Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mint írtad “most”…. És meg drágább lesz, az új autok árak még kb 20-30%-t fognak emelkedni….
Szerintem semmi.nyoma hacsak a szófosás nem.az
Elhiszem. Ezért irtam a gyári beszállitókat.
nekem asszem 94-be kellett volna mennem de én is palléroztam még egy kicsit az elmém ami azért sikerült is
hogy, hogy nem fontos a károsanyag kibocsájtás? Hát akkor mi a fontos az üdvözlő fények meg hangok???
Minden értelmes ember a károsanyag kibocsájtás alapján választ magának autót
hát nem csak a magyar paraszt rögeszméje, hogy az automata váltó szar, könnyen elromlik és drába javítani. tény,hogy automata váltok között van nagy különbség.
De nem a félcitrom váltónál tartunk már Próbáltam egy tojotát már még csak az sincs,hogy berakod d-be ránt az autó Egy két haver dolgozik a merciobe járnak ilyen fostaliga dácsiamotoros mercikkel amit ott raknak össze, nincs már váltókar 1 bajusz kapcsoló az egész váltó
Az automata váltó igen is jó dolog Nem kell állandóan darakavaróval foglalkozni, meg a pedált nyomogatni Pesti dugónál, araszolgatni meg egyenesen párja nincs
Aki azt mondja, hogy az automata váltó nem jó az egyszerűen csak hülye, mást nem tudok róla írni mert ez az igazság. én meg lennék 1 út során 680 kuplungpedál lenyomása nélkül, meg botozgatás nélkül is
A szélvédőben az a szép hogy amit a gyár belerak is beszállítótól van.Ugyanaz negyed áron.Nem egyszer volt olyan hogy a gyári beszállítótól rendelt üvegben ott volt a gyári embléma leprimerezve.
Van egy 640e km duc, minden kell, meg a feknyereg csuszka feszek is kikopik.
Szerintem pilkington, de fasz tudja, egyet kivitt egy 240 es munkalap, egyet a kreten szelvedos "tutijolesz" javitasa utan az elso hoesesben megrepedt, nomeg repedten vettem a kicsikocsit. Kell a fasznak, van futott garazs. Problem solved.
A mostani focus hatvannál jár három évesen a transit mingyá kétszáz négyésfél évesen. A focusra csak olaj a transit azonkivül már gumi meg fék. Más semmi és szinte mindennap mozog, sőt ez elvárás.
Általában inkább a gyári alkatrészeket vagy legalábbis gyári beszállitókat részesítem.eőnyben.
Irtam hogy az elektromos kacatot kell cserelni?
akkor az opel astra lehetett yesglas üveggel.
89-ben kellett volna, de a suli miatt 92 lett belőle. Igy már csak egy évre mentem másfél helyett.
ha van casco akkor mehet a gyári,amúgy teljesen felesleges megvenni.
valószínű előttem voltál én viszonylag későn vonultam a koromhoz képest 98-ban szereltem
ismerős
Írtam ilyet?
azért ha bejön(mert gondolom igen) kitaláljuk, hogyan háláld meg. Egyébként tudom ellenőrizni a sógór autóvillamosági, minden héten vendég nála legalább 1 ford,majd kipróbálom ha kamuznál
Én cseréltettem tavaly egy kő miatt, a gyári fűthető 240 volt. Viszont pont emiatt van casco az autón, igy akár semmibe is lehet.
Nekem meg kiszallassal helyszinen volt 20.
pedig egy csodás dolog. az enyémet azzal vettem volna de csak 180 lóerős motorral adták volna nálam ez 5 évet se bírt volna
Ez a szélvédő csere egy érdekes dolog,inkább autó típus függő hogy mennyibe kerül.Az én autómba pl 40ezer a fűthető szélvédő,de van autó amibe 300 ezer a nem fűthető.
Mi a baj vele? Tök vicces
Beállunk az udvarba aztán a kutyák ahogy mászkálnak a kocsi körül majdnem olyan mintha a kapásjelző visítana