Aki kénytelen fillérbaszni (mint én is) azt nem nagyon érdekli a sötétzöld környezetvédelem. Ha az állami támogatást nem számolod (mert nem jut mindenkinek a keretből), akkor az én szarom + százezer km benzinköltsége nagyjából megegyezik a Spring vételárával, és mint autó ezerszer különb.
Teljesítmény, biztonság, kényelem, menettulajdonságok, azaz kb. minden szempontból.
Te pedig erre reagálva:
nem akarlak bántani bogyó de az asszony 7 éves autója a hasbaakasztós , autóeladhatóvá tevős baromságok kivételével kb. mindenben paraméterében jobb a te szarodnál
..
Tehát úgy indítottál, hogy leszaroztad a másik járgányát.
azért kell figyelni
a biztonsági berendezések-intézkedések jelentős többsége azért van mert az emberek egyre idiótábbak
nem csak a kocsiban otthoni és céges környezetben is
amikor vettem az astrát akkor direkt olyanokat néztem amiben nincs utas oldali légzsák mert akkor lehet oda pakolni mindenféle dolgokat
most is horog, fűzőtő meg hasonló kis kacatokkal van teli az a rész
mentünk az astrával 200 ezret az elmúlt 15 évben, 2 vezetési hiba volt eddig: asszony nekitolatott egy villanyoszlopnak, és az asszony kifordult a parkolóvól és valami oszlopon fennakadt a lökhárító
2 egyéb hiba volt még ezen kívül: valaki nekitolatott egy olyan kocsival aminek hátul van a pótkerék, és szegeden valami buzi ráült agresszívan a sárvédőre mert behorpadt
volt pár őz-nyúl-kutya, 2 indes búra és egy ködláma vesztéssel járt, és a lámpafülek többsége el van törve
az hogy az alját már szétvertem félig a csatorna parton az az én hülyeségem
ennek tükrében lefosom a törésteszteket, a szifilisztől több a félnivalóm mint atól hogy nekem jönnek.......
Te szándékosan egy nem megfelelő napellemmel terrorizálod a többieket. ha azonban megveszed 3kW-os 3 fázisút és annak az árával számolsz, akkor nagyságrendileg pont azt számolhatod ki, mint én.
És nem nekem nem jó, hanem egyszerűen nem jön ki az a matek, amivel a forgalmazók hülyítik a népet.
Engem te még nem láttál itt, hogy szándékosan és bízva a többiek e-téren tudatlanságával, egy megtévesztő adattal akartam volna megtéveszteni a többieket.
Lezárhatod a beszélgetést, lejárattad magad a szándékos megtévesztéssel. És ezt mindenki olvashatja.
Minden minőségi márkát eléri az a végzet, hogy enged a menőségből mert különben bezárhat az egyre olcsóbb (és néha házi barkácson is túlmutató) de megfelelő minőségű más gyártmányok miatt.
Én emlékezem a hőskorra, amikor volt mondjuk EVIG, meg Bosch meg Hilti.
Ha lemegyek a műszaki boltba, azt látom, hogy a pőrén árult Einhell és a Makita között minimális a különbség.
Nem CSAK törésteszt alapján vettem autót, de az ár, kényelem, menettulajdonságok mellett (előtt) az is nagyon fontos szempont volt. Az új Suzuki Swift volt kinézve, de az éppen a könnyűszerkezetes felépítése (tehát az, ami miatt kevesebbet fogyaszt a Clio-nál) miatt csak 3*-ot képes elérni. A Clio (az adott pillanatban ugyanannyi pénzért) nem csak hogy 5*-ot kapott 2019-ben, hanem abban az évben az 5*-os kisautók között a legmagasabb pontszámot érte el a PASSZÍV biztonságban. Ehhez jött pluszba, hogy - az akkori Swifttl ellentétben - alapáron tele van aktív biztonsági cuccokkal is. Ha az autó életében EGYETLEN EGYSZER megment a balesettől, akkor már érdemes volt azt választani.
Ja, és kényelmesebb, tágasabb, sokkal kulturáltabb belterű, csendesebb utasterű mint a Swift.
azért ez nem így van, én csak akkor veszek(csinálok) valamit ha látom hogy megéri
pl simán vettem pecabotot a balatoni pecákra pedig ilyen 2-3 alkalommal jártunk csak oda évente
épp nézeettem csak a kecskéhez tudnám tenni a napelemeket, mennyire kecskeálló az a cucc? mert mindenre felmászik az a dög
a tetőre se lenne jó mert kb 30 fokos szögben állkeletre a déli irányhoz képest
ellenben a mellettem lévő portán lehetne egy kis napelem farmot létesíteni mert van 60x10 méter helyem
Ha a balosok neyernek oromel kussol minden szar dontes es orbitalis lopas utan,ha homokos orgiat lat benyal nekik,es mosolyog hozza,kulonben kalocsan pufolom el holapattal.
Meg mindig lofasz az energiasűrűsege,a gyorstoltes halozati igenye,mar most folyadekhutes kell a toltokabelnek,es nagy leptekben a toltesi veszteseget is kompenzalni kene.
Arra vár