át!
Ja...szintén nézd már meg a Shiver fékeit, futóművét, meg a Z75Oét...amit egy sima zártszelvényből hegesztett össze Józsi bácsi. Még jó, hogy tipus fan vagyok ezekután.
Tuti be vagy baszva..
Mert ez azért ütősebb,,,,,,
Z750 is pályán van ebben a kategóriában..