Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem létezik olyan ember, aki 30 ezrenként váltóolajat cserél... még a német BMW fan oldalakon is 100 ezerről beszélnek, pedig azok óvatosak.
Ismersz 2 automatát, amit 10 év és 200 ekm után javítani kellett - ebből levonod a következtetést, hogy nem szereti a nép? A "nép" pont azért nem szereti, mert ilyeneket olvas, de valójában 0 tapasztalata van... Nézd, a tűzoltónk is elutasítja az automatát, pedig ő jobban ért az autóhoz, mint pl. Pipi
Sztem a legjobb dolog a világon, eszembe nem jutna manuálist venni, ha csak nem muszáj Persze nem ilyen CVT fosokat, mert ugyan jó az is, de buzis
Nem az üvegbe kell a fűtőszál
Hanem a levegő útjába mint a szárítógépekben van
Ha bekapcsolod 3 másodperc alatt forrót fúj
Egen,a hastraban siman ott a dedikalt gomb.
Igen, ezt mondom, hogy az Astrában nincs rendes fűtés, így nem is tudja lefújni, főleg nagy esőkben, 0fok körül a legrosszabb.
Se a Leaf, s a Priusnál nincs ilyen problémám. Van egy dedikált gomb az ablak párátlanításra, megnyomom, és pillanatok alatt lefújja levegővel, klímával, fűtéssel, nem tudom hogy lényeg hogy megcsinálja, ezért tök felesleges lenne fűtőszál az üvegbe.
Az a pallér nagyon életlen volt...
Én egy szegedi verso-t néztem ami feltűnően olcsó volt
Új kora óta volt az embernél 170 ezernél járt
Az mondta 1x volt váltó csere de most sem az igazi ezért ennyi az ára
Utána körbeolvasgattam kérdeztem és 10 ből 10 azt mondta hogy kivétel nélkül mind szar
2008 vagy 2010 vagy ilyesmi évjárat alatt felejtős az automata
Azaz
Lepukkant csepelbringához képest még mindig drága
Priust is többért tudnám eladni mint vettem...erős a kísértés
Az egyértelmű hogy a Merci hidromechanikus váltója a legjobb, de apám szomszédja elég vastagon megélt ezek javításából
Szóval olyanoknak való akinek van pénze banánra is.

DSG váltóknál már jobb a helyet, de a céges VW Amarok DSG je annyira szar hogy inkább váltogatnék kézzel, (céges Fapad Fábiában kell is, azt jobban szeretem) pedig a Priuson nagyon szeretem a gondolkodásmentes erőátvitelt.
Igazából vmi nagyköbcentis plug-in lenne a jó nagyobb akksival, 100-150 villanyos hatotav elég lenne…. Városban lehetne villannyal menni, közúton meg mehetne a belső égésű motor… napelem van, fali töltő van, ráérnék éjszaka tölteni otthon
Nem kell…. még 2 évig meg lesz az i3, ha és akkor még lesz kedvezmeny dömping villanyosra, meg ingyen parkolás, akkor veszek egy másik vmit, de hogy nem Dacia-t az biztos
Ezt a foshatárt!
a verolex sokkal jobb volt ott elő volt 2 kerék
Mondjuk kátyút kikerülni azzal sem lehetett
Dehogynem, a croissant nagyon finom
lári-fári kilakatolod azt lehet vele találkozókra járni.
miért te is hajtasz egy dallerre
mihez kell kutyát vinni sétálni
és a triumf
a mái napig van egy korolla automata váltóval. komplett cserélték ingyen és bérmentve Még csak nem is mi kerestük őket, hanem a tojota keresett fel minket. Annyi volt a baja a váltónak néha direktben nem vette a sebeséget mondjuk ez 2-szer fordult elő. egyszer valahol kazincbarcelóna környékén talán sajószentpéternél . Félretoltam a piroslámpánál, elszívtam egy cigit újból indítottam oszt ment
Hogy most van e tojota váltó inikém nem tudom Nekem az sem meggyőződésem, hogy a tojota gyárt e motort még valamihez. szerintem mindent a franciák gyártanak már
Pedig kibaszuttul ugyelnek, csak lankad a figyelem es kicsuszik egy-egy 675-765 fele modell ami baszottjo.
Aztan meg eszbekapnak es gyorsan csinalnak ilyen kreten dolgokat.

http://youtu.be/QQh56geU0X8
+9 ev. De nem eri meg. Van par rozsda góc.
alis
mondjuk téged nem is szeretnének a sorban látni