Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Tisztába vagyok........., és a motoroméval is.."
ne kábíts
Én nem hetvenkedek. . 36 vagyok egy gyerekes apa, felelőségtudattal..véradásról meg szó sem lehet..
Tisztába vagyok a képességeimmel, és a motoroméval is..
Nem kell bizonyítanom és nem is szorulok rá hogy bizonyítsak..
A Tarkától azért kérdezd meg mi lett azokkal az az rsvkell amit ismerőseink halytottak( Kügler..stb..kinek adták el és mennyit költöttek a gépekre, mert széthullottak)..
A versenytechnika pedíg versenypályára való.....
Bocsi! Falusi gyerek vagyok! Nekem a város, olyan, mint a dzsungel! A magyar nevét kell írni, oszt nincs ilyen hüle kérdés! Van ám itt olyan is, aki nem diplomás...
Motoros szájkaratésok! Nem tudom mi a bánatot vitatkoztok itt a motorokról már megint, amikor mindenki tudja, hogy a HONDA a legjobb! Pont.
evezőpad...
Jó reggelt!
Gratulálok! (Azmegmiaz? )
Voltam ma evezős ergométer versenyen.....árányérmes lettem!
Csak nehogy ott is véradás legyen a vége, addig hetvenkedsz!
tudtam, hogy valami kimatradt....
de a factoryról meg sem emlékeztem a sok plusz csecsebecséjével...
Ott a pont...egy utcai motor, meg egy profi versenymotor vitázik! És tegyük hozzá, hogy a tied 2OO4-ben debütált, már akkor így el volt látva mindenféle nyalókákkal!
Bocsesz...csúszókuplungot megemlítetted?

Ennyi...
Majd...
A radiális fék nem felesleges, hatékonyabb. A fémfékcső pontosabb fékpontot eredményez,köridőmérő nagyon hasznos,ha a tecso parkolóban vakítok,a tükör index menő,az anyaghiba meg meglepő egy japó motortól.
szárazkarter egy sportmotornál jobb technika, a kenés laprafordítva biztosítottabb, de mivel a tied nem sportmotor ezért feleslegesen vívunk.
Támadjatok Apriliás szörnyek !
Még!
De mikor majd gurulunk és fényévekkel lesztek lemaradva, akkor is arcoskodjatok..
Tudom majd akkor jönnek a "szar a gumim" "még nem érzem a gépet" stb kifogások..
Radiális fék nincs mert felesleges..fémfékcső van (de ai is felesleges) száraz karter egy más (de nem jobb technikai megoldás az olaj tárolására) köridőmérő szintém paraszt vakítás egy utcai motoron, az olajos kuplung az jó dolog ezt elismerem de mivel én gyúrok simán megy ...a tukör indexet meg vát had ne reagáljam le, én nem púposkodok plexi mögőtt, egyébként a méreteiteket(magasság ismerve) ti sem fértek be mögé, ergó a fejedre csapja a szelet...A válóm meg enyaghibás volt(zárvány a léptetővillába) de várjuk meg a végét mert a dolog még nincs lefutva, ha kell elmegyek a kis japókig..Ha meg esetleg kártérítenek akkor meg még facább a dolog..
érdekes...az rsv-n nekem még nem esett szét a váltó,igaz,még csak 30000km van benne....
és ezen miért nincs radiális fék+fém fékcső+száraz karter+köridőmérő+tükörbeindex+olajoskuplung+4fényszóró...és akkor még csak az alap "R"-ről beszéltem....
utólagos, puig. gyárilag áttetsző. ez meg bubisfekete.
persze, hogy a sajátom,azaz csak 70%-ig, a többi a banké...
Tarviziohoz még annyit hozzáfűznék, kb olyan 6éve voltam ott és gondolom azóta csak rosszabb lett. Akkor mindenki mondta mielőtt mentünk , hogy huuu Tarvízió ha valami fasza motoros bőrcuccot látok akkor feltétlen vigyek.
Persze odaérve körülnézek, áhhh mondom mii ez.....
Voltak motoros kabátnak tűnő valamik ,de azokat még egy rometre se venném fel olyan fos volt az összes.
Persze heroin áron volt miden.
Mondjuk vérchopperreseknek volt cucc dögivel, mindenféle műkoptatott meg méteres rojtos izék
A strandnál lévő halas minőségét én is aláírom!HIBÁTLAN!
Ettem ott többször is és mindig jó volt.
De jó is volt a Nereusban lógatni a lábam egy évig...
Helyesebbn mondva egyből két csöblek....
Csak hogy meglegyen a szimetria..
Semminek nem mentem mellé!
A hekk Északi-tengeri hal és neked egy vizeletminta csöblek van a kormányodon..!