Fogalmam sincs. De a kutyatartás nem játsszik annyira központi szerepet az életemben, mint a motorozás, ezért az erre a kérdésre vonatkozó válasz nem érdekel annyira, hogy bernáthegyis fórumon cinkeljem BernátRleónét.
Érdekes ezt olvasni azon az üzenőfalon, ahol minden második engem ért kritikának az a tartalma, hogy egy mindenhez érteni akaró okoskodó barom vagyok. Bármelyik igazság megfelel a kettő közül, csak döntsétek már el, hogy akkor most melyik.
Semmilyen célom nincs vele. Én egész egyszerűen csak egy olyan ember vagyok, aki ragaszkodik elvekhez. Ennek megfelelően élem az életem és teszem a dolgom. Ez nem lenne / lett volna teljesen összeférhetetlen egy sima egyszerű oldalhasználattal, de amikor nagymotort vettem és megismertem a való életben olyan embereket, akik ugyanezt tették, akkor gyorsan rájöttem, hogy ők és én nem ugyanazért tartanak nagymotort. Rájöttem, hogy a részükről nagy egyetértésben skandált jelszavakból szinte semmi nem igaz, az együtt töltött idejük nem a motorozásról szól, a motort amit használnak igazából fogalmuk sincsen hogyan kell használni és hogy az egész motorozás fő mozgatórugója tulajdonképpen nem a motorozás élménye, hanem a társas együttlét élménye - és ezzel ki is lyukadtunk a mai témához. Mert hogy néhány hét vagy hónap után rájöttem arra is, hogy itt sincs szó másról.
Én más vagyok. Ha társas együttlétre vágyom, akkor meglátogatom a barátaimat, vagy elmegyek színházba és az sem kizárt, hogy kocsmába. Motorozni viszont magáért a motorozásért motorozom, nem azért, hogy ezzel valakikhez tartozhassak. Mára pedig ez már át is fordult, ahol meglátom, hogy háromnál több motoros együtt van onnan, menekülök a picsába el. Itt meg meghallgatok más véleményeket, tapasztalok gondolatokat. Némelyikkel szembe állítom a magamét, kontrasztként. Kíváncsi vagyok, ki az akinél valamit jelent. Érdekel a dolog működése, mert talán megérthetem belőle, amit a magam tapasztalatán keresztül sohasem: Hogy mégis mi a rák jár annak a fejében, aki 29 évesen a kolegája motorját látva vesz egy Hornetet.....
Az én meglátásom, hogy Te roppant keskeny spektrumot fogsz át, és nagyon szűken átfogott dolgokkal foglalkozol. Roppant mód beszűkít talán netán a programozás. Az itteni írásaid alapján. A gépésztechnikusi papír alapján szereltem, tettem rendbe az idén 30 éves motoromat. De rádiót is javítok. Bár van, hogy nincs hozzá kedvem.
Mit akarsz mondani ezzel?
(Nem tulajdonítok neki jelentőséget, de azt most tényszerűen leírom, hogy az űrhajózás az egyik kedvenc témám, a csillagászat is nagyon érdekel - bár sajnos oda sokkal több einsteini fizika kell ma már és nem értem eléggé, a kocsiban automatikusan a Bartók rádió szólal meg nekem és a névadó zseni munkásságából nem 3 percnél többet nem tartok hallgathatónak, ahogy Ligeti Györgyöt sem. Van technikusi oklevelem és diplomám is, jelenleg nem csak csinálom, hanem tanítom is a programozást. Nyertem tanulmányi versenyt párat, országos szinten is sikerült díjat nyerni. Nem gondolom azt, hogy én olyan nagyon sok mindent tudok. Viszont Veled ellentétben komolyan gondolom azt, hogy ez itt nem számít. Ez itt sportmotoros oldal. Csak ezért vagyunk itt és csak a sportmotorozás számít. A többi tényező egyáltalán nem, nulla százalékban számít.)
Akkor mégse lennék csapnivaló pszichológus :D
Én sokszor egyetértek a mondanivalóddal, vagy legalábbis megértem. De, hogy mi a célod ezzel az egésszel, na azt nem értem. Egy tökéletes sportmotor.hu létrehozása, ahol mindenki profi sportmotoros, csak profi videókat tölt fel és nem jár el sehova főleg nem társaságba. Csak a neten lóg állandóan és fényezi magát? ja és mindenki magának szerel és ért mindenhez. Tényleg nem értem.
Nem teljesen az én oldalamon van a baj. Érdekel a csillagászattól kezdve a komolyzenén keresztül ( bár Bartók összes zenéjéből 3 percet tudok élvezni) a modellezésig műszaki dolgokig elég sok minden, az iskoláimat technikusi okleveleimet nem kettessel tettem le , nem egy szűk spektrumot
értettem meg , igaz a végén jöttem rá, még mennyi mindent nem tudok, a többit leírtam.
