Druszám, 2021 van! Az egyik legolcsóbb autógyártó (Renault) legolcsóbb kisautójának (CLIO) abszolúte fapados verziójában (SCE 65 LIFE) is alaptartozék, ahogy a full LED-es fényszórók is. A Suzuki Swiftben, Peugeot 208-ban, Opel Corsa-ban (tehát minden olcsó szarban, amit az utóbbi 2-3 évben TERVEZTEK) ez mind alapáron jár. Kivéve a Daciát....
Hagyámá a tervezéseddel. Nincs minden.autóban az aényeg. Még a most vásárolhatók.többségében se. A te cliodat se tegnap.tervezték,csak hogy eladható legyen az a szottyadék.a.felsőbb kaetegóriákból egyre több.mindent pakolgatnak.át a kisebbekbe. De minden autógyár ezt csinálja.
A rönyónál: he nem lát "rendesen" a kamera (tök mindegy neki hogy sötét van, köd van, vagy épp egy galambszar esett a szélvédőre pont eléje), akkor az a LEGELSŐ dolga hogy tompítottat kapcsol.
Te most megmagyarázod, hogy az én autóm, vagy a környezetemben lévő autók hogy működnek?
Azért mondom/írom ezt, mert ezt tapasztalom. Rendszeresen kapcsolom át a mondeó automata fényszóróit, mert szerintem nem a látási viszonyoknak megfelelően működik éppen. Pedig ebben is van tábla felismerés, sávtartás, sőt még adaptív tempomat is. De akkor sem mindig úgy működik, ahogyan kell. Esőben, borult időben nincs gond, de a köd meg tudja viccelni
Te beteg vagy. Azé mer a szar rönyóba van.iyen, nincs ám.minden.autóba.
Az én.kétéves fordomba sincs táblafelismerő meg semmiyen kamera. Ugyhogy nem.kapcsol be MINDEN autóba.
Vagy nézd meg a videót a baromról, aki taxinak használja a saját Teslaját... Azt gondolom, hogy megérett a világ a pusztulásra.
Bár, ha jobban belegondolok, lehet, hogy jobb, ha egy ilyen gyökér nem ural 1,5 tonna vasat.
Na....gyorsabb a rencer....
Szóval az összes ilyen faszság környezetvédelmi okokból lett kitalálva. Kevesebb üzemanyag felhasználás kisebb környezetterhelés.
Vagy már ahhoz sem... Elég sok autó, ami kulcs helyett kártyával működik, adott távolságon belülre éréskor nyitja az ajtókat. Mennyi lehet ettől, hogy már a motorindító gombot se kelljen megnyomni?
Nem is mondtam hogy hátul 5wattos legyen. Nem, legyen napali mentfény hátul is, ennyi. Kinek és miért fáj az ha hátul is világít valami?
Pont az a baj hogy sokan még szürkületben is azt használják, de láttam már ködben is.
Egy biztos.
Nappali fénynél, ködben sokszor pont az a probléma, hogy az fényszenzor nem kapcsol, mert világos van. Az egyszeri autós meg úgy van vele, hogy "automata", majd az autó tudja, mikor kell kapcsolni. Hát nem... vannak esetek, amikor értelmes sofőrnek illene felülbírálnia a teKnikát... de a lustaság és a butaság nagy úr...
Azért mondom/írom ezt, mert ezt tapasztalom. Rendszeresen kapcsolom át a mondeó automata fényszóróit, mert szerintem nem a látási viszonyoknak megfelelően működik éppen. Pedig ebben is van tábla felismerés, sávtartás, sőt még adaptív tempomat is. De akkor sem mindig úgy működik, ahogyan kell. Esőben, borult időben nincs gond, de a köd meg tudja viccelni
Az összes többi szart meg ugyis kikapcsolnám. Mert rühellem.
Az én.kétéves fordomba sincs táblafelismerő meg semmiyen kamera. Ugyhogy nem.kapcsol be MINDEN autóba.
Bár, ha jobban belegondolok, lehet, hogy jobb, ha egy ilyen gyökér nem ural 1,5 tonna vasat.
Szóval az összes ilyen faszság környezetvédelmi okokból lett kitalálva. Kevesebb üzemanyag felhasználás kisebb környezetterhelés.
Az nem a verofenyes napos nyaraloido.
Pont az a baj hogy sokan még szürkületben is azt használják, de láttam már ködben is.
Nappali fénynél, ködben sokszor pont az a probléma, hogy az fényszenzor nem kapcsol, mert világos van. Az egyszeri autós meg úgy van vele, hogy "automata", majd az autó tudja, mikor kell kapcsolni. Hát nem... vannak esetek, amikor értelmes sofőrnek illene felülbírálnia a teKnikát... de a lustaság és a butaság nagy úr...