Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És a szellemed jár ide vissza kísérteni?! 😁
Pipi szerint en a mult heten mar halott vagyok. 😂
Hány millióból hánynál lett ilyen "következmény"?
A nem oltottak esetében mennyivel ritkább, vagy gyakoribb az ilyen megbetegedés?
Amíg ezt nem tudjuk, addig csak karaktergyártás a történet.
Más: a végén mégis a Pipinek lesz igaza?
https://index.hu/kulfold/2021/...
Dugható entitásokat a szomszéd faluban kell keresni - csak a zasszony meg ne tudja. 😂
Az engem nem érint, addigra már átköltözök a Marsra és onnan röhögök rajtatok...vagy nem 😆
Amit lehetett volna...na a hidrogénre pazarolni energiát és pénzt, az kb mintha visszatérnénk a gőzgéphez...
Sima elektromos közlekedésre sem megy égszerűen áttérni, mert rengeteg megújuló energiából származó áram kell hozzá. Na most ugyan ez hidrogén esetében háromszor annyi áram...
Ja, nem is érdemes a témával foglalkozni amíg fel nem találják a térhajtóművet 😁
Nekem is ott az üreg, de a Mitsubishi és én sem számoljuk hozzá, mert miért is tennénk? A burkolatok alatt is lenne hely, meg az üle´s alatt, azt sem számolom hozzá.
80-100 év múlva jó eséllyel sír majd a nép miért nem tettük meg akkor amikor lehetett volna
Én nem értek a kohászathoz (végre valami) de a hegesztő védőgázba is van hogy kevernek egy kis hidrogént, mert az oxigén redukcióval valahogy javítja a hegesztés minőségét. Ha jól látom főleg rozsdamentes ötvözeteknél használják.
https://www.messer.hu/vedogazo...
újabb dugható entitásokat kell felfedezni, az meg a közelben nincs
Ha valaki megfinanszíroz egy ilyen giga beruházást, akkor elképzelhető
pl egy traktor hajtásnak is kitűnő, mázsaszám van rajtuk plusz súly így legalább nem haszontalan teherként hanem tartályként lesz az ellensúly rajtuk
Hova a picsába akarsz kujtorogni? A DVCS-ig a Fasztrával is eljutsz.... 😁
Nem most űrhajózunk. A hidrogén tegnap volt, a gagyi francia autók csomagtartója tegnapelőtt.
Holnap kicsit kommunistázunk, meg O1G-zünk, kis olajtéma, aztán kezdjük elölről 😆
Le vagy maradva Bogyó, tartsd a lépést, mert bajok lesznek 😆
szerintem meg a gravitációt kellene "megszüntetni" utána meg jöhet a tér módosítás
ezekkel a módszerekkel lófaszt se ér az űrutazás még ha a fény sebesség közelébe eljutnánk akkor sem
Ne viccelj már: az acélba a szén "kell", a hidrogén meg "nagyon nem"....
Na igen. Gyakorlatilag mindenki tőlük veszi az akkut 😄
Bár azért már EUban is van kapacitás
A hidrogént a szén kiváltására kívánnák használni a kohászatban és acélgyártásban és nagyon kedvezőnek néznek ki az eddigi tanulmányok. Meg nagyon is alkalmas járművek meghajtására, ha az a jármű minimum egy komphajó, ami szinte szünet nélkül közlekedik és rendszeresen tud "tankolni"...
Nem én számolom, a gyári katalógusadatokban szerepel - mivel hogy pótkerék nélküli még a legdrágább felszereltség is, azt csak Te kérheted bele külön. Tehát alapból ott van az az üres üreg. De ezen a témán már túlléptünk - ma hidrogénezünk, vagy mifaxom...
Gyári adatok a lap legalján: https://cdn.group.renault.com/...
Kibír 700Bar-os nyomást, de szerinted egy balesetben meg elposszan? Ahhoz alsó hangon is akkora ütés kell, amit szerintem azzal sem tudsz elérni, ha teljes sebességgel falnak mész...de megkockáztatom, hogy a töredékét sem éred el annak amit az a tartály folyamatosan kiáll, minden pillanatban.
Egyetértek, szerintem is az elektromos rakéták irányába kéne elmenni.
A StarShip persze kell, de én csak a felszín és az orbitális pálya, valamint a visszatérés közötti szállításra használnám, mert erre a kémiai rakéták képesek csak, vagyis arra amire az Űrsiklót is kitalálták...kár hogy az ISS felépítése után nem fejlesztették tovább a koncepciót.
Viszont amíg ez valósággá válik, kell még 50-100év fejlődés.
Addig is jó lesz a bolygóközi transzferre a StarShip, hiszen olyan sebességre képes, hogy valahol a Szaturnusznál lehet a pályacsúcs. Ekkora sebességgel a Marsra eljutni harmad annyi idő mint a sima hohmann transzfer pályával (ez a leggazdaságosabb pálya) számolva.
Ez olyan 80-100nap, ez meg már egészen vállalható súlytalanságban is, a sugárterhelést is jelentősen csökkenti, és az ellátmány mennyiségét is, ami nem hátrány.
Az ember nélküli fuvarokat lehetne továbbra is a legtakarékosabb pályával kb 9hónap alatt küldeni, cserébe nagyobb teher férne el egy hajóban.

Viszont én azon sem lepődnék meg ha megoldanák a forgás gravitációt.
Ezeken a rakétákon vannak daruzási pontok. Két ilyet összekötve egy sodronnyal, a kormányfúvókákkal megpörgetve, lehet gravitáció az út során.
Az nem 0.5-1 G, hanem O1G. 😄
Egyet értek...Minél többet olvas utána az ember, annál inkább tünik orbitális nagy baromságnak.