Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én is bele pofázok ......

szerintem azért nem jo ez a képes motor mert egy unatkozo kis panel lako buzi száju faszkalap akinek lehet , még motorja sincs ,de lehet nem is látot csak 2 méteről .... szoval ŐŐŐŐ 3 másodperc alatt be regisztrál és tolja magát ilyen fasza vagyok ,,, le tölt egy halom kamu képet .. ilyen tuti helyeken jártam és ilyen dolgokat csináltam .. ekora stár vagyok .....

és elhiszi a sok baromságot amit tol .. evvel azokat akik értenének is hozzá .. vagy legolább is volt a felyükön bukosisak
szoval ök egy darabig hadakoznak .. de bele unak és más forumokat keresnek ahol .. tanulhatnak vagy normális, épitőjelegü kritikák mennek .
VALAMIKOR ..pár éve vitáztam a képes motor szerkeztöség embereivel ...emberével .............
mit mondjak nekik az a jo ha a barmok vitáznak .. eből van bevétel ...........

pl ki tiltanak valakit .. az másnap más néven másik pc röl be regisztrál és ujra tolja ........... mi az értelme ???

ha pl szeményesen iratokal .... némi tag dijal kéne ide regisztrálni ..... NA AKKOR maradnának az olyanok akiknek a szive helyén egy motor van ..............

amugy meg a véleményem is meg van a képes motor szerkeztöségéről .............
Nem kell anyám borogassozni. Én azt mondtam olyan nagy fölény ha valaki fél, meg 6 ponttal lesz világbajnok.
És az a motor se nagy szám ami félgyáriként a top5-be se fér be. Még a Ten Kate Honda is veri pedig ők egy 2008-as motort hajtanak kb. nulla gyári támogatással.
A Ducati V4-re állásához nem kell több Aprilia mérnök mert az ő blokkjuk a legerősebb a GP-ben és már rég megvették Dall'igna-t.
Végeredményben teljesen mindegy milyen blokkelrendezéssel készül egy motor. V2, V4, sor4, sor3. Aki a legtöbb pénzt belefeccöli az lesz a VB.
Amíg a Ducatira írták a szabályokat ők vitték a prímet, utána az Aprilia nagyon meg akarta nyerni ezért nyert az RSV4.
Aprilia kiszállt egyből sehol sincs a gépük. Kawasaki megvette Rea-t rögtön 2 VB cím zsinórban.
Egyébként tökéletesen párhuzamba állítható az MvAgusta szereplésével.
Az AMG beletolt 100 millió eurót az Mv-be Cluzel egyből a VB címért harcolt a sor3-as 675-el. Idén is még egész jól kezdett.
Aztán jött a hír, hogy az MV szakítani akar az AMG-vel. 675 egyből futottak még masina lett és Cluzel a dobogóért sem tud küzdeni.
Egyébként gyanítom a Honda jövőre sokkal erősebb lesz. Hayden mellé megvették Bradl-t, jön az új Fireblade (sor4).

Az endurance-hoz meg nem értesz különben nem írnál ilyet. Ott max. a Suzukai 8 óráson van gyári csapat.
Ha az RSV4 a legjobb motor és megbízható is akkor a 60 csapatból min. 30 azzal menne a VB-n.
De mindenki japán motorral megy. Aki meg olasszal az a 24 órás versenyen örül ha végigér és 50 körön belül marad az elsőhöz képest.
Na láttyátok! Ilyen poénosan kell felfogni a dolgokat. Sose értettem,hogy mi a faszért kell mellre szívni valamit és vérre menően vitatkozni,ami sose hoz+oldást! Mondjuk engem max. szamurájkarddal lehet megsérteni
Nem, nem
Nem fért be a csuklya alá
Az meg összecsuklana a nagy súly alatt.
Me nem mondtam vóna dagadt,lúdtalpas,kopaszodó,kapuzárásos vagyok.

remélem figyel az a kalapos holdkóros és össze tud rakni egy hathatós sértegetést mert ez a lelógos dolog lepkefing volt.
Már értem mi ez az új szlogen nálad
Akkor kisebbet.
Azzal hogy lennék ki a vízből?
Rövidek a lábaim hordótestre.A csopper meg vontat előre rakott lábakkal.Valszeg el se érném a lábtartót.
Akkor "anatómiailag" miért nem veszel egy nagyobbacska csoppert?
Akkor mégúgy.
Micsinált vele?
Csak nem lenyalta...............................................................egy boci?
Egy hónappal ezelőtt nem is volt haja szinte...
Pfejj a gusztusod,láttad már élőben?
Az a te bajod.Azért pénzt ne adj neki ,nem 100-as.
Ha még aszondta volna hogy gyökkettővel szögletesen vettem a kanyart és fűtyörészve nézelödök akkor hiteles lett volna.
De a saját kényszerképzeti félelmeit vetítve simán belehazudja hogy lógtam a motorról. Én aki látott már az tudja hogy a büdös életbe nem lógok,talán arrébbnoszogtatom a dagadt valagam de olyan vastagok a husos combjaim hogy klasszikus sportmotoros kiülés anatómiailag nem megy.
Még ha az életem mólna és hasraesnék akkorsem.Nemhogy egyenesen.
Csá kupec. Nyaljam meg a hajad!
Én hiszek neki
Összesen 2x voltam kakucson az első 6-8 éve sv650-el a második meg 2 hete.De te nem voltál fenn.
Ha ekézel legalább ne legyél segghülye és némi igazságmagot is szór a sületlen faszságaidhoz.
Nos találj ki erősebbet mert ez nagyon izzadságszagó volt pedig nagyot akartál mondani.
Erőltesd még a buksidat hol láttál lógni motoron.
Soha éltemben nem tettem olyat.
Téged meg a hungaroringen láttalak,nem is olyan gyors a motorod,pedig mindennel fel van szerelve a reklám szerint,amit itt nyomatsz róla,közben meg kikerülnek mint a szart.Te olyan vagy,mint az f.feri,azt hiszed,hogy,mert van pénzed,ezért neked van igazad.Csak ő vállalja az arcát,meg vannak neki eredményei is,neked meg marad a marketing.
Kamu, csaló aprós motorhirdetéseket miért nem szelektáljátok?
Én láttalak pár éve Kakucson a Wartburgoddal,úgy mentél a kanyarban, mint egy gibbon,motor egyenes te meg lógtál,de így is volt a térdedtől vagy 40 centi.Te nem is tudod szavakba önteni a gondolataidat,és te kritizálsz itt embereket?A cápa legalább le tudja írni a dolgokat összefüggően,érthetően,érvekkel,és nem két mondatban.Ha nem érted meg az csak a te szegénységed.Inkább az ilyen embereket kéne innen kibaszni,mint te,nem clamot,aki tükröt tart pl. neked.
ÁÁÁHHHH, anyám borogass,!!!!

