ezzel a kibaxott töréstesztel vagy állandóan elfoglalva. Elmondom a való t hamarabb fogod elrúgni a bakkancsot a cigarettától, mint az éves 5000 futásoddal neked koccanáson kívül bárminemű atrociás is érjen. Én meg merem kockáztatni, hogy szűk 800 és 1 miller között lefutottam ilyen olyan autóval. Néhány apróbb koccanáson kívül sosem történt semmi különösebb. persze ez nem azt jelenti, hogy holnap nem dögölhetek meg közlekedési balesetben, de te ezt már annyira túlzásba viszed,hogy szerintem rettegsz beleülni a saját szarodba mert attól félsz, hogy mi van akkor ha... A dákó amit az asszonynak vennék, kb. 90%-ban nem hagyja el a falu táblát sem Itt meg nincsenek 100-as feletti tempók. Érdekes amikor a bakancsszwitty volt elterjedve gombamód, hogy kb.minden 3-ik autó az volt akkor sem volt több halálos baleset az utakon mint most, pedig az olyan volt ha a gólyafos magasbbról esett behorpadt az autó Ehhez képes meg egy pörgős motorja volt ami lazán vitte a 150-et. Gyakorlatilag egy száguldó koporsó.
Mindenkinek más szempont szerint értékes egy autó. Neked úgy látszik a törésteszt és az üdvözlő hang fény hatások a fétisek én maradnék az olcsóságnál, egyszerűségnél és az alacsony fenntarthatóságnál
Nekem nem lesz villany sem most, sem később. Nem azért mintha ellenezném, csak én szerintem tavaly megvettem az utolsó autómat, ami célszerűen még benzines. Ha vigyázok rá, nem töröm össze, akkor ez az én évi 6-8-10 ezer km futásteljesítményem mellett 10-12-15 évig autó maradhat. (100-150 ezer km futásteljesítmény, ennyit ki kell bírnia, hiszen a kényes elemei - turbó, kettőstömegű lendkerék, stb. - a dízelekben ennél jóval többet is kibír. Nálam miért ne bírna, ha vigyázok rá?)
Nekem az nem tetszik, hogy a villanyosok közül (ha már a kedvezményekre meg a napelemes töltésre hajtasz) miért a leghitványabbat veszed meg a saját CSALÁDOD részére? Ha szegény volnál, megérteném (akkor sem...), de ha egy fél lakótelepi lakással kevesebbet veszel az idén, akkor kényelemben, biztonságban tudhatnád a szeretteidet, a villanyos hajtás előnyei megtartása mellett.
nem akarlak bántani bogyó de az asszony 7 éves autója a hasbaakasztós , autóeladhatóvá tevős baromságok kivételével kb. mindenben paraméterében jobb a te szarodnál
Még is picsánrúgom ha sikerül támogatáshoz jutnom, mert a benzines autók ideje lejárt Kifejtettem már bővebben is, hogy miért a lényeg az, hogy erre mozdult el a világ vezetése. Azt, hogy környezetkímélőbb e kb. senkit nem érdekel minden esetre erre van fogva. Vagy előbb vagy utóbb de egyszer csak ez lesz a jelen és a jövő meghajtása és teljesen lényegtelen, hogy ez most nekünk tetszik e vagy sem ugyanis nincs erre befolyásunk. Ki kell használni azokat az éveket amikor lehet ennek minden előnyét élvezni. Gondold el amikor már neked is vellany lesz addigra már ezután is csörgetni fogjuk befelé az aprót az állambácsinak. De most még adják.és adják hozzá a sok üdvözítő kivételezést is. Amikor már neked lesz addigra már te a jóságból rég kimaradtál.
Nem igazán érted meg, csak azt, amit direktben leírok?
Az én számolásommal 15 év alatt (annyival számoltam) kb. két havi bruttó, mai átlagkereset nyeresége érhető el, magyarán alig, ha érted ezt a kifejezést.
Nem figyeltél fel, pedig leírtam, a szaldós rendszer megszűnik, az hogy mennyiért veszik és adják el, még nem tudható, de ha csak 1 forint is lenne a különbség, már annyival is később fut nullára a cuccos.
