Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ezért pont nem adnék egy vasat se.....ráadásul a sygic meg nekem.nem jött be.
A Waze-t nem szeretem, nekem "nem áll kézre". Ha Pesten laknék, és kocsival kellene melóba járni, akkor biztos az lenne a kedvencem. Vidéki utakon nekem az offline Sygic jön be leginkább. Eddig az Android Auto nem támogatta, de egy hónapja viszont már igen - persze 40 Euro-t fizetni kellett érte, egyébként csak a csupasz térképet mutatta, se tervezés, se hangutasítások, se hangvezérlés nem volt az ingyenesben. Gondolkodás nélkül kifizettem.
Amugy meg pont ennyi a lényeg egy jármű vásárlásban......
Állítólag vagy 200 db-ot eladtak a tavaly júniusi "újranyitási akcióban" az országban, persze az összes felszereltségből együttesen.
Egyébként igen: imádom!
Nekem van de az pont nem tévedhetetlen, ráadásul frissiteni is jó drága. De még a waze is tudja. Vagy igo is.
Semennyi. Már van. Nem is egy gyártónál.
Akkor egymásra találtatok más nem jelentkezett, szerintem.tudtál volna még alkudni
A TomTom csak mutatja egy ikonnal, a Google maps meg rá se b@szik. (Nincs gyári navim a kocsiban).
Nem frankózom, de ez volt a fő ok, hogy nem a kifutó típusú (4-es) Clio-t választottam tavaly: az ugyanennyi pénzért lehetett volna bőrüléses, kulcsnélküli indításos, digitklímás - de sokkal vacakabb (csak 900 köbcis, 90 lovas, és nagyon kelletlen, valamint hangos) motorral, halogén fényszórókkal (nekem a ködlámpám is LED, és van benne kanyarfényszóró is), és az összes biztonsági kacat teljes hiányával. Na meg annak a villanyablakai se voltak automaták, csak a sofőré. Mivel legalább tíz évre tervezem használni a járgányt, így csakis a friss tervezésű (bár amúgy jóval szerényebb felszereltségű) új típus jöhetett számításba.
Mindegyik.navi szól
Velmeyes ha nem jon senki.
A STOP-ot se árt az sokba tud kerülni...
Ne frankózd már az a pinaorrút Az én BMW-m full led, tehát nem egy "elavult" tervezés, mégis megviccelődik néha az automata kapcsoló... verőfényes nappal átmegyek egy 50 m hosszú alagúton, felkapcsol, és úgy marad 5 km-t, viszont néha este, mikor a lemenő nap erős, már tiszta "sötét" van, pont jobban látszok a tompival, mégsem mindig kapcsolja fel. Szóval igenis bele kell nyúlni néha, bevallom, ködben nem nagyon teszteltem, mert ha egy kis köd is van, én egyből felkapcsolom manuálisan.
A Clio sávtartójával én sem vagyok maradéktalanul elégedett: túl "szigorú", túl hamar beavatkozik. (Egy alsórendű, forgalommentes, kátyús úton talán nem véletlenül nem akarok a "sávom" mértani közepén menni - ezt ő nem fogja fel, ilyenkor kikapcsolom, mert marha idegesítő).
Nem is kötekedni akartam veled, csak jelezni, hogy évről évre fejlődik a technika. Szinte minden balesetmegelőző (esetleges baleset súlyosságát csökkentő) kütyü bekerül lassan a legolcsóbb kocsiba is, és ezek (többsége) évről évre egyre jobban, hatékonyabban működik is. Az EU nem csak a károsanyag kibocsájtást, hanem a balesetmegelőzést (csökkentést) is egyre jobban megköveteli. Persze mindkettőt a mi zsebünkből kell állni, de ahogy terjednek, úgy kerülnek egyre kevesebbe.
Az más, az meteorológia.
Az egy autó, jelen esetben a tiéd.
Ettől még hidd el, hogy NEM MINDEGYIK működik ugyanúgy.
Ott a sávtartás... attól eltekintve, hogy én nem, vagy csak nagyon ritkán (allergiás lettem a pollenre 40valahány éves koromra, ezért előfordul, hogy orrtörléskor bekapcsolom, de csakis a technika hibáinak ismeretében. )
Szóval sávtartás:
A mondeóban szerintem egy rakás szar a feleségem leonjához képest. Kipróbáltam: a leon simán visszahozza az autót komolyabb kanyarnál is, sőt a kanyarkombináció sem okoz gondot neki. A mondeó enyhe ívű kanyart bevesz, de ha kicsit élesebb az ív, simán elmegy a pitsába.
A lényeg, hogy ugyanaz a funkció nem pont ugyanúgy működika különböző autókban.
Fór szél.
"Ez a ház eladó!"
A telóra telepített (fizetős) Sygic az Android Auto programon keresztül bizony EGY KILOMÉTERREL előtte már szól. Ékes magyar női hangon, az autó hangszórójából. Meg mutatja is a kocsi tabletjén, a térképen. (Nekem megérte kiadni érte 39,9 Euro-t - pláne hogy offline, nem kell hozzá mobilnet, és magyar nyelven - a kocsi kormánygombjáról indítva - hangvezérelhető is.) Egy fos, fapados klióban.
Haladni kell a korral, uraim!
Akkor végüli semmi sincs ingyen. De hogy eladható legyen kell olyat bele tenni ami addig csak felsőbb kategóriákban vokz elérhető. De annyira nem.akarják igyé odaadni ami háromszor annyiba kerül.
Eddig is felismertem a táblákat.
Na azt meg egyik se tudja pedig annak.az egynek van értelme
A Swift nem új ezek közül (az 2017-es), de a tavalyi (2020) ráncfelvarrásnál abba is bekerült minden. A fapados, legolcsóbb kivitelbe is. (Igaz, fel is vitték az árát vagy 500 ezer forinttal...)
Amugy egy tablat kell felismernie, a RADARCONTROL feliratut.