Nesze akkor bazmeg Kawasaki!!!! 2015 az első haccacáré, na akkor ez mi?! Az eredmény az eredmény ddt! 2014,2013,2012,2010 ekkor meg lefizették a FIM-et vagy mi van ,egyszerűen fáj beismerni hogy jó valami?!

Manufacturers result!!!!!!!!! FIM SBK

2015 Kawasaki
2014 Aprilia
2013 Aprilia
2012 Aprilia
2011 Ducati
2010 Aprilia
2009 Ducati
2008 Ducati
2007 Yamaha
2006 Ducati
2005 Suzuki
2004 Ducati
2003 Ducati
2002 Ducati
2001 Ducati
2000 Ducati
1999 Ducati
1998 Ducati
1997 Honda
1996 Ducati
1995 Ducati
1994 Ducati
1993 Ducati
1992 Ducati
1991 Ducati
1990 Honda
1989 Honda
1988 Honda

1 igen 2009-ben új volt 1 évre rá tarolt

2. elvileg.....

3. nem volt tíltva!

4. sok a rizsa

5. inkább ne mennyünk bele amíg nem szerepelnek nem téma, de azt hogy én hogy látom megint más, ne törd magad hogy meggyőzz az ellenkezőjéről , én sem akarok meggyőzni itt mindenkit sőt, inkább talán ti akartok, ez a fórum adott hogy pont ahogyan most erről "kulturáltan" vitatkozzunk

6. rebezsgetik hogy a ducatti is tervezi a v4 es erőforrás átállást , amit erősít hogy az aprilia fő,mérnökét is szeretnék megszerezni.
Én ugyanígy látom a dolgokat.
Üzenőfal, Műmájer Meseírók és LFP mentve!
Teljesen rosszul emlékszel. Mondhatjuk úgy is, hogy hazudsz de majd a többség eldönti. A másik hsz-el együtt pontokba szedve válaszolnék.

1. Nem vertek senkit szájba a teljesen új blokkal. Aki ezt megtette az a Yamaha volt. 2009-ben 3 új motor került fel a rajtrácsa. Az big bang R1, az S1000RR és az RSV4. A VB az R1-é lett. Az RSV4 a 4-ik helyen landolt.

2. 2010-ben nem fogaskerekes vezérléssel álltak oda hanem láncossal, majd év közben átváltottak a másikra ami elvileg csalás mert nem azzal lett homologizálva a motor. De ők berakták a megvehető extrák közé és ezzel le lett tudva a dolog.
2011-ben Biaggi motorja bukott meg az assen-i ellenőrzésen még sem büntették meg: http://totalbike.hu/hirek/2011/04/20/csalt_az_aprilia/?cp=1#comments

3. 2012-ben Biaggi minden futamra új blokkot kapott ezek után kezdték korlátozni a felhasználható blokkok számát.

4. 7 év alatt 1 szezonban volt kiemelkedő az Aprilia 2010-ben. Akkor Biaggi nagy előnnyel lett VB.
2009. 4.
2010. 1. 75 pont előnnyel.
2011. 3. Checa lett a VB óriási fölénnyel (105 pont).
2012. 1. fél pont előnnyel (szerencsére Laverty elengedte Biaggit).
2013. 2. Sykes lett a VB nem túl nagy fölénnyel (23 pont).
2014. 1. Guintoli 6 ponttal lett vb ez se agyonverés.
2015. Fasorba sincsenek.
2016. Fasorba sincsenek.

5. " jól lehet endurance on nem bizonyítottak még de szerintem jönni fognak az eredmények idővel ott is."
Milyen idővel bazmeg 7 éves a motor!! Te írtad, hogy 6x frissítették blokkot! Most szállnak ki a WSBK-ból szerinted mikor lesz endurance képes az RSV4??? Gyanítom akkor amikor a Panigale.

6. Te nem azt írtad, hogy az Aprilia-nál a V4 a jövő hanem az SBK-ban. Látjuk mennyire az.