Bizonyos "nagyobb" rendszerrel az a baj, hogy nem fér fel a háztetőmre, de gondolom a tiédnek is véges a felülete.
A termelt energiára hétfőn-kedden kW pontossággal tudok számot mondani, elmegyek a házhoz ahol melózom és megmondom. Annyit biztosan tudok, hogy a neki felrakott 3 kW-os rendszernél 2750W-nál nagyobb számot még nem látott az inverter kijelzőjén.
Az inverter a gugli barátom segítségével olvashatóak alapján 10 évvel kalkulálható, legalábbis a meghibásodás szempontjából.
Ja, és tudod miért akciós az általad linkelt napelem? 5kW ÉS egy fázis? HOOOOOOL??? Kinek????? 2,5 kVA felett csak 3 fázis, tehát a linkelt cég egy szarházi ratyitallér buzi, mert kinek ajánlja a vackát?
Azért epedve várom a Spring NCAP töréstesztjét! Eddig az elmúlt 20 év leggyengébb eredményét (nulla *) a tegnap linkelt Fiat Punto produkálta - és az még egy masszív combos járgány ehhez a ceruzaelemes bádogkasznihoz képest. (A sokkal-sokkal masszívabb új Dacia Sandero-nak 2* jött össze) Vajon milyen lelki nyugalommal ülteted bele a feleségedet és a gyerekedet? De ugye csak a fillérb@szás számít....
így van
Én már nagyon várom Engem az tölt el boldogsággal és földöntúli örömmel, hogy ingyenbe használja az asszony. A mostani benzineshez viszonyítva ami városban benyakal 8 litert, meg lesz egy megtérülése is. mire cserés lesz 5-6 év ingyenbe lesz az aurishoz képest is Aztán az is lehet, hogy nem lesz benne üdvözlő fény és hang Ez mondjuk egy kicsit üröm az örömben De valahogy majd kiheveri az asszony Ellenben arra a nagy monitorra amit odabiggyesztettek középre valamit trükközni kell a telefonnal vagy mit és pont ugyanazt tudja az a nagy képernyő mint a telefon.
A bogyó is a karbantartási költségek kifizetése helyett szívhatna rendes cigarettát Ezek a cigisodrók azt hiszik, hogy milyen qrva sokat spórolnak a zacskós dohánnyal
Az még egyiknek sem tűnt fel, hogy akár milyen jó állagúra van sodorva a cigaretta (sem túl kemény, sem túl laza) 5 slukk alatt végére érnek
A bóti cigi minimum a dupláját tudja
Aki kénytelen fillérbaszni (mint én is) azt nem nagyon érdekli a sötétzöld környezetvédelem. Ha az állami támogatást nem számolod (mert nem jut mindenkinek a keretből), akkor az én szarom + százezer km benzinköltsége nagyjából megegyezik a Spring vételárával, és mint autó ezerszer különb.
Teljesítmény, biztonság, kényelem, menettulajdonságok, azaz kb. minden szempontból.
Amugy egy e corsa johet,szebb mint a fos renyo,van fidesz szin fekete tetovel.
De az asztma kihuzza szerintem a szilardtest akkuig.Az jobb lesz mindenben a litiumnal.
Az ár a lenyeg.
Te a büdös eletbe nem szedsz ossze 15 millat.
En se.
Igy marad a max 4-5 millas kategoria,ebben meg nincs vagykelto jarmu.Kozlekedni kelk mig haggyak.
Igy az indok a vasarlasra max a fillerbaszas lehet.
Ebben meg a te fos renyod szarabbul all mint a spring.
Ha mas nem megmutatjak azt a sisakos kepet rolad. az eleg.
3 evesen meg mar tul leszel egy nem garis motorcseren.
Mindenkinek más szempont szerint értékes egy autó. Neked úgy látszik a törésteszt és az üdvözlő hang fény hatások a fétisek én maradnék az olcsóságnál, egyszerűségnél és az alacsony fenntarthatóságnál
Nekem az nem tetszik, hogy a villanyosok közül (ha már a kedvezményekre meg a napelemes töltésre hajtasz) miért a leghitványabbat veszed meg a saját CSALÁDOD részére? Ha szegény volnál, megérteném (akkor sem...), de ha egy fél lakótelepi lakással kevesebbet veszel az idén, akkor kényelemben, biztonságban tudhatnád a szeretteidet, a villanyos hajtás előnyei megtartása mellett.