Amúgy ha már szociológia....
Annak mért nem keresi senki az okát, hogy V4Rleone-cinkeléstől hogyan is sikerült eljutni oda, hogy én milyen vagyok?
Lehetne elemezgetni pl. tömegeffektusokat, olyanokat mint pl. a tömeg szereti kiközösíteni, meglincselni azt, aki eretnek, vagy más mint a tömeg. Ugye ennek nagy hagyományai vannak az emberi létezésben.
Szerintem meg jókat ír,már a régi felületen,a kis üzenőfalon is tetszettek az "esszéi" Az más kérdés,hogy az írott szöveg mindig más mint az élő szó,félre lehet érteni dolgokat nagyon! Én pl.párkapcsolatban is ezért utáltam/utálom az sms,meg mail kapcsolattartást,mert sok esetben balhéra ad6 okot. Itt is az van,az írások elmennek 1más mellet,mert nagyon látni,hogy néhányan nem is értik a mondanivaló lényegét.... És innentől hívják ezt meddő vitának.
"A mondandódat alig érteni sokszor!"
Elfogadom. Bár azt azért hozzátenném, hogy ebből szerintem nem csak arra lehet következtetni, hogy a mondó oldallal van baj....
Elolvastam a Wikipédián ennek a dolognak a tüneteit, ismérveit. Meglepve tapasztaltam, hogy nem a mások által való el-nem fogadottság van leírva (eddig magamtól így gondoltam volna). De hiszek az okosaknak. Ez alapján megállapítható, hogy nagyon különbözöm egy olyan embertől, amit a Wikipedia antiszociálisnak leír. A valóságban.
Azonban a virtuális térben már kevésbé különbözöm. Érdekelne, hogy mi annak a lélektana, hogy valaki az élő találkozás és a virtuális között mennyi kapcsolatot teremt és ezt hogyan éli meg?
Nem szeretek vitatkozni és nem is törekszem rá! Utálom a politikusokat éppen ezen okból. Ha valami gond van , és tudom a megoldást akkor leírom, ha nem van , hogy azt is!! De ha beszélgetni akarok akkor a mindennapi ismerőseimhez fordulok. Neked pedig többet kellene a mindennapi dolgokat végezni, emberekkel beszélni találkozni mert roppant be vagy szűkülve. A mondandódat alig érteni sokszor!
Nem, nem törlöm magam, több okból.
1. Ez sportmotor oldal, nem profi "pályaversenyzők Magyarországon" c. oldal.
2. Asszem régebben vagyok tag, mint Ő.
Viszont. Nem vitatkozom vele arról, hogyan kell 600-as motorral 1:18-at menni Euroringen, mert ezt kettőnk közül csak Ő tudja. Nem töltöm fel a saját menésemet addig, amíg nem tudok úgy menni mint Ő, vagy ha igen, akkor sem az említett "pályaversenyzők Magyarországon" c. oldalra töltöm, hanem ide. Nem regisztrálok sem a Hungaroring, sem a MotoGP, sem Dodor honlapjára, mert a szintem nem teszi lehetővé, hogy elvi alapon keresnivalóm legyen ott.
Cápa tipikus antiszoc computeres alagsori gomba,én nem engedném emberek közé mert idegesítik őt és ettől agresszív is lesz,tetézve ha gépjárműben/gépjárművön ül.
Ismernek néhányan személyesen, de nem szoktak vitázni velem. Nyilván nem azért mert nincs miről, hanem azért mert gyökeresen mást jelent valakit személyesen ismerni és egy nicknek válaszolgatni. A motorokról való tiszta beszéd addig jó, amíg a felek nem ismerik egymást. Ez az alapja a tartalmas vitáknak. Ha két ember ismeri egymást, ott már az a baj, hogy vannak "azért mondja mert" mondatok és ez elveszi a tárgyilagos vita esélyét. Az, hogy bármiben bárkivel vitatkozok teljesen függetleníthető attól, hogy a valóságban tudunk-e jó barátok lenni, vagy nem. És utóbbit nem az vezérli, hogy irkálunk-e ide, hanem az, hogy valamilyen egyéb okból az élet összehoz-e minket. Zoli32-vel kezdettől fogva vitázunk és basztatjuk egymást, két külön világ vagyunk. Egyszer eljött a motorjával vett tőlem egy holmit. Kezet ráztunk, megnéztük a motorjainkat (enyém persze szét volt szedve ) megalkudott a cuccra, tetszett, elvitte. Semmi baj nincs vele, teljesen jó gyerek. Ettől még persze azóta is rászólok, ha túramókát nyomat. Mert itt én FeherCapa380 vagyok, egy idealizált emberke, levetkőzve valódi kilétem. Baj, ha itt számít hogy ki kicsoda. Nem lenne szabad vegyíteni a virtuális világot az igazival. És én nem is teszem. Nagyon jó szűrő is, az intelligencia átjön. Működik.
