Nagyon jó és kényelmes az automata váltó, csak 30e km-kent olajat kell venne cserélni…. Én kifejezetten kedvelem az automatat (persze nem a 6 sebesseges aisin-t ), sokkal kényelmesebb, mint a manuális, bár azzal sincs bajom….
Pont a Toyota automataváltó a világ egyik legszarabb váltója ha minden igaz 2010 után már jobb lett
Haver fordjában is a triptronic váltó kihalt 200 ezer km belül első körben egy 70 ezres számla volt majd utána egy közel 400 ezres
Igaz a 400 ezres full generálra már vállaltak 6 hónap garanciát is
Ellenben a 123as merci automata váltója még a mai napig hibátlan, de itt is esik a minőség mert ismerős 350(320?) Mercijében 4 évesen szétkapcsolt a hajtás és megállt az úton mert váltó hibát észlelt a kocsi
Szóval azért nem állítanám hogy az automata a legjobb dolog, nem ok nélkül tart a nép tőle
Mondjuk az is vicces, hogy a 15 éves Kia most többért megy el a piacon, mint amennyiért vettem sok éve igaz a pénzünk sem ér annyit, mint évekkel ezelőtt…
a tendenciát láttuk már a hasznalt motoroknál is, szoval annyira nem újdonság….
Az olcsóság ugye relatív, attól függ mihez nézed… de alapvetően van igazság a gondolatmenetedben, viszont egy szaros középkategóriás autót is 10m fölé lehetett konfigolni már tavaly is, nem fullos kivitelben….Tiszta vicc Ahhoz képest 10m alatt is van villanyos gazdagon…. Szóval igen, nincsenek messze az árak egymástól és ez egyre közelebb lesz…. Ehhez képest a villany Dacia pl qrva olcsó,…
Legtöbb dobozban egy ember ül, azt cirmognag, hogy dugó van meg lassan halad.. A faccért nem vesznek egy nyenyőcét, aztán sokkal gyorsabban letudnák ugyanazt. Mikor kocsival jártunk melóba akkor öten ültünk egyben.
Elmondtam parszor, volt itt duma hogy sok vellany lesz majd oolcso lesz.
Lofaszt, a fosszilis fogjak a vellany arahoz passzitani.
Szerintem nem akarnak ennyi jarmuvet az utakakon latni.
Most tul mobilis a nep, mar a szegenyebb reteg.
Neha elhibazzak es kurvajo lesz.
Magas profitot szeretnenek.
Nem mindig a sok eladas hozza.
Haver fordjában is a triptronic váltó kihalt 200 ezer km belül első körben egy 70 ezres számla volt majd utána egy közel 400 ezres
Igaz a 400 ezres full generálra már vállaltak 6 hónap garanciát is
Ellenben a 123as merci automata váltója még a mai napig hibátlan, de itt is esik a minőség mert ismerős 350(320?) Mercijében 4 évesen szétkapcsolt a hajtás és megállt az úton mert váltó hibát észlelt a kocsi
Szóval azért nem állítanám hogy az automata a legjobb dolog, nem ok nélkül tart a nép tőle
a tendenciát láttuk már a hasznalt motoroknál is, szoval annyira nem újdonság….
Lofaszt, a fosszilis fogjak a vellany arahoz passzitani.
Szerintem nem akarnak ennyi jarmuvet az utakakon latni.
Most tul mobilis a nep, mar a szegenyebb reteg.