Még is picsánrúgom ha sikerül támogatáshoz jutnom, mert a benzines autók ideje lejárt Kifejtettem már bővebben is, hogy miért a lényeg az, hogy erre mozdult el a világ vezetése. Azt, hogy környezetkímélőbb e kb. senkit nem érdekel minden esetre erre van fogva. Vagy előbb vagy utóbb de egyszer csak ez lesz a jelen és a jövő meghajtása és teljesen lényegtelen, hogy ez most nekünk tetszik e vagy sem ugyanis nincs erre befolyásunk. Ki kell használni azokat az éveket amikor lehet ennek minden előnyét élvezni. Gondold el amikor már neked is vellany lesz addigra már ezután is csörgetni fogjuk befelé az aprót az állambácsinak. De most még adják.és adják hozzá a sok üdvözítő kivételezést is. Amikor már neked lesz addigra már te a jóságból rég kimaradtál.
Az én számolásommal 15 év alatt (annyival számoltam) kb. két havi bruttó, mai átlagkereset nyeresége érhető el, magyarán alig, ha érted ezt a kifejezést.
Nem figyeltél fel, pedig leírtam, a szaldós rendszer megszűnik, az hogy mennyiért veszik és adják el, még nem tudható, de ha csak 1 forint is lenne a különbség, már annyival is később fut nullára a cuccos.
Bizonyos "nagyobb" rendszerrel az a baj, hogy nem fér fel a háztetőmre, de gondolom a tiédnek is véges a felülete.
A termelt energiára hétfőn-kedden kW pontossággal tudok számot mondani, elmegyek a házhoz ahol melózom és megmondom. Annyit biztosan tudok, hogy a neki felrakott 3 kW-os rendszernél 2750W-nál nagyobb számot még nem látott az inverter kijelzőjén.
Az inverter a gugli barátom segítségével olvashatóak alapján 10 évvel kalkulálható, legalábbis a meghibásodás szempontjából.
Ja, és tudod miért akciós az általad linkelt napelem? 5kW ÉS egy fázis? HOOOOOOL??? Kinek????? 2,5 kVA felett csak 3 fázis, tehát a linkelt cég egy szarházi ratyitallér buzi, mert kinek ajánlja a vackát?
Én már nagyon várom Engem az tölt el boldogsággal és földöntúli örömmel, hogy ingyenbe használja az asszony. A mostani benzineshez viszonyítva ami városban benyakal 8 litert, meg lesz egy megtérülése is. mire cserés lesz 5-6 év ingyenbe lesz az aurishoz képest is Aztán az is lehet, hogy nem lesz benne üdvözlő fény és hang Ez mondjuk egy kicsit üröm az örömben De valahogy majd kiheveri az asszony Ellenben arra a nagy monitorra amit odabiggyesztettek középre valamit trükközni kell a telefonnal vagy mit és pont ugyanazt tudja az a nagy képernyő mint a telefon.
A bogyó is a karbantartási költségek kifizetése helyett szívhatna rendes cigarettát Ezek a cigisodrók azt hiszik, hogy milyen qrva sokat spórolnak a zacskós dohánnyal
Az még egyiknek sem tűnt fel, hogy akár milyen jó állagúra van sodorva a cigaretta (sem túl kemény, sem túl laza) 5 slukk alatt végére érnek
A bóti cigi minimum a dupláját tudja
Teljesítmény, biztonság, kényelem, menettulajdonságok, azaz kb. minden szempontból.
De az asztma kihuzza szerintem a szilardtest akkuig.Az jobb lesz mindenben a litiumnal.
Te a büdös eletbe nem szedsz ossze 15 millat.
En se.
Igy marad a max 4-5 millas kategoria,ebben meg nincs vagykelto jarmu.Kozlekedni kelk mig haggyak.
Igy az indok a vasarlasra max a fillerbaszas lehet.
Ebben meg a te fos renyod szarabbul all mint a spring.