Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nálunk mind a harminc es volt. Bár baleset nem volt belőle, de tény hogy a szórakozás a fegyver babrálása volt. Volt is üritéskor lövés, meg leadáskor elveszett lőszer aztán a váltás másfélórát késett emiatt....
nem baj tele kell aggatni alis kínai szarral oszt jó lesz az
az összes ilyen vezetéstámogató funkciót betiltanék azonnali hatállyal Nem kell fokozni a baleset helyzetet . Vagy vezessen az autó önállóan, vagy vezesse a söfőrje. De az,hogy egy kicsit a söfőr is kicsit az autó is vezet a legrosszabb párosítás. Elhitetik a söfőrrel, hogy ő már nem is nagyon kell azt amikor lerepül a felüljáróról akkor meg csak pislog. Ez pont akkora baromság mint annó az én időmbe kitalálták a katonaságnál, hogy 29 éles lőszer kell a tárba a legelső egy vaktöltény ami szűkítő nélkül egyébként sem húzza a csőbe a következőt. Na gondolták innentől ez marha biztonságos lesz Arra nem gondoltak, hogy az unatkozó őrkatonának az 1-etlen szórakozása a fegyver babrálgatása, lett is belőle halálos baleset nem kevés
Baszd meg a dácsiádat.
szerintem az eredetileg egy fehér klió, csak a rozsdásodástól lett ilyen narancsos
Nem szeretem az automataváltót......ingyen se.....de kösz a tanácsot, majd kipróbálom agrármérnök.se jobb mint a néprajzos
szerintem csak simán balfasz vagy hozzá
kapcsold tompított fényre oszt hagyd úgy Amikor leállítod lekapcsol amikor beindul a motor felkapcsol
Jó lesz ha 2 éve használod azt most tudod meg Fényképezd le a váltógombot azt megmondom, hogy hány sebességes, mert lehet, hogy 2 éve csak 4-ig kapcsolsz, mert a zsigához vagy szokva (gondolom nem automata a gép ahhoz spúrabb vagy)
Engem nem lát,szerintem nem tudta hogy arról beszélünk.
Pont azt mondjukhogy az mekkora jó dolog ilyenkor.
enyém is kint alszik, amikor pár éve voltak a -18-20 fok körüli hideg akkor is egész jól indult, az 5w olajjal ilyenkor lényegesebben könnyebben tekeri
amúgy egyetlen egy "extra" hiányzik az astrából a villanyos szélvédő fűtés
Az aranyat ér. Mivel az egyik kint alszik fontos szempont télen reggeli induláskor. Amiota az első ilyen lett a portán azóta szempont hogy legyen ilyen az autóba. Meg ükésfűtés, kormányfűtés is :)
A Swift tudja az egy ajtó / összes ajtó nyitást, viszont a Clio sajnos nem. Cserébe viszont záráskor ha kétszer nyomsz rá, akkor felhúzza az összes ablakot, sőt a kocsi ilyenkor belülről sem nyitható. (biztonsági zár).

A sávtartó pont nem ilyen a Clioban, az az egyetlen biztonsági extra, ami megjegyzi az utolsó állapotát: ha kikapcsoltad, legközelebb is ki lesz.
...ja még hasznos extra: egy gombnyomásra a távon csak a vezető ajtó nyílik ki (persze ez is állítható, hogy 1 vagy az összes) na ez jó, mert többnyire 1edül használom, fölösleges állandóan nyitni-zárogatni minden ajtót.
Sávtartóm szerencsére nincs - az csak egy lenne a néhány közül, amit minden indulásnál ki kellene kacsolni most csak a start-stop ilyen
Én amit egy rohadt jó dolognak tartok,az az első szélvédő fűtés.Nem is értem hogy a francba nem terjed/terjedt el.
Ez se nagy cucc, már a 2003-as Vectra C-ben is állítható volt, meg persze a 2006-os 3-asban is...
Elég silány életed lehet ,ha ennek ennyire tudsz örülni...
Ez is nagyon fontos, pláne ha akkor nem kapcsolják be amikor kellene
De valóban a hármat villantás funkciója hasznos.
Clio-ban mindig hármat villog a komfort index, de pl. a Suzuki Swiftben programozható hogy hármat vagy négyet villantson.
Ezek az üveggyöngyök... beletenni egy autóba a mai technika mellett nem kihívás, se nem költség, viszont a prospektusban jól mutat - meg az idióta userek már el is várják. Értelme persze annyi, hogy lehet ilyen fórumon villogni vele. Ezek azok a dolgok, amiket 1x beállít az ember, aztán nem nyúl hozzá soha. Amíg nem lehetett beállítani - addig is megvoltunk valahogy
2000 óta az egyetlen hasznos találmány az egy érintésre 3-t villanó index Tolató radart pl. mindig rühelltem, a tolató kamera viszont jó.
Legfontosabb funkciók az autóban
Engem az érdekel ,hogy ennyi extra mellé belefért egy olyan ülés ,amibe a púpod belesimul ?
Mert ha nem ,akkor baszhatod az extrákat...nyomni fog
Ebben egyetértek. Be van kapcsolva, de csak a gyári alapbeállításon, az a legkevésbé idegesítő.
A '96-os Clio 1-esemben ez gyári felszereltség volt. Ja, hogy nem Zsiguli.... (Utána a fapados Thaliában az égvilágon semmi, azt ha becsuktad, akkor sötét lett rögvest. Nyitott ajtónál kellett este a slusszkulcsot bedugni, mert egyébként nem találtad a likat).
Pontosan erre jó.hogy egy órát elbassz vele.Üdvözlő faszom....pontosan nem jó semmire,egy értelmetlen giccs.