Hány millióból hánynál lett ilyen "következmény"?
A nem oltottak esetében mennyivel ritkább, vagy gyakoribb az ilyen megbetegedés?
Amíg ezt nem tudjuk, addig csak karaktergyártás a történet.
Amit lehetett volna...na a hidrogénre pazarolni energiát és pénzt, az kb mintha visszatérnénk a gőzgéphez...
Sima elektromos közlekedésre sem megy égszerűen áttérni, mert rengeteg megújuló energiából származó áram kell hozzá. Na most ugyan ez hidrogén esetében háromszor annyi áram...
Nekem is ott az üreg, de a Mitsubishi és én sem számoljuk hozzá, mert miért is tennénk? A burkolatok alatt is lenne hely, meg az üle´s alatt, azt sem számolom hozzá.
Én nem értek a kohászathoz (végre valami) de a hegesztő védőgázba is van hogy kevernek egy kis hidrogént, mert az oxigén redukcióval valahogy javítja a hegesztés minőségét. Ha jól látom főleg rozsdamentes ötvözeteknél használják. https://www.messer.hu/vedogazo...
Nem most űrhajózunk. A hidrogén tegnap volt, a gagyi francia autók csomagtartója tegnapelőtt.
Holnap kicsit kommunistázunk, meg O1G-zünk, kis olajtéma, aztán kezdjük elölről 😆
Le vagy maradva Bogyó, tartsd a lépést, mert bajok lesznek 😆
szerintem meg a gravitációt kellene "megszüntetni" utána meg jöhet a tér módosítás
ezekkel a módszerekkel lófaszt se ér az űrutazás még ha a fény sebesség közelébe eljutnánk akkor sem
A hidrogént a szén kiváltására kívánnák használni a kohászatban és acélgyártásban és nagyon kedvezőnek néznek ki az eddigi tanulmányok. Meg nagyon is alkalmas járművek meghajtására, ha az a jármű minimum egy komphajó, ami szinte szünet nélkül közlekedik és rendszeresen tud "tankolni"...
Nem én számolom, a gyári katalógusadatokban szerepel - mivel hogy pótkerék nélküli még a legdrágább felszereltség is, azt csak Te kérheted bele külön. Tehát alapból ott van az az üres üreg. De ezen a témán már túlléptünk - ma hidrogénezünk, vagy mifaxom...
Gyári adatok a lap legalján: https://cdn.group.renault.com/...
Kibír 700Bar-os nyomást, de szerinted egy balesetben meg elposszan? Ahhoz alsó hangon is akkora ütés kell, amit szerintem azzal sem tudsz elérni, ha teljes sebességgel falnak mész...de megkockáztatom, hogy a töredékét sem éred el annak amit az a tartály folyamatosan kiáll, minden pillanatban.
Egyetértek, szerintem is az elektromos rakéták irányába kéne elmenni.
A StarShip persze kell, de én csak a felszín és az orbitális pálya, valamint a visszatérés közötti szállításra használnám, mert erre a kémiai rakéták képesek csak, vagyis arra amire az Űrsiklót is kitalálták...kár hogy az ISS felépítése után nem fejlesztették tovább a koncepciót.
Viszont amíg ez valósággá válik, kell még 50-100év fejlődés.
Addig is jó lesz a bolygóközi transzferre a StarShip, hiszen olyan sebességre képes, hogy valahol a Szaturnusznál lehet a pályacsúcs. Ekkora sebességgel a Marsra eljutni harmad annyi idő mint a sima hohmann transzfer pályával (ez a leggazdaságosabb pálya) számolva.
Ez olyan 80-100nap, ez meg már egészen vállalható súlytalanságban is, a sugárterhelést is jelentősen csökkenti, és az ellátmány mennyiségét is, ami nem hátrány.
Az ember nélküli fuvarokat lehetne továbbra is a legtakarékosabb pályával kb 9hónap alatt küldeni, cserébe nagyobb teher férne el egy hajóban.
Viszont én azon sem lepődnék meg ha megoldanák a forgás gravitációt.
Ezeken a rakétákon vannak daruzási pontok. Két ilyet összekötve egy sodronnyal, a kormányfúvókákkal megpörgetve, lehet gravitáció az út során.
A nem oltottak esetében mennyivel ritkább, vagy gyakoribb az ilyen megbetegedés?
Amíg ezt nem tudjuk, addig csak karaktergyártás a történet.
https://index.hu/kulfold/2021/...
Sima elektromos közlekedésre sem megy égszerűen áttérni, mert rengeteg megújuló energiából származó áram kell hozzá. Na most ugyan ez hidrogén esetében háromszor annyi áram...
https://www.messer.hu/vedogazo...
Holnap kicsit kommunistázunk, meg O1G-zünk, kis olajtéma, aztán kezdjük elölről 😆
Le vagy maradva Bogyó, tartsd a lépést, mert bajok lesznek 😆
ezekkel a módszerekkel lófaszt se ér az űrutazás még ha a fény sebesség közelébe eljutnánk akkor sem
Bár azért már EUban is van kapacitás
Gyári adatok a lap legalján: https://cdn.group.renault.com/...
A StarShip persze kell, de én csak a felszín és az orbitális pálya, valamint a visszatérés közötti szállításra használnám, mert erre a kémiai rakéták képesek csak, vagyis arra amire az Űrsiklót is kitalálták...kár hogy az ISS felépítése után nem fejlesztették tovább a koncepciót.
Viszont amíg ez valósággá válik, kell még 50-100év fejlődés.
Addig is jó lesz a bolygóközi transzferre a StarShip, hiszen olyan sebességre képes, hogy valahol a Szaturnusznál lehet a pályacsúcs. Ekkora sebességgel a Marsra eljutni harmad annyi idő mint a sima hohmann transzfer pályával (ez a leggazdaságosabb pálya) számolva.
Ez olyan 80-100nap, ez meg már egészen vállalható súlytalanságban is, a sugárterhelést is jelentősen csökkenti, és az ellátmány mennyiségét is, ami nem hátrány.
Az ember nélküli fuvarokat lehetne továbbra is a legtakarékosabb pályával kb 9hónap alatt küldeni, cserébe nagyobb teher férne el egy hajóban.
Viszont én azon sem lepődnék meg ha megoldanák a forgás gravitációt.
Ezeken a rakétákon vannak daruzási pontok. Két ilyet összekötve egy sodronnyal, a kormányfúvókákkal megpörgetve, lehet gravitáció az út során.