Jah, de ez tényleg olyan, mintha vennél egy magnót és később csöngetnének, hogy adjál még x pénzt, mert ezt kitalálták.
Az újaknál megértem. Új vásárlás stb. Vagyis nem értem meg, de el tudnám fogadni. Bár köcsögség. Mert valaki vesz egy öreg olcsó motort aminek nagyobb a lóereje és többet fog rá fizetni, mint amibe kerül esetleg.
Ez nem a roncsolással van összefüggésben, hanem ha te megteheted hogy legyen egy ilyened, akkor fizess érte szépen. Mondjuk nem szép dolog utólag behozni, de hát valamikor be kell hozni, de ez olyan mint hogy megveszel valamit, aztán később még beállitanak hogy bocsi, még fizess ennyit meg ennyit. Nem mellesleg meg a gyárak a főtengelyen mért lóerő adatot adják meg, ami több mint keréken, és ami a katalógusban, kávéházban frankó, az fizetés szempontjából nagyon nem
Van pár nonszensz törvény, szabály, kell még, mivel nem élünk a létminimumon
Igen én is igy tudtam. De reggel volt egy nyilatkozata amiben ki akarja terjeszteni ezt a motorokra is. Engem meg ez pont érintene.
Neked akkor szerencséd van. Bár már ez a lóerő adó se kutya. De mint tudhatjuk egy motor jobban roncsolja az utakat mint egy kocsi, kamion vagy bármi más.
TopCase GIVI MAXIA 55L. Ha pedig tényleg MAXIA akkor tuti, hogy 55Literes.
Most örül a fejed mi?
Megtudom a héten, hogy mennyibe kerül újra papirozni a gépet? De sajnos nekem több a lóerőm mint ami az a papiron szerepel. Vagyis én úgy tudom.
Az újaknál megértem. Új vásárlás stb. Vagyis nem értem meg, de el tudnám fogadni. Bár köcsögség. Mert valaki vesz egy öreg olcsó motort aminek nagyobb a lóereje és többet fog rá fizetni, mint amibe kerül esetleg.
Egyébként az enyém csak 152.
Van pár nonszensz törvény, szabály, kell még, mivel nem élünk a létminimumon
Neked akkor szerencséd van. Bár már ez a lóerő adó se kutya. De mint tudhatjuk egy motor jobban roncsolja az utakat mint egy kocsi, kamion vagy bármi más.
hál'istennek az enyém csak 140 paci...
Viktor most mondta a TV ben, hogy a motorokra él az Luxudadó.
Ami azt jelentené, hogy 160 lovacskától kéne fizetni 180 ezret/év.