Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugyanilyen módon az "üdvözlő fényeket", "üdvözlő hangot", "üdvözlő képernyőt", a tolatóradar hangerejét és magát a hangjelzés fajtáját is tudod programozni. Egyszer egy órányit játszottam vele....
a lényeget nem érted
a 90es években semmi pc segítséggel 2 különböző módon kapcsolt ki a zsiguli belső fény
Csak halkan merem írni, hogy a Clio ajtó becsukás után 30 mp-ig égeti a belső világítást (majd szép lassan, 5 mp alatt oltja el), de ha ráadod a gyújtást, akkor 3 mp alatt fokozatosan elhalványul. A fenti időtartamokat meg tudod változtatni a tableten keresztül, a megfelelő menüben.
Akkor ezen még dolgoznia kell...
nekem a zsiguliba volt olyan extra hogy késleltetéssel kapcsolt ki a belső fény
olyan ravaszul volt bekötve hogy ha becsuktam a vezető felöli ajtót akkor x idő után kapcsolt le
de ha másik ajtót csukták be akkor az x idő leteltével egyből kikapcsolt a belső világítás
szóval ha becsuktam a vezető oldalit és egy percig nyitva volt bármelyik másik egyből kikapcsolt a fény, de ha csak 3 másodpercig akkor ugyanúgy várt az x idő leteltéig
megvan az a relé valami vwből lett kiszedve, az opelba akartam bekötni csak még lusta voltam, ennyire kellenek nekem is az extrák a kocsiba
Mi.kapcsol be te szerencsétlen, az ablakemelőgomb is kihívást jelent nem hogy tudd mit csinál az autó tudtodon kivűl
Nincs
Nekem bekapcsol bár az egy pozso nem egy hitvány ford
Rosszul tudod. Buszoztam a volánnál bő tiz évet, belföldiztem adr-es kocsikkal beugrósként mellette, utánna. Nagy autóval kb vagy bő tiz éve nem járok hivatásszerüen.
Mondjuk a te szódásszemüvegeddelbazbis csoda ha egyáltalán észreveszed.
A villanyt nem kell beinditani
Bő 2 millió km ért max akkor vezethettel volna le ha nemzetközi kamionsofőr vagy buszsofőr lettél volna hosszú evtizedekig mivel tudtommal egyik sem voltál az a bő 2 millió inkább bő felmillio bár a lényegen nem változtat azon hogy egy autót sokkal messzebrol dollár hamarabb észre lehet venni ha világítást hasznal esőben meg kulonoskeppen
szinter-porfestés egyre megy......
Mondjuk ezbis jól tükrözi pipi igényességétbés szakértelmét, a büdös életbe nem.vennék semmilyen dácsiát. Rönót se szivesen, pedig volt olyanom is és semmi nagyobb gond nem.adódott a megannal. Ellenben az opel francia trafic változatával annál több.
Meg amit kihagytak belőle. Pl. ennek mindössze 2 csillagos lett az NCAP töréstesztje, míg a Clio nem csak hogy 5*-ot kapott 2019-ben, hanem az ÖSSZES 5*-os vetélytársa közül ő érte el a legmagasabb pontszámot a PASSZÍV biztonságban (tehát nem csak a kütyük miatt).
Fapados (ZEN) Clio, mint az enyém: https://www.euroncap.com/en/re...
Új Dacia Sandero: https://www.euroncap.com/en/re...
Nem nagyon érdekel a véleményed, mert tőled igénytelenebb autótulaj a földön nincs, alattad a vasgolyó is tönkremegy. Nekem soha semmi.gondom.nem volt egyikkel se, amit eladtunk pár éve azzal sncs semmi örül neki a gazdája. Általában azok szidják az autómárkákat általánosságban akik csak tankolják az autóikat.
Ez a szar pont ugyan az mint a renyo csak az embléma mas
A fordot egyébként sem sorolhatjuk az autók kategoriajaba. Hamarabb a sarokcsiszolohoz vagy egy furogephez. a lesajnált fenyő alatt van boven vagyis a ronyo az utolsó a sorban Ford olyan már nincs annyira szar hogy nem tudták besorolni
Így van a sok suletlen szar közül amit bele raktak az autóba ennek örülök a legjobban meg a telefonkihangositonak amikor beindul az autó akkor kapcsolja be a világítást csak gyujtason nem kapcsol fel
Ha kellően szélesek a sávok és jó a felfestés is, akkor szerintem teljesen ok. (Első utamon baromira zavart, azóta sokkal fegyelmezettebben tekerem a kormányt, igyekszem automatikusan sávközépen haladni). Pár száz km alatt simán megszoktam a jelenlétét. A keskeny, felfestés nélküli, töredezett szélű mellékutakat nem szereti - de amúgy 50 km/h alatt ki is kapcsolja magát, csak fölötte él.
Engem kátyú mentes autópályán érdekel, ott mennyire kényelmes?
Imi ez mi szerete lenni vagy
Szinterezel
A sok barom az is hülye akinek motorja van
De
Így próbál barátokat szerezni
Ismeri az elbaszott erdélyi "földutakat" is, ahol jellemzően még mobil térerő sincs. Ott a Google maps, Waze, Sygic, egy érintéssel válthatok közöttük, ha valami nem tetszik, vagy valami nem működik.