Kint vagyok pecázni akkor full pára belül minden üveg ha kint 12 fok vagy alatta van
Hiába törlöm le nem az igazi
5 fok alatt még menet közben is párásodik hidegen
Audiban volt az fasza is volt, elméletileg a toyotában is van de nem próbáltam
Illetve azokkal a szarokkal amiket a hozzád hasonlóktól megvettem kiglancolva. Azóta inkább ismertet vagy ujat, hogy ne a gyökerek lelakott szarját vegyem meg visszatekert órával
szerintem valami zárlat miatt késlekedett kikapcsolni, hogy gyárilag ez a funkció nem volt benne az tuti. volt dupla kereklámpás 1,5 1,6 zsiguli volt kockalámpás 1,3-as 1,5 zsiguli(2105,2107) 1200-es meg szamara nem volt arról nem tudok nyilatkozni mivel az 1200-es volt a legelső fiatkoppintás a 70-es években abba biztos nem tudnám elképzelni(még biztonsági öv nélkül jöttek ki az első példányok) a szamaránál szabad a gazda azt nem tudom de nem gondolnám
Volt néhány zsigulink én nem emléxem ilyen extrákra, hogy a belsővilágítás időkapcsolós lett volna mint mostanság
Ami abba tuti volt, az az, hogy a kesztyűtartóba is volt világítás és a nagyméretű hamutartónak is volt világítása. Ez az autók legnagyobb többségében nem így van. Mondjuk most ebbe a pözsó kesztyűtartóba már raktak fényt, a hamutálat meg már rég óta kivezették a divatból. Aki akar lehet hozzá venni forma sétálós hamutartót.
Na pont ezt írtam. ha ezeket a szakmákat űzted akkor van esélyed ennyi km-ert letekerni Mondjuk azt hittem klímaszerelőnek születtél, arról nem volt tudomásom, hogy sz@rostalpú buszvezető bácsi voltál a volánnál De így simán meg lehet a 2 milla
ahogy nézegettem az asszony mostani autóját esélyes 2 milkáért eladni(én azt hittem már csak 1-et ér)
Akkor az új dácsia kijönne 2 milkából ennyit meg találunk minden bokorban
Mi baj lehet a dácsiával 5 évet kell kibírnia városi használtaba Gondolom ennyire tervezték azért
ha egy autó a tankolástól, meg a 15 ezres motorolajcseréknél többet kér az onnantól számomra a szar kategória Az nem is autó és megérdemli, hogy küzdjön vele a gazdája. Egy ford tulajnak ez már fel sem tűnik egy forddal az egész élet csak egy szopás
Egyébként így van. Az extrák 90%-t egy gagyi számítógép oldja meg szoftverből, de azért felszámolnak rá sok csilliót, meg sok sor a katalógusban.
Sajnos úgy van kitalálva, hogy pár értelmes extrát csak úgy tudsz kérni ha a többi értelmetlenekkel együtt adják.
Viszont amik kurvajó extrák: Ülés, és kormányfűtés, távoli fűtés/hűtés indítás (jég kapargatás és túlhevült autóba beülés felejtős), tolatókamera, telefon tükrözés, jól beállított inverteres digit klíma, automata lámpa, és nekem a kulcs nélküli nyitás, indítás is alapvető. Persze külön pénzt nem adnék érte, de szerencsére már mindegyik villanyautó ilyen.
Más hülyeség nem érdekel egy autóban. Ha van jó, ha nincs úgy is jó.
Életembe előszőr kb 5 évesen láttam közelebbről automataváltós autót,egy ismerősé volt aki leugrott a vonatról és levágta a kezét a vonat,már akkor 5 évesen megértettem hogy az automataváltós autó a fogyatékkal élőknek van kitalálva.
Hiába törlöm le nem az igazi
5 fok alatt még menet közben is párásodik hidegen
Audiban volt az fasza is volt, elméletileg a toyotában is van de nem próbáltam
(felgyújtani azt feltenni a jutubra )
Ami abba tuti volt, az az, hogy a kesztyűtartóba is volt világítás és a nagyméretű hamutartónak is volt világítása. Ez az autók legnagyobb többségében nem így van. Mondjuk most ebbe a pözsó kesztyűtartóba már raktak fényt, a hamutálat meg már rég óta kivezették a divatból. Aki akar lehet hozzá venni forma sétálós hamutartót.
kandaharban.
Akkor az új dácsia kijönne 2 milkából ennyit meg találunk minden bokorban
Mi baj lehet a dácsiával 5 évet kell kibírnia városi használtaba Gondolom ennyire tervezték azért
Jó dolog lenne az Astrában, de az én autóimban van fűtés. Pillanatok alatt lefújja a párát
Sajnos úgy van kitalálva, hogy pár értelmes extrát csak úgy tudsz kérni ha a többi értelmetlenekkel együtt adják.
Viszont amik kurvajó extrák: Ülés, és kormányfűtés, távoli fűtés/hűtés indítás (jég kapargatás és túlhevült autóba beülés felejtős), tolatókamera, telefon tükrözés, jól beállított inverteres digit klíma, automata lámpa, és nekem a kulcs nélküli nyitás, indítás is alapvető. Persze külön pénzt nem adnék érte, de szerencsére már mindegyik villanyautó ilyen.
Más hülyeség nem érdekel egy autóban. Ha van jó, ha nincs úgy is jó.