Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az bőven birja, én 8-as csavarokat hajtok be vele
ütvecsavarozó olyan erős kell csak hogy az 5x100as pozdorját betekerje a fenyő gerendába, ettől vadabb dolgokat nem csinálok
sajnos az enyém behajtó már nem tudja mert elgyengült az elmúlt 18 évben, elő kell neki fúrni
Ja, meghal a család, de legalább ingyen tette, igazi gazdaságosság.
Pici meg Dacia, de nézted te a linkelt teszteket?
Mindent tud amit kell egy városi rohangászósnak.
Minek költsön többet ha a célnak tökéletesen megfelel? Csak azért mert ha a Rönóra Dacia címkét raknak akkor már nincs prasztizse?
Akkor miért vettél gyengét? Csak törésteszt alaphán sose vennék autót. Azaz igazság eddig meg se néztem egyiket se.
Komfort, dinamika, kényelem. Többi másodlagis, annyira egyik se szar már.
bogyó
szedd össze a kis városodban mennyi ember ment 65km órával egy betonfalnak az elmúlt 10 évben, elemezd a halottak számát és a töréstesztek eredményét
nálunk a kis nyugis falunkban 1 ilyen eset volt az elmúlt sok.sok évben, de ott ittasan, nem bekötve, és se panda se mittudoménmi hanem egy merci lett kerítésnek vezetve nem tudom a típusát mert nem ismerem a merciket(sem)
volt még egy haláleset de ott biciklit löktek az árokba és kitört a nyaka a biciklizőnek
Nem latom a rohamlepteket,csak az egyre nagyobb es nehezrbb akkupakkokst es egyre batarabb kettonas tankokat.
Vagy a swing fele minimal gyoszoket,amik csak azert leteznek mert van allami tamogatad es co kvota.
Dehogynem. Tudod hányan meghaltak benne, ha egy baleset résztvevője volt, akkor abból tuti hogy hullát szedtünk ki.
nagyon sajnálom ami veled történt Nem kívánom senkinek Szeretném ha velünk nem történne hasonló Nyílván ez nem kívánságműsor.
De van aki az üzemanyag ellátó rendszer alapján választ meg egy autót, van aki a szépsége alapján , van aki a praktikusság alapján, van aki a TÖRÉSTESZTEK alapján és van akit a gazdaságossági szempont érdekel jobban Ezt el kell fogadnod
Ja, ja, főleg ha a kereszteződésbe belecsattan oldalról valaki.
Amit én használok ikyen szette vagy tizvéves, birja. A behajtó közepesen erős de legalább nem nehéz. Azt már vágtam tönkre de a saját faszságom.miatt mert nagyobb körkivágóval kinoztam, csak.mert lusta voktam azerősebbért kimenni a kocsiba. De akku nélkül huszonezerért pótolható. Ha hazaérek megnézem a tipusát. Behajtóból sok van, abból a legerősebb tőből leszakitja a karod ha megakad valqmibe cserébe nehéz, de legalább fémtokmányos. Ja, 18-as mind. A 12 gyengébb.
A toyota szerint a hidrogén, azt mondják ez az elektromos szarakodás csak egy áthidalás.
hát ha vadonat újat veszek akkor mire megjön 8 évvel minden féle képen fiatalabbat veszek neki a mostaninál.
Hogy értsed én nem gondolkoztam elektromos autón Aztán februárban az egyik albimból elmentek. Ott volt egy srác aki segített összepakolni a volt lakónak. Mondom helló te ki vagy? mondta Kérdeztem mivel foglalkozol. Mondta napelem rendszereket telepít ki. Na akkor el kezdtem mélyebben beszélgetni erről a témáról és akkor azt mondta, hogy most van rá állami támogatás és intéz mindent. Azt mondtam neki: Akkor KÖLL
Násanp eljött kecskemétről felmérte a terepet mondta 3 guriga és felét visszakapom. Aztán így,hogy megvan a napelem és közben fellinkelted nekem TE a dácsiás kipróbálási lehetőséget, meg jön rá 2,5 milla kézenfekvővé vált, hogy ez a következő logikus gazdasági lépés. Az én saját autóm ami 10,5 misi újonnan nekem effektíve került 4-be. Az asszonyé fog kerülni effektíve 3-ba. Lesz 2 új autó a családban 7 miskáért, nem lelakott lefosott szarról beszélek. Az asszony az övét városban fogja használni 90%-ban. Mit nem lehet ezen érteni?
Nekem volt egy autóbalesetem 29 évvel ezelőtt (amiben VÉTLEN voltam): szóval azóta vagyok púpos hátú, félig nyomorék - és kizárólag azért, mert papírkasznis szarban ültem. Az egész életemet elbaszta ez az egyetlen dolog. Egy mai, "normális" autóban ülve a kocsi ugyanúgy totálkár lett volna, csak éppen nekem nem volna semmi bajom se. Azóta a forgalom a többszörösére nőtt az utakon, és BÁRMIKOR BÁRKIVEL előfordulhat hogy baleset részesévé válik, akár saját hibából, akár önhibáján kívül.
No mi van ideges lettél? Nem azt mondtad hogy nem szokásod, csak az észerűség?
Nem figyelsz az érvekre, csak a saját faszságodat fújod, amivel mindenáron azt akarod kihozni, hogy neked nem jó, így pedig nyilván sikerül is elhitetned ezt magaddal, pedig ha akarnád lehetne jó is. Ugyan az vagy mint Ini, csak ő nem kezd el hisztizni, és tőle el is várom hogy hárítson mindent ami neki munkát jelent

Én itt lezártam veled ezt a beszélgetést, mert értelmetlen.
Előtte nem olvastál utána a Google -n?
Na itt lehetett a probléma.
mostanában nincs jó véleményem a makitákról, nem látom bennük azt hogy annyit bírjon mint a régi
mivel felgyorsult világban élünk ha fele annyit bírna az is elfogadható lenne, de én még azt se nézem ki belőlük
ütvecsavarozó a trapéz lemezelésekhez kell, sokkal jobb mint a fúró, elég szar a csuklóm és nagyon megérzem hogy fúróval vagy csavarozóval csinálom
de ha van tuti makita tipped amit ismersz és még kapható akkor ránézek arra is
Áruld már el te mért akarsz mindenáron karambolózni azzal a szarral? Nincs más értékmérő mint a törésteszt meg az üdvözlő fény?
Azt a kettőt is youtubról néztem hogy kell
írtam neki példának a bakancs szwittyet, az is --os töréstesztű volt mégsem haltak jobban a népek amikor háztartásonként volt belőle 1 példány. Pedig légzsák ilyesmi még nem is volt akkoriban
A legelső értéket, a felnőttvédelem passzív biztonságát kell nézni, meg a személyi sérülések helyét és súlyosságát. Az említett 3-4 éves Fiat Puntoban például MINDENKI, MINDEN ÜLÉSEN nyakcsigolyatörésbe fog belepusztulni. Vacak 65 km/h-s "koccanásnál".
Te még csak egyet-kettőt csináltál.
Lesz itt olyan, aki már akkor telepített klímát,amikor még nem is létezett.
városban kb lófaszt se számít milyen a tesztje
a nagyobb koccanásokat meg a légzsák simán megfogja
Az lehet.......