Nálunk mind a harminc es volt. Bár baleset nem volt belőle, de tény hogy a szórakozás a fegyver babrálása volt. Volt is üritéskor lövés, meg leadáskor elveszett lőszer aztán a váltás másfélórát késett emiatt....
az összes ilyen vezetéstámogató funkciót betiltanék azonnali hatállyal Nem kell fokozni a baleset helyzetet . Vagy vezessen az autó önállóan, vagy vezesse a söfőrje. De az,hogy egy kicsit a söfőr is kicsit az autó is vezet a legrosszabb párosítás. Elhitetik a söfőrrel, hogy ő már nem is nagyon kell azt amikor lerepül a felüljáróról akkor meg csak pislog. Ez pont akkora baromság mint annó az én időmbe kitalálták a katonaságnál, hogy 29 éles lőszer kell a tárba a legelső egy vaktöltény ami szűkítő nélkül egyébként sem húzza a csőbe a következőt. Na gondolták innentől ez marha biztonságos lesz Arra nem gondoltak, hogy az unatkozó őrkatonának az 1-etlen szórakozása a fegyver babrálgatása, lett is belőle halálos baleset nem kevés
szerintem csak simán balfasz vagy hozzá
kapcsold tompított fényre oszt hagyd úgy Amikor leállítod lekapcsol amikor beindul a motor felkapcsol
Jó lesz ha 2 éve használod azt most tudod meg Fényképezd le a váltógombot azt megmondom, hogy hány sebességes, mert lehet, hogy 2 éve csak 4-ig kapcsolsz, mert a zsigához vagy szokva (gondolom nem automata a gép ahhoz spúrabb vagy)
enyém is kint alszik, amikor pár éve voltak a -18-20 fok körüli hideg akkor is egész jól indult, az 5w olajjal ilyenkor lényegesebben könnyebben tekeri
amúgy egyetlen egy "extra" hiányzik az astrából a villanyos szélvédő fűtés
Az aranyat ér. Mivel az egyik kint alszik fontos szempont télen reggeli induláskor. Amiota az első ilyen lett a portán azóta szempont hogy legyen ilyen az autóba. Meg ükésfűtés, kormányfűtés is :)
A Swift tudja az egy ajtó / összes ajtó nyitást, viszont a Clio sajnos nem. Cserébe viszont záráskor ha kétszer nyomsz rá, akkor felhúzza az összes ablakot, sőt a kocsi ilyenkor belülről sem nyitható. (biztonsági zár).
A sávtartó pont nem ilyen a Clioban, az az egyetlen biztonsági extra, ami megjegyzi az utolsó állapotát: ha kikapcsoltad, legközelebb is ki lesz.
...ja még hasznos extra: egy gombnyomásra a távon csak a vezető ajtó nyílik ki (persze ez is állítható, hogy 1 vagy az összes) na ez jó, mert többnyire 1edül használom, fölösleges állandóan nyitni-zárogatni minden ajtót.
Sávtartóm szerencsére nincs - az csak egy lenne a néhány közül, amit minden indulásnál ki kellene kacsolni most csak a start-stop ilyen
Ezek az üveggyöngyök... beletenni egy autóba a mai technika mellett nem kihívás, se nem költség, viszont a prospektusban jól mutat - meg az idióta userek már el is várják. Értelme persze annyi, hogy lehet ilyen fórumon villogni vele. Ezek azok a dolgok, amiket 1x beállít az ember, aztán nem nyúl hozzá soha. Amíg nem lehetett beállítani - addig is megvoltunk valahogy
2000 óta az egyetlen hasznos találmány az egy érintésre 3-t villanó index Tolató radart pl. mindig rühelltem, a tolató kamera viszont jó.
A '96-os Clio 1-esemben ez gyári felszereltség volt. Ja, hogy nem Zsiguli.... (Utána a fapados Thaliában az égvilágon semmi, azt ha becsuktad, akkor sötét lett rögvest. Nyitott ajtónál kellett este a slusszkulcsot bedugni, mert egyébként nem találtad a likat).
kapcsold tompított fényre oszt hagyd úgy Amikor leállítod lekapcsol amikor beindul a motor felkapcsol
Jó lesz ha 2 éve használod azt most tudod meg Fényképezd le a váltógombot azt megmondom, hogy hány sebességes, mert lehet, hogy 2 éve csak 4-ig kapcsolsz, mert a zsigához vagy szokva (gondolom nem automata a gép ahhoz spúrabb vagy)
amúgy egyetlen egy "extra" hiányzik az astrából a villanyos szélvédő fűtés
A sávtartó pont nem ilyen a Clioban, az az egyetlen biztonsági extra, ami megjegyzi az utolsó állapotát: ha kikapcsoltad, legközelebb is ki lesz.
Sávtartóm szerencsére nincs - az csak egy lenne a néhány közül, amit minden indulásnál ki kellene kacsolni most csak a start-stop ilyen
De valóban a hármat villantás funkciója hasznos.
2000 óta az egyetlen hasznos találmány az egy érintésre 3-t villanó index Tolató radart pl. mindig rühelltem, a tolató kamera viszont jó.
Mert ha nem ,akkor baszhatod az extrákat...nyomni fog