Meg azt is néz hogy a vezetéstámogató elektronikák nélkül, csak a törés hány csillag, mert szerintem az a legnagyobb parasztvakítás.
Ha csattanok csak a kaszni számít.
Akkuval együtt 1 tonna alatt van, ráadásul indiában árulják ugyan ezt Rönó márka alatt 0 csillaggal.
Sok jóra nem számítanék
De mondjuk egy hajdan népszerű Daewoo Matiz-hoz, vagy Fiat Pandához képest nem hinném hogy rosszabb lesz.
azon agyalok akarok-e én ennyit dolgozni hogy ez megérje: https://nivoszerszam.hu/dewalt...
áfa nélküli árral kell számolni mert haver megveszi a cégre
vagy veszek 20 ért egy lidl fúrógépet és szarok a világra bojlit az is kifúrja
Tehát van egy jól felszerelt, kényelmes és biztonságos autója a feleségednek. A kocsi nem is túl idős, és semmi baja. Ugye?
Ezt most el akarod kobozni tőle, de nem azért, egy újabbat / szebbet / még kényelmesebbet / még biztonságosabbat vegyél neki helyette (azaz hogy vele jót tegyél), hanem a Te saját, önző fillérbaszásod miatt ültetnéd át egy korlátozottan használható, nem biztonságos, tetűlassú, prosztó közúti nyomorúságba. Ügyes!
én úgy gondolom egész más megoldás lesz ebből mint az akku
az hogy mi még nem tudjuk mert amit nem ismerünk még arról nem tudunk
nem mondom hogy fúziós reaktor lesz minden kocsiban, de ha meglesz a tuti csak szánakozva nép vissza az utókor a mai emberre kb mint mi amikor nézzük a gőzhajtású cséplőgépeket vagy a lyukkártyás szövőgépeket a filmmúzeumban
nyáron én is sokat dolgozok meleg helyeken, pl kompresszor házakban ritán van 50 fok alatti hőmérséglet, persze nem 8 órát vagyok ott de ebből elég 2-3 is egy napra, kettespet víz kb fél óra, és nem kell budira járni 20 percenként.....
itthon a nyár java részében ilyen 22-25 közti a hőmérséklet, akkor van szopás amikor éjjel se nagyon hűl a levegő le 20 alá mert ilyenkor néha felszökken 27 körülire a belső hőmérséklet
ami miatt támogatnám egy kicsit a klímás hogy a főzés meg a fürdés miatt elég párás a levegő, hiába van 27 fok melegebbnek érezni mint egy téli fűtés által elért 27 fokot
de ez csak pár hét egy évben
Még neked sem kívánom hogy addig használd az Astrádat amíg szilárdtest akkus autót tudsz venni
A szilárdtest akku is lítium, csak annyi hogy kevesebb a felesleges anyag benne, ezért nagyobb lehet elvben az energia sűrűsége.
Gyakorlatban azonban elég sok problémája van, miközben a lítium ion akkuk is rohamléptekkel fejlődnek.
Ennek ellenére logikus továbblépési irány lesz, de azért az optimizmus túlzott ezen a téren sok embernél.
2025-re ígérték az első kereskedelmi példányokat, szóval én 2030 előtt nem számítanék az elterjedésükre.
Meg igazából lényegtelen is. Nem lesz olyan hirtelen áttörés, meg csoda akku amit sok ember vár.
Fokozatos lesz a fejlődés, és az átmenet is, apró, de határozott lépésekben történik. Észrevétlen lesz a lítium ion és szilárdtest váltás, legfeljebb valami marketing szöveggel feltupírozva eleinte részben jobb, részben rosszabb paraméterekkel.
Nálunk is kb. annyi a fogyasztása: évente 2x1,5 hét fűtés, és kb. másfél hónap hűtés. Igaz, ez a ház közel sem annyira meleg, mint a legfelső szint egy panelban.
szűk helyre az orrfűrész is meggondolandó, persze kicsit lassabb mint a 1mm vágókorong ellenben nem szikrázik
de az is tény hogy a felhasználási köre szűkebb mint az akkus csiszolónak, pl kést élezni elég szar vele
Ha csattanok csak a kaszni számít.
Sok jóra nem számítanék
De mondjuk egy hajdan népszerű Daewoo Matiz-hoz, vagy Fiat Pandához képest nem hinném hogy rosszabb lesz.
áfa nélküli árral kell számolni mert haver megveszi a cégre
vagy veszek 20 ért egy lidl fúrógépet és szarok a világra bojlit az is kifúrja
(11milliót mai áron)
Ezt most el akarod kobozni tőle, de nem azért, egy újabbat / szebbet / még kényelmesebbet / még biztonságosabbat vegyél neki helyette (azaz hogy vele jót tegyél), hanem a Te saját, önző fillérbaszásod miatt ültetnéd át egy korlátozottan használható, nem biztonságos, tetűlassú, prosztó közúti nyomorúságba. Ügyes!
az hogy mi még nem tudjuk mert amit nem ismerünk még arról nem tudunk
nem mondom hogy fúziós reaktor lesz minden kocsiban, de ha meglesz a tuti csak szánakozva nép vissza az utókor a mai emberre kb mint mi amikor nézzük a gőzhajtású cséplőgépeket vagy a lyukkártyás szövőgépeket a filmmúzeumban
itthon a nyár java részében ilyen 22-25 közti a hőmérséklet, akkor van szopás amikor éjjel se nagyon hűl a levegő le 20 alá mert ilyenkor néha felszökken 27 körülire a belső hőmérséklet
ami miatt támogatnám egy kicsit a klímás hogy a főzés meg a fürdés miatt elég párás a levegő, hiába van 27 fok melegebbnek érezni mint egy téli fűtés által elért 27 fokot
de ez csak pár hét egy évben
A szilárdtest akku is lítium, csak annyi hogy kevesebb a felesleges anyag benne, ezért nagyobb lehet elvben az energia sűrűsége.
Gyakorlatban azonban elég sok problémája van, miközben a lítium ion akkuk is rohamléptekkel fejlődnek.
Ennek ellenére logikus továbblépési irány lesz, de azért az optimizmus túlzott ezen a téren sok embernél.
2025-re ígérték az első kereskedelmi példányokat, szóval én 2030 előtt nem számítanék az elterjedésükre.
Meg igazából lényegtelen is. Nem lesz olyan hirtelen áttörés, meg csoda akku amit sok ember vár.
Fokozatos lesz a fejlődés, és az átmenet is, apró, de határozott lépésekben történik. Észrevétlen lesz a lítium ion és szilárdtest váltás, legfeljebb valami marketing szöveggel feltupírozva eleinte részben jobb, részben rosszabb paraméterekkel.
de az is tény hogy a felhasználási köre szűkebb mint az akkus csiszolónak, pl kést élezni elég szar vele