Csak azért kérdeztem mert az én meglátásom a beírásaid alapján ,: hogy nem kellene olyan sokat programoznod, sokkal többet kellene a mindennapi életben -élned-!!
Én más vagyok. Ha társas együttlétre vágyom, akkor meglátogatom a barátaimat, vagy elmegyek színházba és az sem kizárt, hogy kocsmába. Motorozni viszont magáért a motorozásért motorozom, nem azért, hogy ezzel valakikhez tartozhassak. Mára pedig ez már át is fordult, ahol meglátom, hogy háromnál több motoros együtt van onnan, menekülök a picsába el. Itt meg meghallgatok más véleményeket, tapasztalok gondolatokat. Némelyikkel szembe állítom a magamét, kontrasztként. Kíváncsi vagyok, ki az akinél valamit jelent. Érdekel a dolog működése, mert talán megérthetem belőle, amit a magam tapasztalatán keresztül sohasem: Hogy mégis mi a rák jár annak a fejében, aki 29 évesen a kolegája motorját látva vesz egy Hornetet.....
(Nem tulajdonítok neki jelentőséget, de azt most tényszerűen leírom, hogy az űrhajózás az egyik kedvenc témám, a csillagászat is nagyon érdekel - bár sajnos oda sokkal több einsteini fizika kell ma már és nem értem eléggé, a kocsiban automatikusan a Bartók rádió szólal meg nekem és a névadó zseni munkásságából nem 3 percnél többet nem tartok hallgathatónak, ahogy Ligeti Györgyöt sem. Van technikusi oklevelem és diplomám is, jelenleg nem csak csinálom, hanem tanítom is a programozást. Nyertem tanulmányi versenyt párat, országos szinten is sikerült díjat nyerni. Nem gondolom azt, hogy én olyan nagyon sok mindent tudok. Viszont Veled ellentétben komolyan gondolom azt, hogy ez itt nem számít. Ez itt sportmotoros oldal. Csak ezért vagyunk itt és csak a sportmotorozás számít. A többi tényező egyáltalán nem, nulla százalékban számít.)
Előnyösebb mert belááíthatsz egy jobb fizimiska képet mint a portfoliód.
Én sokszor egyetértek a mondanivalóddal, vagy legalábbis megértem. De, hogy mi a célod ezzel az egésszel, na azt nem értem. Egy tökéletes sportmotor.hu létrehozása, ahol mindenki profi sportmotoros, csak profi videókat tölt fel és nem jár el sehova főleg nem társaságba. Csak a neten lóg állandóan és fényezi magát? ja és mindenki magának szerel és ért mindenhez. Tényleg nem értem.
értettem meg , igaz a végén jöttem rá, még mennyi mindent nem tudok, a többit leírtam.
Annak mért nem keresi senki az okát, hogy V4Rleone-cinkeléstől hogyan is sikerült eljutni oda, hogy én milyen vagyok?
Lehetne elemezgetni pl. tömegeffektusokat, olyanokat mint pl. a tömeg szereti kiközösíteni, meglincselni azt, aki eretnek, vagy más mint a tömeg. Ugye ennek nagy hagyományai vannak az emberi létezésben.
"sem rokona,sem boldog őse" nem vagyok! Teszem hozzá.
Elfogadom. Bár azt azért hozzátenném, hogy ebből szerintem nem csak arra lehet következtetni, hogy a mondó oldallal van baj....
Azonban a virtuális térben már kevésbé különbözöm. Érdekelne, hogy mi annak a lélektana, hogy valaki az élő találkozás és a virtuális között mennyi kapcsolatot teremt és ezt hogyan éli meg?
1. Ez sportmotor oldal, nem profi "pályaversenyzők Magyarországon" c. oldal.
2. Asszem régebben vagyok tag, mint Ő.
Viszont. Nem vitatkozom vele arról, hogyan kell 600-as motorral 1:18-at menni Euroringen, mert ezt kettőnk közül csak Ő tudja. Nem töltöm fel a saját menésemet addig, amíg nem tudok úgy menni mint Ő, vagy ha igen, akkor sem az említett "pályaversenyzők Magyarországon" c. oldalra töltöm, hanem ide. Nem regisztrálok sem a Hungaroring, sem a MotoGP, sem Dodor honlapjára, mert a szintem nem teszi lehetővé, hogy elvi alapon keresnivalóm legyen ott.