Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

felénk egyre kevésbé dobálják az e fölötti fizukat
sosem vonzott egy autó az értéke miatt
Ha jobban bele gondolok egyáltalán nem vonzott egy autó sem
A személyautó meg nem is az én műfajom számomra teljesen hasznavehetetlen
furgonba meg nem sok minden érdekel csak az, hogy olcsó és olcsón fenntartható legyen. Az ilyen szépség meg szín, meg üdvözlő hangefektusok és hasonló hasbaakasztó buziskodások nem érdekelnek
tudom ezért is írtam,hogy nem vagyunk német színvonalon. De ez lenne az optimális. Amivel nem számoltál az 5 éves használt autó értéke ami még azért tesz a 3,5 millához vastagon
mert az is egy szar
Szerintem a bmw még csak nem is gyárt olyat amiben van.
"Lakbér" helyett hitel, aztán stimmel.
2 tenyérnyi folt?
Amúgy meg úgy szól az ökölszabály, hogy kb. 6 havi jövedelmedből vegyél autót.
Persze ez nem túl arányos, mert ahogy írtad 250 ezres fizuból sokkal több összekaparni a 6 havi jövedelmet, mint egy 1millásból.
Nekem pl a fél éves kaja, rezsi, meg alapkiadások szűken megvan 1 hónap melóval, vagyis 6 év alatt nem egy fapados új mini Dacia árát kaparnám össze, hanem egy Bentley-re valót is.

Aztán ha 6 év alatt éppen össze tudod kaparni egy autó árát, ami 5 év alatt kidöglik alólad akkor tulajdonképen kizárólag az autóért dolgozol, másra nem is jut, simán nem éri meg azt csinálnod amit csinálsz, akkor már a kanapén döglésnek is több értelme van

Persze te jól csinálod. Én is így csináltam.
Miert szamolsz lakbert?
250 nettóban van a mekiben?
itt felénk ilyen 1000-1500as órabérek vannak, az 1000 körüliek a nőknek
21x8x1500 az kb 250 ezer
régi cégemnél 305 bruttóval veszik fel a népet az meg kb 200 ezer+ némi juttatás műszakpótlék cafetéria utazási stb de ez sincs több mint 250
pesten meg északnyugaton lehet több a zseton
Kurvára nem ugyanaz, mint fizetésből megvenni, és itt nem az ütemezés a lényeg... ha van egy milliárdos forgalmú céged, abban el lehet bújtatni - és az manapság már nem kirívó. Szinte ingyen lesz az autó, mert ha felvennéd a pénzt nyereségkén, és abból vennéd, akkor az árát még1x leadóznád...
Ha volna egy havi 3 millás nettó béred, ezt akkor se engedhetnéd meg magadnak (józanul számolva) - nagy vonalakban ennyi, szóval nem belekötni a részletekbe
250 átlagosan alacsony fizetés, nem átlagosan jó
A többi stimmel.
Viszont ennél a mekiben hamburgert sütve is többet lehet keresni.
Attól hogy nem egyszerre fizeted ki a 40 millát, még ugyan úgy ki kell fizetni.
Aki ki tudja termelni a 40millás autó részleteit az egyben is ki kell hogy fizesse.
A lízing csak egy adó optimailzállási trükk, nem ingyenpénz.
Én beülök, beindítom, mire elkezdek kifelé állni a kapun, a légfúvók előtt már ott van 2 tenyérnyi folt.... szóval megy az fűtőszál nélkül is... bár igazából nem tudom, a BMW-ben van-e? elölről kb annyi idő alatt tűnik ez a jég, mint hátul, a villannyal telefűtött ablakról.
Nagyon lassan.
Kíváncsiságból beírtam a hahu-ra, 40 milla feletti autó keresés: 285 találat... no comment... mi elég jól élünk, de ettől a szinttől hihetetlenül messze vagyunk Igazából nem is tudom, mennyit kéne ehhez havonta keresni....
... jó, tudom, az ilyen autók 90%-a cégnéven fut, leasing meg hasonlók, de akkor is
Megnézném a jéggel hogy boldogul fűtőszál nélkül.
Sajna a 250 az csóró fizetés... nem ők az új automata váltós autók vevőköre... nekik az 5-8 éves, először levetett olcsóbb autók jutnak...
Nyenyőce a babetta, nem?
A 15 éves KIa? Vagy az i3?
Lehet, hogy a K1600-ra gondol.
Hát milyen? Mesélj
Szerintem nagyon kevés ember tudja 5-6 évente újra cserélni
Legyen egy átlagos jó fizetés 250
Ebből 150 lazán elmegy lakbér+ rezsi
Marad 100 zseton amiből kell enni meg tankolni meg ruhát venni
Ha májkrémes kenyeret eszik az ember akkor se tud 50 ezertől többet félre tenni
Ez 6 év alatt kb 3,5 Milla ennyiért nem sok új autó van- lesz 6 év múlva
Ne dumálj, a tied se automata váltós
Elengedtem már.
Egyébként a VW-n kézi váltósba vettük meg.
Csak, hogy ne nézzék buzisnak a páromat.