Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

30fok keletre az jó.
Nem tudom mennyire kemény a kecske patája, de ha 45fokban letámasztod akkor lecsúszik róla és az a hozamnak is jó
Aha,egy 2,5 tonnas suv fele akkukbol all.
Es az ilyen spring fele okcsok is csak a co kvota meg a tamogatas miatt kerul ennyibe.
Ha egy konyu spring meretu benzines most fejlesztve az irrealis karosanyag szabalyok elhagyasa mellett negyedebe kerulne.
Ne adj isten esszerubb foldgaz vagy bioethanol hajtas lenne meg a co se lenne akkora mumus.
Eselye se lenne az akkuknak.
Akkor jó hülye vagy.
Neem, ilyet biztos nem tenne a baloldal, ők elhozzák a szabadságot a diktatúra alól a jólétet, felszámolják a korrupciót és a közpénzek lenyúlását, ingyen sört és kumbaját
Na de megvetted már a szilárdtest akkus Merci Buszt? Azt ígérted
visszagondolva 100%.ban elkerülhetetlen volt?
Swift féle mini gyösznek ott a Dacia Spring az már nem kvóta autó, de kvóta autóból volt az eUP
Ezeknek az akku kapacitása akkora mint a régi Nissan Leaf-e árban harmada, tömegük is jóval kisebb.
Pedig nem így van. Elég egyértelmű a fejlődés a tömegcsökkenésben és a kapacitás növekedésben.
Tavaly volt benne részünk.
de ne is legyen ott, olcsóbb rövidebb és szebb
Mindegyiken ki kapcsolható.
Olyan autód lenne te is akarnál
nem nagyon tudok olyan okot városi közlekedésben ahol telibe vernek oldalról úgy hogy vétlen vagy és figyelsz a többire
pl zöld lámpánál első helyről én mindig megnézem áll-e már a többi nép, jobbkezes esetleg de ott se egy hülye kell hozzá
elüöl-hátul gyorsabba lepattog a festék
Jövőben bármi lehet. Egyszer az akkuk is elérik a korlátaikat, mint most a belsőégés, akkor pedig továbblépnek valami újabb jobb technológiára.

Hidrogént nyomatják nagyon mint konkurens technológiát, de az akku egyszerűségével árával és hatékonyságával nem tud versenyezni személyautókban.
Hajók, repülők, vonatok, és kamionok esetén látok rá esélyt hogy elterjedhet.

Hosszútávon (100 éves viszonylatban) én a nukleáris hajtást sem tartom lehetetlennek személyi méretű járművekben, mert szerintem a személyautók sem lesznek velünk ilyen sokáig. Vagy lóval fogunk járni a 3. VH után az Egyesült Európai Kalifátusban, vagy repkedni fogunk, ezzel megtakarítjuk az úthálózat költségét.

Hélium 3 izótóppal már most is megvalósítható lenne a kisméretű biztonságos fúziós reaktor, de az a gond hogy elhanyagolható mennyiségű ilyen izotóphoz van hozzáférésünk.
Holdon elvileg van sok, és van rá esély hogy a jövőben mesterségesen is elő tudjuk állítani a napenergia többletből, illetve az esetleges hidrogén fúziós nagy erőművekkel.

De rövidtávon az akku elég biztos.
Persze nem kizárólagos, mert pár helyen marad a belsőégés, meg párhúzamosan terjedni kezd a hidrogén a belsőégést fokozatosan teljesen kiszorítva.
Hát nem tom, én sok.makitát használok, manapság is szivesen veszek. Nincs gondom velük. A boscht leirtam.már rég, az olyan amilyennek irtad. Hilti, makita, milwauki amikkel el lehet indulni dolgozni. Szerintem. Ezeket használom.
amúgy nincs olyan akkus fúrógép ami csak fúrógép? az a nyomaték állító faszság nélkül?
az életben nem használtam még semmire sem azt a funkcióját
Ez egy jó nagy baromság vágod.
nem ér semmit, nem vezérelt de folyamatosan ment fürdéskor és amíg fűtött a gázbojler
Arra elég egy pára vezérelt ventillátor.
kb egy régiopel corsa szint csak románul beszél és villany hajtja, corsába se sokan halnak ám meg, többnyire a nagy és erős és fullos biztonsági szarokkal telivert kocsikban halnak meg a hülyék
Vagy azé aki neked megy. Micsoda baromság.
Amúgy ezt simán megjátszhatná egy értelmes lakóközösség, hogy központi klímát alakít ki.
a makita lassan oda jut mint a black&decker......
sajnos a költséghatékony dolgok ritkán emelik a minőséget
Nem! Én azt szaroztam le, amit a megkímélt, biztonságos, hibátlan, és nem is idős autó HELYETT akar MOST venni a nejének, puszta önző fillérbaszásból.